"Pitää vaan sanoa, että TÄSSÄ jos jossain on yhdistelmä vailla vertaistaan.. Työlinjaa, evm.-sukua ja harvinaista linjaa Espanjasta (Luz) ja Valko-Venäjältä (Gnomo). Odotettavissa lienee myös kaunista väriskaalaa.. Tätä yhdistelmää odotan pakahtuakseni. Iik!"
Tässä pentueessahan varaukset täyttyivät ennen, kuin pentuetta ehdittiin edes virallisesti julkaista. :D Halusin tälle pentueelle kauniin nimiteeman, koska onhan tässä tulossa kauniita kasvattejakin!
Ehdottomasti mun suosikkipentue todella pitkiin aikoihin, ja niin vissiin monen muunkin..
-vPVA vAVA vFIN TVA BH RH-E RH-F A Tk4 Hk2 IPO1
-työlinja
-evm.-sukuinen
-tuontimaa: Espanja
värit
Oikein on laaja väriskaala! Laitoin koirat kantamaan melkeinpä kaikkea mahdollista, kiitos horros. :D
kaikki, paitsi ei 2-väriset ja soopelit
=
musta, ruskea, sininen ja lila +
merle, saddleback, tri
brindle merle, brindle saddleback ja brindle trikki.
Eli kaikki merlet, kaikki trikit, satulakuviot ja vielä brindleinäkin, mutta 2-värisiä (eli esim. mustavalkoisia, brindlevalkoisia, punavalkoisia) tai soopeleita (eli esim. black sable, red sable) ei pentueeseen voi syntyä.
varaukset
Olen ottanut pentueeseen tähän asti 5 varausta. Mietin sitä kuudettakin, mutta koska tässä on kaikilla pennuilla luvassa jalostuskäyttöä, niin mieluiten jättäisin viiteen. Jos jotakuta kuitenkin kiinnostaa pentu, jolle ei ole jalostuskäyttöä suunnitelmissa, sellaisen myös saa.
n. Kemroes Blenheim Bouquet "Pinkput" / om. Anette (Kemroes) n. Kemroes Bluebell "" / om. cantarel (Lychee) n. Kemroes Électrique "Netla" / om. Adaeze (Akbra) n. Kemroes Narcisse Noir "Kida" / om. seita (Rumoer) u. Kemroes Tonka Imperiale "Ziczac" / om. jabberjay (Pennyroyal)
nimet
Täydelliselle pentueelle täydellinen nimiteema!
Otsikko paljastaa jo senkin vertaa, että kyseessä on hajuvesipentue... Nimet täältä. Nimiä saa rauhassa pätkiä siistimmäksi, ei tarvitse olla lopussa mitään "for men" tai "Powder perfumes for women", MUTTA nimessä tulee säilyä aistikas hajuvesi. :D
Nimet muotoon Kemroes + hajuvesi.
Mä oon nyt _vähän_ ajoissa liikkeellä ja kattelen jo kuvia, mutta tiedätkö sä (tai tietääkö joku) minkä värinen tää koira on? Kun toi nassu näyttäis vähän brindleltä, mutta.
So back up back up take another chance
Don't you mess up mess up I don't wanna lose you
Np! :)
cantarelilta haluan vielä tiukan vahvistuksen, onko pentua ottamassa, kun ollaan vaan vähän silleen sivuttu otta "täshän ois perfecti yhdistelmä", niin onko sulla sit mahiksia tähän vai!