Kysymyksiä
-
- Höpsö veitikka
- poszewki z jedwabiu
Re: Kysymyksiä
En mä ainakaan näe ongelmaa siinä, kunhan ne topicit pysyy samassa osoitteessa eikä siirrellä esim avoimien kisojen osiosta suljettujen kisojen osiin (jolloin osoite muuttuu). Jokuhan tässä taannoin piti foorumilla kisansa.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Danay - on jo "foorumikisoja". Esim Alegrella oma http://alegre.proboards.com/ 

"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Mulla on agilityn I-luokassa tuomaroitavana shetlanninlammaskoira, jonka sivulla ei lue koiran säkäkorkeutta. Shelttihän voi kokonsa puolesta kuulua kaikkiin kolmeen luokkaan, joten mitä teen, kuuluisko koiran sivulla lukee säkäkorkeus kun kyseessä tällainen rotu?
^ Minä tiukkapipo hylkäisin.
Muoks. Rotumääritelmän mukaan kuulusi MIDI luokkaan
Muoks. Rotumääritelmän mukaan kuulusi MIDI luokkaan
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
-
- Höpsö veitikka
^^ Hylkäisin nimenomaan mainitsemastasi syystä, että IRL-agishelttejä on joka koossa. Rotumääritelmähän sanoo että ihannesheltti on medi, mutta itellänihän on nippanappa IRL-mini (34,5cm) ja kaverilla taas nippanappa maxisheltti (43,5cm).
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
Selvä, kiitoksia!
Täällä oli kovaa vääntöä tuosta agiliiton omistaja-ohjaaja-säännöstä, joten aattelin herättää huomiotanne sillä, että tuo sääntö on nyt poistettu. Tästä on ilmoitus VALin etusivulla.Hanna-81 kirjoitti:Niin ja minäkin joka hyvää hyvyyttäni järjestän isoja agility kisoja. Niiin tosi törkeää alkaa vaatimaan, että mun pitäisi alkaa tarkistelemaan koko helvetin kenneli, jos siellä vaikka vahingossa sattuisikin olemaan 10 eri nimimerkkiä mitä joku käyttää. Eli tosiaan käyttäkää sitä samaa nimimerkkiä tai sitten pitäkää turpanne kiinni. Mä oon puhunut nyt :mrgreen:
Esim. tässä mun yhdessä agikisassa tulen kippaamaan aika rankasti osallistujia. Eli ihan vaan varoituksen sanana !
- Shady
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viesti:
Tarkoittaako tämä nyt sitä, että esimerkiksi pystyy palkaksi pyytämään taas kisautusta koirille? Vai tippusinko mä heti kärryiltä 

Vuoden Kasvattaja 2013
Vuoden Ratamestari & Tuomari 2013
Vuoden Kennelinpitäjä, Pokaalikahmija & Aktiivikasvattaja 2014
Vuoden Liitonpitäjä 2015
Vuoden Kennelinpitäjä, Ratamestari, Aktiivikasvattaja & Liitonpitäjä 2016
Vuoden Pokaalikahmija, Ratamestari, Ulkoasuntekijä & Aktiivikävijä 2017
Vuoden Liitonpitäjä, Pilkunviilaaja & Ulkoasuntekijä 2018
VFCI - YVNL - Käräytys - KultsuRinki
Vuoden Ratamestari & Tuomari 2013
Vuoden Kennelinpitäjä, Pokaalikahmija & Aktiivikasvattaja 2014
Vuoden Liitonpitäjä 2015
Vuoden Kennelinpitäjä, Ratamestari, Aktiivikasvattaja & Liitonpitäjä 2016
Vuoden Pokaalikahmija, Ratamestari, Ulkoasuntekijä & Aktiivikävijä 2017
Vuoden Liitonpitäjä, Pilkunviilaaja & Ulkoasuntekijä 2018
VFCI - YVNL - Käräytys - KultsuRinki
Sitä kannattaa kysyä Sigiltä erikseen, tuon säännön poistaminen oli tarkoituksena antaa meiän muutamien vastarannankiiskien kisata sillä nimellä kun mieli tekee.
Tosin niin kauan kuin yhden ihmisen koiria on yhdessä luokassa korkeintaan kolme, niin on mun mielestä ihan sama kuka ne sinne ilmoittaa.

Tää oikeastaan kuuluisi vMJY:lle, mutta täältä saan varmaan nopeammin vastauksen.
Eli, saanko laittaa saman koiran mejässä kilpailemaan joka maahan samassa kisassa?
Esim.
Suomi, AVO
322 u. Pikitassun Noki/Aamu
Ruotsi, AVO
jne. Sama kisa, sama koira useassa eri maassa?
// toivottavasti joku tajusi, aivot ei toimi tänään. :s
// okei, kiitos Kendra ja Hanna-81! (:
Eli, saanko laittaa saman koiran mejässä kilpailemaan joka maahan samassa kisassa?
Esim.
Suomi, AVO
Ruotsi, AVO
jne. Sama kisa, sama koira useassa eri maassa?
// toivottavasti joku tajusi, aivot ei toimi tänään. :s
// okei, kiitos Kendra ja Hanna-81! (:
Et hätt noch immer jot jejange.
Saa kisata, ainakin mun koiria on aina lisätty joka maahan :)
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
Saa.
Vuoden Tuomari 2012
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
Miten te tuomarit ym. tiedätte, miltä rodunmukainen, hyvä ERI SA koira näyttää :D? En vaan välillä itse näe mitään eroa tämän ja tuon välillä, mutta sitten tuomarit maagisesti löytää virheitä tai hyviä kohtia. Olisi kiva olla parempi arvioimaan mikä näyttää hyvältä ja mikä ei noin omien koirienkin kannalta!
Tulin yks päivä miettineeksi, että miksi virtuaalikoiranpentua ostettaessa on niin tärkeää että vanhemmilla on paljon tuloksia? Tai siis, kun eihän niiden vanhempien tulokset vaikuta mitenkään siihen kuinka pentu tulee pärjäämään, täähän on arpapeliä kaikki. :D
- Weeza
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Erika, mä oon itseasiassa miettiny samaa! Ei ainakaan IRL maailmassa katota titteleitä kovin paljoa. Ainakaan en ole nähnyt. Hyvin kelpaa koirat joitten vanhemmilla sattuu olemaan joku satunnainen ERI näyttelyistä, ja kotona esim. haukkunu hirveä, muttei oo kisoissa käyny. Miksi siis virtuaalimaailmassa toisin?