Yhdistyneet vee än ällät - AVATTU 01.01.2010

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Minnea
Kanada
poszewki z jedwabiu

Re: Yhdistyneet vee än ällät

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Lansu_ kirjoitti:Löytyykö tälle kalenterille ylläpitäjä tai edes joku projektin vetäjä? Minnea?
No siis oon kyllä jonkin verran asian eteen tehnyt töitä, että jos joku haluaa mut projektin vetäjäksi nimetä, niin mikäs siinä. Pyrin ainakin olemaan aktiivisesti tässä mukana. :D Meidän kotona nyt on ongelmia internet-yhteyksien kanssa (sain nyt lainaan Elisan mokkulan, mutten voi käyttää sitä kovin vapaasti, kun muutkin tarvitsevat sitä), niin että ainakin tässä tammikuun alkupuolelta voi odottaa aika vaisua osallistumista asiaan omalta taholtani.

Nimeämisestä vähäsen. Oon katellut teidän nimiehdotuksia, ja ihan hyviä ne kaikki ovat. Heitän vielä pari ehdotusta ilmaan: jos sivuston nimi olisi Virtuaalinen Koiranäyttelyliitto, tai ihan vain Virtuaalinäyttelyliitto.

Itse kannatan kalenterimalleissa kakkosta, koska PIVIKO käyttää samaa. Tulokset-sarakkeella ei välttämättä tee mitään, nimittäin noiden tulosten kyttäily on pitkän päälle aika turhaa. Mutta jos tulokset ovat huomattavasti myöhässä, niin sitten voisi alkaa kyselemään näyttelyn järjestäjältä, että missäs ne tulokset oikein viipyvät.

Ehdotan vielä ainakin yhtä PIVIKOlla toiminutta käytäntöä, että järjestäjä-kohtaan ei linkitettäisi sen kennelin, yhdistyksen tai muunkaan tahon www-osoitetta, vaan vastuuhenkilön sähköpostiosoite. Jos tulostenuupumistilanteissa käy niin, että kennel vaikka lopettaa, niin sitten vastuuhenkilöä ei välttämättä saa niin helposti kiinni, jos meillä on tiedossamme vain kennelin osoite, joka ei edes toimi.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Kuunsirppi
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

^ Erittäin hyvä idea :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Timberwolf
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Rehellisesti sanottuna, mä inhoan Pivikon systeemiä. :D Mun mielestä se on suhteellisen sekava ja niitä näyttelyitä on vaikea seurata, kun pitää aina tsekata viiden maan kalenterit ja miettiä, että oonkos osallistunu tohon vai en.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Natali
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Natali »

Mä taas kuulun niihin, jotka pitää pivikon systeemiä selkeänä ja helppona. Luulen että se pitääkö pivikon kalenteria helposti luettavana saattaa osittain olla kiiinni siitä mihin asioihin kalentereissa normaalisti kiinnitää eniten huomiota esim. itelle tärkeimpiä on maa jonka alaisena näyttely pidetään ja tietenkin se päivämäärä. Kun siinä pivikon kalenterissa ne maat on eroteltu niin mun on kätevä kattoo siitä minkä maan alaisena kannattais järjestää seuraava näyttely yms.
Mimmu
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Nyt tuli semmoinen juttu, kun sain suomen kalenterin vähän aika sitten, enkä haluaisi heti sitä pois antaa, niin sopisiko, että minä päivittelisin suomen kalenteria. Tanskalla ei oo niinkään valiä (:
Kettu
Sukellusneuvos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kettu »

^ Näistä asioista päätetään myöhemmin. Kunhan saadaan ensin edes sivu toimintaan.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Ollaan saatu pari ulkoasua tätä projektia varten. Pariin muuhunkin olen ottanut yhteyttä asian tiimoilta, joten katsotaan jos saatas vielä muutama vaihtoehto lisää. Ulkoasut löytyvät täältä ensimmäisen viestin lopusta. Jonkinlaista äänestystä ja keskustelua tmv. laitan pystyyn kun aika on sopiva, mutta toki nyt jo saa jotain noista sanoa jos tulee mieleen.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
jannu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja jannu »

Rupean kohta koodineroksi, ja teen pari mallivaihtoehtoa josta sitten yhdessä päätetään paras. Laitan vain sitten ihan summamutikassa jonkun värin, mutta se muutetaan sitten ulkoasunväreihin.
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
acayad
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja acayad »

Pari taulukkoesimerkkiä täällä. En ehdi selittämään pitkästi, TOSI kiire, mutta jos tuollaiset kelpaa niin hyvä on.
jannu
Vuohenruokaa

^ Homma oli kyllä minulla? Mä oon tässä tekemässä just paria vaihtoehtoja, ja ne ei tosiaan synny ihan 5 minuutissa. Kivat.
Pilvi
Balettineuvos

Viesti Kirjoittaja Pilvi »

No eiköhän niitä kalenteriehdotuksia saa tehdä muutkin, yhteiseksi hyväksihän tässä toimitaan ja joku muu saattaa keksiä sellaisen idean, jota sinä et ole keksinyt jne.
Kuva
Kettu
Sukellusneuvos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kettu »

IMO mielummin monta ideaa kuin että sysätään yhden harteille. Monelta tekijältä voi tulla useita hyviä eri vaihtoehtoja, joita voi yhdistelläkin. Ei lähdetä yksipuoliseksi..
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.
jannu
Vuohenruokaa

Se vaan kyrsähti kun mä olen tekemässä kliklik juttua, joka vie aikaa ja sitten.. dääm. Aiva sama. Kumminkin jokaisella VNL-liitolla on tuollaiset kalenterit, joten tässä vähän erinlaista.

http://www.shockk.net/juuli/turrit/vnlkalenterit.htm
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Mä puoltaisin eniten ehkäpä joko acayadin ensimmäistä ehdotusta tai jannsun kuukausittain jaottelua pudotusvalikoin. Pudotusvalikot olis siinä mielessä jees että ne lyhentäis kalenterin pituutta huomattavasti. Nuo maittain järjestellyt pudotusvalikot ei oikein houkuttele sillä mä ainaki näkisin mieluiten kaikki lähiaikojen näyttelyt samasta listasta enkä selaisi kymmentä eri pudotusvalikkoa läpi.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Petra
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Petra »

Niin ja hei sitten vielä noista jannsun taulukoista, että niiden ulkonäköä voi muuttaa melkolailla kokonaan (lisäillä taustaväriä, reunuksia, otsikkovärejä.....), noi on vaan esimerkkinä että ne klikkausvalikot toimii noin. t: jannsun koodiapu :mrgreen:
lehmän löräys, BITCHES
Lukittu