Kemroesin seuraavat: työlinjaiset bortsut!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Sparkle
Lassien tassuhiki
poszewki z jedwabiu
Viesti:

Kemroesin seuraavat: työlinjaiset bortsut!

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

• ässähässäkkä
Avaan jälleen portteja talvisessa Kemroesissa: tällä kertaa vuorossa olisi meidän S-pentue eli ässät eli spesiaalit eli superit! Kehottaisin nyt kaikkia työlinjaisista, tasasukuisista bordercollieista avaamaan silmänsä ja rohjentumaan. Nämä syntyvät vielä vuoden 2012 puolella!
    • yhdistelmä
i. Ketunjalan Again I Win You "Tony"
  • s. 17.11.2010
    mustavalkoinen, 56cm
    BH Tk1 Vk1 Hk1 vPVA
e. Kemroes Skitnica Medraut "Medraut"
  • s. 14.10.2012
    black tri, 53cm
    vFIN KVA vPVA vFIN TVA vAVA BH RH-E RH-F A Tk4 Hk3
    • sukutaulu
i. Ketunjalan Again I Win You
ii. Ketunjalan Criminal
ie. Caricaturen Kyynelsilmä
e. Kemroes Skitnica Medraut
ei. Focus
ee. Reflex

Pentueemme isän isä (ii.) ei ollut evm.-koira vaan evm.-sukuinen koira. Ks. Ketunjalan A-pentue.
Kemroesin S-pentueen sukutaulu on siis 2-polvinen kuten nähtävissä on.
    • pentue
Otan pentueeseen 3-4 varausta. Pentue syntyy lauantaina 29.12.!
u. Kemroes Soldier of Love "Twinky" /om. jabberjay (Pennyroyal)
u. Kemroes Save You Tonight "Savu" /om. Yaffa (Akbra)
n. Kemroes Smoke on the Water "Raisu" /om. Rekku (Kuusenkävyn)
u. Kemroes Sex Is the Drug, Then What Is the Cause? "Sorru" /om. Crissu (Guthrun)
    • nimet
S-kirjain! Saatte itse valita nimet, kunhan nimi on muodossa Kemroes... ja jatko-osa alkaa S-kirjaimella. Voi olla biisiä sun muuta, pituutta en nyt määrää. Suomenkieltä katson vähän varautuneesti.
Jos ite ei meinaa millään nimeä löytää, niin voin myös antaa vaihtoehtoja oikein mielelläni!
    • linja ja värit
työlinja
mustavalkoinen, black tri
    • pentuesivu
http://enma-daio.net/kemroes/pentueet/s.php
Adaeze
Nakkisotilas
Viesti:

Re: Kemroesin seuraavat: työlinjaiset bortsut!

Viesti Kirjoittaja Adaeze »

Omfg, missä vaiheessa milloin gnomoluz-pentue syntyy? kun haluaisin tästä pennun mutta jos en ehdikään kisaamaan sitä ennen tota pentuetta kun se nyt on se mistä mä ainakin halajan pennun
So back up back up take another chance
Don't you mess up mess up I don't wanna lose you
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Saisinkohan mä tällasen Pennyroyaliin? :33 Mitään suurempia romaaneja tuskin tarvii kun mulla ennestään jo kaksi kemroesilaista on. Koira pääsisi agilityyn, tokoon, paimennukseen ja pk:seen kisaamaan ja sitten jossain kohtaa joku 2-4 pennun pentue.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Yaffa kirjoitti:Omfg, missä vaiheessa milloin gnomoluz-pentue syntyy? kun haluaisin tästä pennun mutta jos en ehdikään kisaamaan sitä ennen tota pentuetta kun se nyt on se mistä mä ainakin halajan pennun
Gnomo tarvitsee vielä PAJÄstä yhden VOI1-tuloksen ja agista yhden vKUMAn. Luzin pitää suorittaa vielä koko agilityn MAXI 3-sarja ja valioitua KVAksi hausta, jossa se kilpailee vasta AVO-luokassa.. ja paimennuksesta neiti tarvitsee vielä kaksi vKUMAa. Ensivuoden puolella siis, en tiedä vielä, kuinka kauan ottaa aikaa. Arvelisin jotain helmi-maaliskuuta, tää on kuitenkin niin paljon mun omasta ajasta, kisoista ja tuurista kiinni, etten osaa varmaksi sanoa!
Kyllä sä tästä pennun saat, vaikka gnomoluzit syntyisivätkin vähän aiemmin, en oo koskaan ollut kauhean tarkka näistä kisautuksien nopeuksista eikä mua haittaa, vaikka pentuja oiskin vähän päällekkäin. Kunhan ite oot tyytyväinen ja tavoitteet taskussa!
Ota ihmeessä.
jabberjay kirjoitti:Saisinkohan mä tällasen Pennyroyaliin? :33 Mitään suurempia romaaneja tuskin tarvii kun mulla ennestään jo kaksi kemroesilaista on. Koira pääsisi agilityyn, tokoon, paimennukseen ja pk:seen kisaamaan ja sitten jossain kohtaa joku 2-4 pennun pentue.
Saat tietty. :mrgreen:

