Yhdistyneet vee än ällät - AVATTU 01.01.2010

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Johanna
Nakkisotilas
poszewki z jedwabiu

Re: Yhdistyneet vee än ällät

Viesti Kirjoittaja Johanna »

^^ Mutta toisaalta, miksi tämä ei saisi olla realistisempaa myös näyttelyliittojen osalta? En oikein ymmärrä/pysy mukana, kun joskus halutaan lisää realisuutta ja sitten taas heti kohta ei haluta tätä.. Onhan se mukavempi myös näin URL "viedä" koiransa näyttelyyn esim. Viroon kuin vaikkapa sitten Afrikkaan.
Muttahei, miten tärkeinä näyttelymaina koetaan Baltian maat (Eesti, Latvia, Liettua)? Käsittääkseni Latvia ei taida olla tällä hetkellä hengissä, mutta kaksi muuta ovat. Mielestäni sekin olisi hyvä lisätä uuteen kalenteriin, koska IRL suomalaiset vievät melko paljon koiriaan just Baltian maihin esille.
Olen itsekin sen kannalla, että nämä Balttian maat voitaisiin pitää listoilla. Sen sijaan voitaisiin ehkä karsia niistä näyttelyliitoista, jotka ovat näitä "turhempia" tai kaukaisempia maantieteellisesti. En koe mitenkään hyödylliseksi, että näitä näyttelyliittoja on niin paljon. Tietenkin kaikki Pohjoismaat olisi hyvä olla mukana inttivalioon tarvittavien CACIBien vuoksi.

Pakko kysyä, mitä mieltä täällä oltaisiin Balttian muotovaliosta, olisiko turha? Sellainenhan on kuitenkin myös IRL olemassa.
Taukoilua.
Kristel
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kristel »

Mun mielestä kans ois hyvä, jos olisi nuo baltianmaat ja pohjoismaat ainakin. Niihin vois varmaan lisätä vaan muutaman maan. Mun mielestä olisi hyvä jos ois tuo baltian valio hömppä.
Virtuaalikennel Suklaanapin on lopettanut toimintansa.
Minnea
Kanada

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Minä ainakin olisin Baltian maiden valionarvon kannalla. PIVIKOssa (no johan on kun siihen tarvii koko ajan verrata ;D) on käytössä Pohjoismaiden valionarvo, ja olen miettinyt Baltian maiden ottamista mukaan PIVIKO-maihin, mutten ole Sigin kanssa puhunut siitä mitään.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Veriaivo
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Baltian maat (kirjotetaanko yhteen :-<), Pohjoismaat + jotai random maita kuten Kreikka, Italia, Espanja... Esim. en oo ikinä kuullukkaa Zimbabfmkjrfer:sta... öö? Mistä? Saattaa kyl johtuakin siitä, etten oo hyvä maantiedossa. Nii ja asiasta pingispalloon.
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

Juu tulin siihen päätökseen, että haluan pitää kanadan kisakalenterit ihan kanadanalaisena. Eli päivittelen listat itse. Huonoja kokemuksia kun löytyy näistä listoista, joissa on monta päivittelijää jne.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Minnea
Kanada

^ btw mikset tee niille CKC:n sääntöjä? :'D (Realistisuuden Tavoittelijat Ry)
saatat tarkoittaa sitä
Mimmu
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Siis kun minä ylläpidän DK VNL'llää, niin jos tämä saadaan nyt pystyyn, mikä olisi erittäin hyvä idea, niin haluaisin itse ainakin päivitellä tanskan kalenteria. Mutta ne kaikki jotka haluaisivat päivitellä, niin minun mielestäni ne ovat etulyöntiasemassa keillä on oma VNL liitto.

Mutta jos ei pysty päivittelemään, niin se on jo toinen juttu. Mutta itse siis haluaisin päivitettä DK VNL'llän näyttelykalenteria. :)
Minnea
Kanada

^ Lisäsin sut halukkaiden listalle.

