No siis oon kyllä jonkin verran asian eteen tehnyt töitä, että jos joku haluaa mut projektin vetäjäksi nimetä, niin mikäs siinä. Pyrin ainakin olemaan aktiivisesti tässä mukana.Lansu_ kirjoitti:Löytyykö tälle kalenterille ylläpitäjä tai edes joku projektin vetäjä? Minnea?

Nimeämisestä vähäsen. Oon katellut teidän nimiehdotuksia, ja ihan hyviä ne kaikki ovat. Heitän vielä pari ehdotusta ilmaan: jos sivuston nimi olisi Virtuaalinen Koiranäyttelyliitto, tai ihan vain Virtuaalinäyttelyliitto.
Itse kannatan kalenterimalleissa kakkosta, koska PIVIKO käyttää samaa. Tulokset-sarakkeella ei välttämättä tee mitään, nimittäin noiden tulosten kyttäily on pitkän päälle aika turhaa. Mutta jos tulokset ovat huomattavasti myöhässä, niin sitten voisi alkaa kyselemään näyttelyn järjestäjältä, että missäs ne tulokset oikein viipyvät.
Ehdotan vielä ainakin yhtä PIVIKOlla toiminutta käytäntöä, että järjestäjä-kohtaan ei linkitettäisi sen kennelin, yhdistyksen tai muunkaan tahon www-osoitetta, vaan vastuuhenkilön sähköpostiosoite. Jos tulostenuupumistilanteissa käy niin, että kennel vaikka lopettaa, niin sitten vastuuhenkilöä ei välttämättä saa niin helposti kiinni, jos meillä on tiedossamme vain kennelin osoite, joka ei edes toimi.