Furry-Paws #2

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
poisonsky
Epätoivoinen katse
poszewki z jedwabiu

Re: Furry-Paws #2

Viesti Kirjoittaja poisonsky »

Myynnissä olisi italianvinttikoiranarttu level 17 ja 6HH, shelttiuros level 15 ja 10 HH sekä oma kasvatti, shelttiuros level 1 ja 10 HH. Kaikkien nimiä saa toki muuttaa jos ei miellytä. Hinnasta voidaan sopia. Ostakaahan ihmiset nuo jaloista pois, kun en viitsisi noita eläkkelle laittaa (kahta ensimmäistä).
  • alchemy
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja horros »

Anteeksi Kendra, mutta koolie-pentueen quality päätti nousta yllättävänkin suureksi :< Tää on raakaa bisnestä ja mie halluun rahhoo..! Että 4000$ niin koolipentu lähtee heti ensimmäiselle varaajalle.

EDIT// Koolie män.

Paljon borzoita. Laatuvanhemmat, quality pääosin yli 120 ja pentuset ovat alle 3 pv. Eli huippukakaroita paljon nyt jaossa!
Vuoden 2012 kennelinperustaja
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

^Millasia terveystuloksia noilla pennuilla olis?
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Mulla yks shelttipoika tarjoilis astutuksia! $3500, lvl 35 ja ikä 91 FP-days.
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Eros kirjoitti:^Millasia terveystuloksia noilla pennuilla olis?
Noita on niin paljon etten suoranaista yhteenvetoa voi laittaa, mutta G-E, yksi pentue epäonnistui terveyden taholta ja siinä on aika paljon F:ää (emo Tatiana). HH tilanne on väliltä 3 - 10HH. Jokainen pentue on geenitestattu.
Janina
Höpsö veitikka

Miten ootte valinneet mihin laitatte profession pointseja? Itelle on noi edelleen hieman epäselvät, kun enkuntaidot eivät ole parhaasta päästä. :mrgreen: No kuiteski mulla on nyt kolme tunnusta, joissa yhdessä 3 breeder-pointsia, toisessa trainer-pointsit ja kolmannessa toi kauppiashommeli. Ihan vaan sen takia et jos sillä sais taottua rahaa ja sit heiteltyä sitä tolle pääasialliselle eli trainer-tunnukselle. En tiä toimiiko mut katsotaan! Alkujaan mulla oli toi breeder-tunnus, mut sit sain vähän lisäinformaatioo noista jutuista ja tajusin et en ehkä haluukkaan olla breederi koska siinä ei kai (?) oo juurikaan muita merkittäviä etuja kuin et pennuille aktivoituu toi toka stat boosti.

Tänään mulle syntyili kaksi uutta pentuetta (bortsu & sheltti) eli nyt on yhteensä neljä. Tossa bortsupentueessa harmittaa se et siel olis ollu yks joka boostaa 2 x stm, mut sil on lla. Oon hieman kahden vaiheilla pidänkö 16HH uroksen jolla boosteina stm & agi, vai 14HH nartun joka boostaa int ja agi. Brrrff.

Hieman taas rohkenen epäillä et kaikkia kiinnosti mun pälpätykset, mut anti mennä nyt vaan... :mrgreen:

// Ai hups mulla oli jo viesti tos horroksen yläpuolel. No en jaksa enää editoida siihen 8(
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

http://www.furry-paws.com/dog/index/295118
Se on niin hieno! Mun jalostustyön huippu, 5HH/5hh 64.585% fair, mutta se on isabellan värinen slk! <3
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Janina
Höpsö veitikka

Ahmapoika kirjoitti:http://www.furry-paws.com/dog/index/295118
Se on niin hieno! Mun jalostustyön huippu, 5HH/5hh 64.585% fair, mutta se on isabellan värinen slk! <3
Hieno on. Millä oot laskenut ton prosenttihomman, tai siis rupes kiinnostamaan tuo kun multakin eilen ostettiin pörrö ja sille oli merkattu joku prosenttijuttu.
stoic
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja stoic »

^^ Onnea! Isabellan väriset otukset on aina niin nättejä <3 Mä omistan yhden isabellamerlen, mutta se on ostettua muualta. Haluisin kans ihan ite saada isabellan aikaseks :)

Mun innostus hiipui vähän nyt. Oon hamstrannu itelleni liikaa koiria, ja niide huoltamisesta uhkaa tulla "työtä". Pistin kaikki kolme kenneliä lukkoon pari päivää sitte, tänään vois ehkä ainaki yhen kennelin piskit käydä läpi kuitenki.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

^^ Tällä oon laskenut.

Kiitos! Mä haluisin tommosen itellenikin, mutta harmittaa kun tolla pennulla on niin huono quality. Ehkä voisin kokeilla noihin jossain kohtaa panostaa, mutta mä haluun eka mulle terveydeltään hyviä koiria pohjaksi, sitten vasta rupean kiinnittämään huomiota väriin ja että saisin niille ton pentuekoon 9-12 kokoiseksi.
KuroNeko
Kanada

Viesti Kirjoittaja KuroNeko »

Oisko kellään kiinnostusta taiwaninkoiralle? Mulla on uros Shifu, joka on tällä hetkellä viides rodun parhaissa koirissa, jolla on nyt yksi pentu ja jolle tulee vielä tulevaisuudessa jälkikasvua. Narttua mulla ei ole itselläni (paitsi Shifun tytär Galaxy) eikä valmiiksi katsottuna, mutta löydän sellaisen kyllä, jos joku vain ilmoittautuu kiinnostuneeksi! :) Tulen ehkä itsellenikin Shifusta vielä yhden pennun ottamaan, mutta en juuri nyt, joten olisi kiva laittaa yksi pentu maailmalle!
Harvinaiseen rotuun olis nyt tilaisuus, näitä on koko pelissä yhteensä vain 300!
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind
Janina
Höpsö veitikka

Ostin aarteen. Vain §150,000 joka on musta oikein käypä hinta 24HH-koiralle, jolla vielä lala & Bb + on merkkivärinen. Noi merkkaa ainaskin mulle tosi paljon. Boostitkin tolla on hyvät (2 x agi), vaik mä nyt yritänkin saada intint intint. :mrgreen: Tosin täytyy nyt vielä miettiä, koska toi agi on toinen minkä voisin haluta sakemannille. Se on ihan käypä ominaisuus tokokentillä, joten vielä harkitsen rupeenko kasvattamaan toko- vai suojelukäyttöön.

// Miksei ihmiset tajua ettei koiraa voi lukita jos haluaa sen tekevän astutustarjouksia ;___; Menee tässä ikä ja terveys selata jalostusuroksia kaikkien lukittujen joukosta
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

Erika kirjoitti: // Miksei ihmiset tajua ettei koiraa voi lukita jos haluaa sen tekevän astutustarjouksia ;___; Menee tässä ikä ja terveys selata jalostusuroksia kaikkien lukittujen joukosta
NIINPÄ.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Eros kirjoitti:
Erika kirjoitti: // Miksei ihmiset tajua ettei koiraa voi lukita jos haluaa sen tekevän astutustarjouksia ;___; Menee tässä ikä ja terveys selata jalostusuroksia kaikkien lukittujen joukosta
NIINPÄ.
Niinpä.
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Ahmapoika kirjoitti:
Eros kirjoitti:
NIINPÄ.
Niinpä.
NiinPÄ!
Lukittu