Miten ois Femma x Silli, Korppi x Neiti ja vielä Kiero x Totti?! Nää on etsinyt kumppaneita ties kuinka kauan ja nyt näyttäs mun puolesta aika hyviltä yhdistelmiltä! Voi syntyä Guthrunin/Narvikin tai Hiljamielen/Nandyhillin nimen alle, ihan kummin vaan.
Miten ois Femma x Silli, Korppi x Neiti ja vielä Kiero x Totti?! Nää on etsinyt kumppaneita ties kuinka kauan ja nyt näyttäs mun puolesta aika hyviltä yhdistelmiltä! Voi syntyä Guthrunin/Narvikin tai Hiljamielen/Nandyhillin nimen alle, ihan kummin vaan.
No nyt on tosi näppärän näkösiä yhdistelmiä, nämä passaa kaikki hyvin!
Mun puolesta voit tosiaan lainailla nää hauvat omien kenneleiden nimien alle, kun itelläkin on jo muutama pentue suunnitteilla tulevaks jossain vaiheessa.
DeeHukka kirjoitti: ↑Pe Touko 22, 2020 10:09 am
Lainaatko sakujas pandoille? Mua vois meinaan kiinnostaa Kaiku x Oliver kunhan herra saa vähän vielä kisailtua!
Tottahan toki, ilmanmuuta Kaiku lähtee lainaan sinne!
Shannon. kirjoitti: ↑Pe Touko 22, 2020 11:19 am
Kelpaisko Naukulle Molly tai Vimma? Olin just kuoppaamassa neitejä, mutta näitä saa kyllä käyttää jos ne on vaan mitä etsit
Oi vitsi miten hienoja narttuja molemmat. Mutta voisin enemmän kun mielelläni lainata Vimmaa Steppareiden seuraavaan pentueeseen.