Woundedin B-pentue - Lumi&Puh
- Saino
- Epätoivoinen katse
- poszewki z jedwabiu
Woundedin B-pentue - Lumi&Puh
Topan uusiokäyttöä!
Woundedin B-pentue - Lumi & Puh
BH vFIN TVA vPVA RH-F A OTDs ATDcd Wounded Lay Lumine "Lumi"
oma kasvattini Woundedin ekasta pentueesta
lisäksi yksi vKUMA maesta ja huume SOVE:sta hyväksytty tulos
puuttuu vielä yksi vKUMA agista ja leg ascasta
ennen pentuetta agility- ja ascavalioksi
BH RH-E VK2 JK1 TK3 vPVA vAVA STDcds Filthy Story of Eastern Wonderland "Puh"
Rebecan kasvatti Filthyn pentueesta
pelastuksen SOVE:sta hyväksytty tulos
puuttuu vielä tokosta ja pk:sta kolme I-tulosta
ennen pentuetta ainakin tokovalioksi
Varaajat: 1/2-3
n. Wounded Bye Bye Beautiful - Saino, Wounded
Woundedin B-pentue - Lumi & Puh
BH vFIN TVA vPVA RH-F A OTDs ATDcd Wounded Lay Lumine "Lumi"
oma kasvattini Woundedin ekasta pentueesta
lisäksi yksi vKUMA maesta ja huume SOVE:sta hyväksytty tulos
puuttuu vielä yksi vKUMA agista ja leg ascasta
ennen pentuetta agility- ja ascavalioksi
BH RH-E VK2 JK1 TK3 vPVA vAVA STDcds Filthy Story of Eastern Wonderland "Puh"
Rebecan kasvatti Filthyn pentueesta
pelastuksen SOVE:sta hyväksytty tulos
puuttuu vielä tokosta ja pk:sta kolme I-tulosta
ennen pentuetta ainakin tokovalioksi
Varaajat: 1/2-3
n. Wounded Bye Bye Beautiful - Saino, Wounded
-
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Re: Maxina's Puppies
Aijjaijjai jotenki kiinnostais ku on näin harvinaisesta suvusta! Mäpä mietiskelen vielä. :D Oisko isän sivuja nähtävissä missään vai onko se evm. koira?
Juu, isä löytyy siis osoitteesta http://viuhku.net/equatewe/stiiki.html ja emä http://sainonyksarit.blogspot.fi/p/donna.html. Lisäänpä ne vielä tuohon alotusviestiinkin...
-
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Hienolta vaikuttaa! Kyllä mä taidan tästä pennun haluta, jos mulle vaan luovutat. Asumaan menisi Moonwolves Colliesiin kuuden muun paimenen kanssa ja aktiivikisausta olis luvassa ainakin lajeissa toko, agi, paimennus, pk, pelastus ja koiratanssi. Näistä ainakin tokosta, paimennuksesta ja pksta olis tähtäimessä valious. Kisa- ja sivunäyttöä voi katsoa tuolta linkin kennelistä kaikilta koirilta, tosin osa on aika vasta alottanut kisauransa, joten niiden kalenterit näyttää vielä vähän tyhjänlaisilta. :D Jos pentu menestyy kisakentillä, niin jossain vaiheessa tahtoisin mahdollisesti myös pienen pentueen sillä teettää.
Pennun sukupuolta mietiskelen vielä, mutta kuvaksi tulee varmaankin tämä, kunhan saan tän vielä valmiiksi!
Pennun sukupuolta mietiskelen vielä, mutta kuvaksi tulee varmaankin tämä, kunhan saan tän vielä valmiiksi!
Tuo Stiiki on muuten black tricolor, ei mustavalkoinen.
Mun vähän tekisi mieli ottaa tästä pentu, suku on niin kiva, mutta kun nuo nimet ei nappaa yhtään...
Mun vähän tekisi mieli ottaa tästä pentu, suku on niin kiva, mutta kun nuo nimet ei nappaa yhtään...

magic, madness, heaven, sins
Oho, niinpä onkin.. Oon kirjottanu tohon väärin ton värin.. :D
Hmm... Nimille mä en nyt enään ikävä kyllä tässä vaiheessa enään voi mitään, sillä en niitä rupea enään muuttelemaan. Oon nimien keksimisessä aina niin surkea, että..
Hmm... Nimille mä en nyt enään ikävä kyllä tässä vaiheessa enään voi mitään, sillä en niitä rupea enään muuttelemaan. Oon nimien keksimisessä aina niin surkea, että..
-
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Meille vois muuttaa uroksista vaikkapa 'Maxina's Music Minute'. Teen sivuja tässä kunhan saan kuvan loppuun valmiiksi! :)
Okei, mäpä ( tyhmä sana!! :D ) laitan sen sulle varatuksi! :) Sivuilla ei siis todellakaan ole mikään kiire sillä "perjaatteessa" pentue syntyy luultavasti vasta joskus parin viikon päästä.
-
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Re: Wounded Puppies (Maxina's) //bordercollie
Vähän aikasessa jo, mut nyt mulla oli sopivasti luppoaikaa, niin heitin meidän penskalle jo sivut: Wounded Music Minute!! Syntymäaikaa en vielä merkannu ollenkaan ja tota 'kasvattaja'-kohtaaki mietin, että miten sen nyt laitan. :D Kisaamaan aletaan kuhan nää syntyy.
Re: Wounded Puppies (Maxina's) //bordercollie
Oliskohan noitten pentujen syntymä kohta jo käsillä..? Vielä saa varata noi varaamattomat pennut, mutta jos niitä ei varata, niin sitten ei voi mitään. Sopiskos näitten pikkusten synttereiks vaikka 29.10?
Re: Wounded Puppies (Maxina's) //bortsu !! Vielä pari pentua !!
Noh, mua voiskin kiinnostaa toi viimeinen vapaana oleva narttu. Neiti tulisi siis yksityissivuilleni. Siellä kaivattaisiin kovasti aktiivista boosulaista vipeltämään.
Suuntauduttais neidin kanssa enemmänkin käyttöpuolelle, mutta kyllä me varmaan muutamat näyttelytkin kierrettäis.

-
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Re: Wounded Puppies (Maxina's) //bortsu !! Vielä pari pentua !!
^^Mulle sopii toi synttäripäivä!