Tässä pätkä avaamastani keskustelusta, josta ilmenee että millaista yhteistyötä ajattelin ehdottaa teille virtuaalikoirapuolen väelle:
"Heitin ilmoille myös idean sellaisesta, josko järjestettäisiin vaikka ensi vuonna hyväntekeväisyys match show koirille VRL:n nimissä? Hevosmätsäri olisi muuten hyvä, mutta vaatii mielettömästi enemmän hommaa. Hyväntekeväisyys mätsäri kun ei suurempia lupia vaadi jos kaikki tuotto menee hyväntekeväisyyteen ja itse olen yhden tuollaisen jo yksinään järjestänytkin (okei, 7 vuotta sitten, mutta tuoreessa muistissa tapahtuma on) joten kokemusta löytyy esim. minulta.
Tälläiseen tapahtumaan voisi koittaa myös houkutella bittikoira puolen? Saataisiin paikalle ihmisiä, joille voisi kertoa virtuaaliharrastuksesta ja saada hieman näkyvyyttä asialle.
Tämä vaan vaatisi sen, että jos esim. itse lähtisin asiaa organisoimaan niin järjestämiseen tarvittaisiin ehdottoman luotettavia apulaisia jotka eivät katoaisi samantien."
Miltä tuo kuulostaisi teidän mielestä? Esimerkiksi niin, että VRL ja vFCI järjestäisivät tuon mätsärin yhdessä? Ja niin, että paikalla olisi ständit, joissa olisi molempien puolien väkeä kertomassa harrastuksista? Olisiko innokkaita mukaan lähtijöitä?
Jos joku tahtoo lukaista virtuaalihevostelijoiden keskustelun koko yleisestä aiheesta, niin se löytyy täältä:
http://forum.hevostalli.net/read.php?f= ... &t=2712286
Kerään tähän ehdotuksia jotta jokainen voi sanoa mielipiteensä niistä
Luokat:
Pennut (alle 9kk, isot & pienet)
Pienet (40cm ja alle)
Isot (41cm ja yli)
Sekarotuiset
Lapsi ja koira (alle 10-vuotiaat)
Junior Handler (10-17v)
Lelukoira/leluhevonen
Veteraanit (yli 8-vuotiaat)
Oheisjutut:
Valokuvauspiste
Käytettyjen hevos- ja koiratarvikkeiden kirppis (ja samalla ehkä keräys jollekin esylle?)
Keppihevosille jotain?
Ehdotuksia kohteeksi:
Nuorten hevos- ja liikuntaharrastukset
Avustajakoirat
Paikalle tarvitaan ainakin seuraavat henkilöt:
Buffetvastaava + ainakin yksi apulainen buffettiin (hygieniapassillinen)
Kehäsihteereitä (riippuen samanaikaisten kehien määrästä)
Tuomarit
Keppihevostapahtumalle vastaava
Valokuvaaja
Ilmottautumisten vastaanottaja tai kaksi