Sukupuolia vaan tulemaan!
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Pennylästä on tulossa niin tyttövoittoinen, että mä haluun pojan! Että on sitten jotain isämateriaalia noille parille evm-sukuiselle nartulle. :mrgreen:
Adaeze
Nakkisotilas
Viesti:

Vihaan sua. Vihaan sun kenneliä. Ja vihaan sun koiria. ._.
Tää on just se, mitä ei pitänyt tapahtua. Mun piti harkita jokasta koiraa tarkkaan, eikä ottaa mitään ylimääräisiä. Mutta kuuun! Mutta jos sä lupaat, että saan myös gnomoluzvauvan, niin miksei sitten! :D

Eli siis urospennun haluaisin tästä pentueesta. Tultais kisaamaan tokossa, paimennuksessa, agilityssä (kunhan paikkoja vapautuu) ja haussa tai/ja jäljessä. Kisautustahdista mun on vaikee sanoa mitään, oon päättänyt panostaa kouluun keväällä vähän enemmän ja kun näitä koiria nyt näyttää kertyvän, vaikkei pitäis. Ja jonkun pienen pentueen haluaisin joskus tällä teettää, pentuekoko sen hetkisen tilanteen mukaan. Ja ei varmaan muuta, koska kukaan tuskin jaksaisi kuunnella mun turhia ihqutuksia.

// Niin ja siis Akbraan tulis poitsu. Kennel nyt on vähän vaiheessa, mutta eteenpäin mennään koko ajan.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Juintulle se mies! Anteeksi, en millään vaan totu näihin uusiin nickeihin. :mrgreen:

Yaffa, nyt ainakin mä oon tyytyväinen! Kuulostaa todella tutulta, että kennelinperustamisaikoihin oli sellanen "jooh max. 10 niin hyvä tulee". Sama se oli täälläkin ja mitä välillä on Kemroesissakin ollut jotain lähemmäs 20 naamaa. Onneks tää on vaan bittiä ja eivät nämä nälkäänkään kuole!
Mutta hei, kyllä sä gnomoluzin saat, musta vaan tuntuu, että gnomoluz-pentue kasvaa kammottavan nopeasti... sieltä mä, cantarel, sinä, seita ja Juinttukin ollaan pentuja himottu. Meitä on jo viis ja haluaisin sen jäävän kyllä pitkälti siihen. Tai pakotan jonkun ottamaan multa sijoituksen eheheh. Tosin kaikki varaajat tällä hetkellä on bc-kasvattajia. Mutta gnomoluz toteutukoot ja kyllä mä niitä jaan ihan innolla sullekin!
Sulle mies kanssa!

Nimiä saatte miettiä ja sivuja kanssa. Tää sais olla nopea pentue, syntynevät jo ens viikolla.

Kahdelle nopealle vielä antaisin pentuja!
Adaeze
Nakkisotilas
Viesti:

Kemroes Save You Tonigh mulle!

// Mulla oli tylsää, eli tässä Savunen!
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Sulle!
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Kyllä mie vielä Juinttu nimeä tottelen. :mrgreen:

Mulle Kemroes Soldier of Love. Ää kun en osaa päättää laitanko sille täl-lai-set ku-vat, vaiko tämän kuvan. D:
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

No mä kyllä henk.koht. rakastuin tuohon pivikoon. <3_<3 Sulle se nimi!
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

:mrgreen: Okei no ehkä mä laitan ton pivikokuvan. Mä en oikein tiedä ton valokuvabortsun kanssa kun mä en oikein tykkää sen päästä, ainakaan. Ehkä mä yritän illalla piirtää tuolle vielä jonkun coolin naamakuvan ja jotain muuta. Jee.

// Twinky
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Noku se Ketunjalan Criminal (ii.) ei ollut evm vaan evm.-sukuinen!! Oon yrittänyt varmistaa tätä vielä Crissultakin mutta en oo saanut vielä vastausta, mutta ku niin lukee Ketunjalan A-pentuesivullakin (ks. aloitusviesti)! En tiedä, miksi kaikki hössää tota evm-koiraksi, mun pitää saada kyllä tähän selvyys. Siellä pentuesivulla on kyllä kaikki merkit, että toi olis nimenomaan evm.-sukuinen.

Mutta Twinkyhän on tosi hieno!
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Aa mun piti ottaa toi (evm) pois tuolta Criminalin perästä mutta unohdin. :mrgreen: Nyt pitäis asia olla kunnossa.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Np, enhän mäkään tiedä, olenko oikeassa, ennen kuin Crissu valaisee totuutta. :mrgreen: Katotaan ja kuulostellaan!

Jollekin vielä mahtuu kyllä yks käyttöbc!
Vastaa Viestiin