Yhdistyneet vee än ällät - AVATTU 01.01.2010

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Suzie
Alkupalat
poszewki z jedwabiu

Re: Yhdistyneet vee än ällät

Viesti Kirjoittaja Suzie »

Lansu_ kirjoitti:Mä puoltaisin eniten ehkäpä joko acayadin ensimmäistä ehdotusta tai jannsun kuukausittain jaottelua pudotusvalikoin. Pudotusvalikot olis siinä mielessä jees että ne lyhentäis kalenterin pituutta huomattavasti. Nuo maittain järjestellyt pudotusvalikot ei oikein houkuttele sillä mä ainaki näkisin mieluiten kaikki lähiaikojen näyttelyt samasta listasta enkä selaisi kymmentä eri pudotusvalikkoa läpi.
Jep, samoin. Kuukausittain jaottelu olisi paljon käytännöllisempää. Muutenhan se olisi se ja sama että yhdistetäänkö noita liittoja vai ei, eikö tässä kuitenkin haettu sitä käyttäjäystävällisyyttä? Mutta pudotusvalikko vaikuttaa hyvältä. ^^
Natali
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Natali »

Mä haluisin jonkinlaisen noiden kahden kalenteri ehdotuksen välimuodon, eli sen a:lla alkavan (en muista nickiä) kalenterin, mutta siinä sais olla vaan ne jaoteltu kuukausiin ja pudotus valikko on välttämätön.
Petra
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Petra »

Mä voin vaikka tehdä jonkinlaisen yhdistellyn version noista kohta, editoin sitten tähän.

// http://www.shockk.net/juuli/turrit/vnlkalenterit.htm Hyvä? Aukeaa siis klikkaamalla edelleen.
lehmän löräys, BITCHES
acayad
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja acayad »

Joo siis tein nuo kalenterit vain väreiltään sopimaan tuohon ulkka-ehdotukseeni ( :mrgreen: ), en lueskellut yhtään tätä keskustelua, joku puhui esimerkeistä ja selasin keskustelun nopeasti, että tiesin millaisia kalentereita oikein haetaan. Eli en tiennyt että homma on jo jollain. Mutta noita voin vielä muokata miten vain haluatte.

// ^ Tuo on tosi hyvä, mutta värejä pitää varmaan vaihtaa jos tulee joku muu ulkka käyttöön kun tuo minun tekemäni, ainakin noiden punaisten "otsikoiden" osalta, ne saattavat olla vähän liiän räikeän jos käyttöön tulee esim. vihreä ulkoasu. :D

2// Olen vahingossa laittanut nuo linkit aika vaaleiksi, niitä voi tummentaa jos jotakuta häiritsee.
Suzie
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Suzie »

Mii laiks.
Natali
Nostaa rautaa

Petra kirjoitti:Mä voin vaikka tehdä jonkinlaisen yhdistellyn version noista kohta, editoin sitten tähän.

// http://www.shockk.net/juuli/turrit/vnlkalenterit.htm Hyvä? Aukeaa siis klikkaamalla edelleen.
Loistavaa, just tollasta yhdistettyä tarkotin..
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Petra kirjoitti:// http://www.shockk.net/juuli/turrit/vnlkalenterit.htm Hyvä? Aukeaa siis klikkaamalla edelleen.
Tää tykkää kanssa. Ulkoasuvaihtoehtoja löytyy jo viisi kappaletta, odottelen vielä muutaman päivän ja sit varmaan vois jo jotain äänestystä tai keskustelua parhaasta laittaa pystyyn.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Minnea
Kanada

Viesti Kirjoittaja Minnea »

^ Tykkään myös, mutta kuten aiemmin totesinkin, niin en usko, että tulokset-saraketta tarvitaan ollenkaan.

Vilkaisin ulkoasuehdotuksia, ja Jerryn tekemä walesi-ulkoasu iski heti! Just joku ton tyyppinen ulkoasu olisi hyvä!
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Petra
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Petra »

Hienoa että tykkäätte, jos tuo nyt sitten tulee käyttöön niin voin vaikka sitten avustaa sen laitossa oikealle sivutilalle, tuo koodi kun tahtoo olla välillä vähän liiankin tarkka mm. uusia kuukausia/maita lisätessä :D Pystyn kanssa vaihtamaan ne värit jos itse ylläpitäjä ei siihen kykene :)
lehmän löräys, BITCHES
Kuunsirppi
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

^^ Mahtavaa, just sopivan näköinen ja siisti sinne :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Bee
Söi navetan kaksi nautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bee »

Mun mielestäkin toi petran tekemä kalenteri on hyvä! Tosi selkeä ja toimiva. Mahtavaa, että liitot yhdistyvät! Näyttelyihin osallistuminen helpottuu huimasti. Mites sen äänestyksen kanssa, saako kaikki osallistua siihen vai vaan tulevat päivittelijät?
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
jannu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja jannu »

Äänestykseen saa minun mielestä osallistua kaikki.
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
Natali
Nostaa rautaa

Niin tai ainakin se olis reilua että kaikki sais osallistua äänestykseen, koska asia koskee meitä kaikkia eikä vain päivittelijöitä.
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Luulisin että kaikki projektille tulossa olevat ulkoasut on nyt saatu. Mahtaisiko meiltä onnistua ulkoasun päättäminen tässä topikissa vai oletteko sitä mieltä että pitäisi luoda täysin uusi keskustelu?

Laitan nyt kuitenkin vaihtoehdot tähän:
  • Vermil / ulkoasun kuvien by Vermil
    Jerry / ulkoasun kuvan by Jerry, kuvan tarkoitus vaihtua joka sivulla, loput kuvat kysymällä Jerryltä
    Kissed / ulkoasun kuvien by ?
    acayad / erilaisia otsikkovaihtoehtoja saa kysymällä
    miksa / ulkoasun kuvien by miksa, taustalle mahd. beigeä, kermaa tmv.
Omia suosikeitani ovat Jerryn ja acayadin tekeleet selkeytensä ja suuren tekstikenttänsä vuoksi, mutta joukossa on myös muita mielestäni erittäin varteenotettavia vaihtoehtoja.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
acayad
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja acayad »

^ Kiva. :D Tuohon minun ulkoasuuni on mahdollista saada siis myös kuvallinen (kuvan/kuvia sisältävä) otsikko, jos joku sattuu omistamaan kivoja kuvia. Ja värejä mahdollista muuttaa sopivimmaksi.

// Kaikki saavat siis äänestää vai kuinka? Paitsi (varmaankin) ulkoasujen tekijät.
Lukittu