Toi touhu tulee kyl aika hankalaksi, jos kaikki VNL'n pitäjät päivittelisivät kalenteria. Liikaa porukkaa.
saatat tarkoittaa sitä
Mimmu
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Mutta itse haluaisin päivitellä DK kalenteria
jannu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja jannu »

Minnea kirjoitti:Toi touhu tulee kyl aika hankalaksi, jos kaikki VNL'n pitäjät päivittelisivät kalenteria. Liikaa porukkaa.
jokainen silti päivittelee sen oman alueensa, eikä sorki muitten? Ei edes paljoo päivittelijöitä tulisi
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
noel
Aspartaamin annostelija

Viesti Kirjoittaja noel »

^Sitähän voisi vaikka laittaa joka maan listoille sitten niiden rotujen ynnä muiden mukaan vaikka joka rotua kohden kaksi päivittelijää tm.
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Onko kalenterin muodosta tai päivittelytavasta vielä minkäänsortin käsitystä? Mäkin meinaan olen äkkipäätä sitä mieltä että päivittelijöitä on liikaa, jos jokaisen VNL:n omistaja haluaa päivittelijäksi - vaikka jokainen päivittäisikin sen oman maansa. Kalenteri on äkkiä sekaisin jos 15 eri ihmistä käy päivittelemässä sitä yhtäaikaa, ja varsinkin jos kaikilla ei se päivittely ole heti kunnolla hallinnassa. Kisanjärjestäjien kannalta tästä hommasta tulee äkkipäätä vaikeeta, jos kalenterissa on viidentoista päivittelijän osoitteet, joista pitää oikea valita näyttelyliiton mukaan. Sitä paitsi mitä useammalla on salasanat ja tunnukset kalenteriin ja/tai sähköpostiin, sitä ns. epävarmempi on sivun turvallisuus. Toivottavasti ymmärsitte mitä hain takaa. :P
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Petra
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Petra »

Mä en oikein tajua että miksi ihmeessä te haluatte erikseen ne maiden kalenterit sitten? Tässähän menee ainakin osa tästä ideasta periaatteessa hukkaan, koska jos sit jonkun maan kalenterin päivittelijä ei muistakaan päivittää sitä omaa kalenteriaan niin se on todennäköisesti vähemmän aktiivinen sit. Tiiän kyllä etten osaa selittää mutta toivottavasti tajusitte.

Mun mielipide on siis että teette vain yhden taulukon kaaikille näyttelyille ja siihen yks sarake missä lukee minkä maan alainen se näyttely on. Ja muutama ihminen sit päivittelemään sitä yhtä kalenteria niin pysyis sit kaikki aktiivisena.
lehmän löräys, BITCHES
Nath
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Nath »

Minuakin kyllä pistää ihmetyttämään se, kun jokainen haluaisi päivitellä sen oman maansa kalenterin. Luulisi porukan olevan tyytyväisempi, kun ei ole enää nettihommia niin paljon ja aikaa riittäisi muuhunkin kuin kalentereiden päivittelyyn. Mistä vetoa, että sitten kun tämä yhdistynyt VNL saadaan käyntiin, löytyy varmasti muutama, joiden mielestä homma alkaa tuntua puulta parin kuukauden jälkeen, ja sitten etsitään uutta päivittelijää.
Kuten Lansu_kin tuossa sanoi, se on myös kisojen hyväksyttäjille vaikeampaa, jos sivuilta löytyy se 15 eri mailiosoitetta, joihin se kutsusivu pitäisi lähettää hyväksyttäväski, ellei tähän saada sitten jotain PHP:n avulla toimivaa listaussysteemiä, että vaatii vain pari klikkausta, ja kisa löytyy kalenterista. Miettikääpä nyt vähän - luulisi, ettei se ole teiltä mistään pois, kun on yksi stressinaihe vähemmän, saattehan te nykyiset pitäjät kuitenkin etuoikeuden Voittaja-näyttelyiden pitämiseen. Vai onko noiden VNL:ien ylläpito teillä tällä hetkellä vain joku kikkelinkasv-- eikun anteeksi, egonkasvatustapa? Sry nyt kun sanon, mutta minusta jonkun VNL:n pitäjä ei ole yhtään sen kummempi kuin virtuaalikennelin pitäjä.

Minustakin kalenterit saisi pakata samalle listalle. Eihän siinä ole mitään itua, jos jokaiselle listalle on oma sivu (tyyliin kokonainen sivu kalenterille, josta löytyy ehkä se 1-2 kisaa per vuosi, jee?). Tämä helpottaa myös kalentereiden selattavuutta. Joku täällä ehdottikin sitä systeemiä, että jotain palkkia klikkaaalla alas aukeaisi kalenteri, onko tämä sitten niin könö idea?
Timberwolf
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Mä oon saanu sellasen käsityksen, että Choccora tekee lisäysautomaatin, joka vaatii ylläpidolta vain pari klikkausta.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Lukittu