Lowryderiläiset - PanxJava-pentuesuunnitelma! (10.01)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
horros
Toistolla tehoa
poszewki z jedwabiu
Viesti:

Lowryderiläiset - PanxJava-pentuesuunnitelma! (10.01)

Viesti Kirjoittaja horros »

Vuoden 2012 kennelinperustaja
seita
Kriisissä

Re: Lowryderin pentuloiset

Viesti Kirjoittaja seita »

mua voisi mahdollisesti kiinnostaa, täytyy vähän tutkia omien koirien sukutauluja kun haluaisin käyttää pentua jalostukseen myöhemmin. ja riippuu tietty siitäkin että millainen isä tälle pentueelle tulee. mutta ilmaisin vaan kiinnostukseni! :)
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Reetta
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Reetta »

En nyt ehdi pahemmin kirjotteleen, mutta olisin myöskin kiinnostunut tästä pentueesta! Riippuu kyllä myöskin vähän isästä ja sen suvusta. Davinheimiin tulisi. Voin tulla lisää kirjotteleen huomisen (tai no tän päivän..) tai ylihuomisen aikana. Pentua tulisin käyttämään jalostuksessa aika varmasti.

MUOKS. Pennun kanssa tultaisiin kisaamaan paimennuksessa, tokossa, agilityssa ja palveluskoiralajeissa. Tarkoituksena valioitua näistä kaikista. Tuolta Davinheimin sivuilta voi katsoa kisanäyttöä.
Cookiemonster
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Miultakin vois löytyä kiinnostusta yhdelle pennelille, eiköhän tuonne Ketunjalkaan yks mahtuisi jos meille semmonen suotaisiin.

Käyttöpuolella tultaisiin näkymään suurimmiltaosin, sekä näyttelyistä käytäisiin nappailemassa muutamia tuloksia tulevaisuutta varten. Jalostuksesta en osaa ihan tarkalleen sanoa, mutta jos niin mahdollisesti ainakin kerran tulisin jalostukseen pentua käyttämään
Guthrun | Narvik | Stepmaker's | Gloomkiller

Virtuaaliset virkakoirat
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Yllättävää kiinnostusta pentuetta kohtaan :D Vaan miksei, aika buenohan tuo Paine on!

Mutta luulen että rajoitukset menevät kutakuinkin siten, että maksimissaan viisi pentua, mielellään kuitenkin kolme tai neljä. Yksi pentu on varattu jo varmasti isästä riippumatta, mutta yritän tässä hiljokseen selvitellä mahdollisen isävaihtoehdon, jotta halukkaat voivat sitten joko vahvistaa toiveensa tai sitten perua, kumpi natsaa paremmin.
Catalya
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Catalya »

Muakin vois kiinnostaa yks bortsukersa tonneTimburmenniin!
Suunnitelmissa olis lähteä pääpainotteisesti / suurimmalla tähtäimellä palveluskoiralajeista jäljessä ja viestissä ainakin, tavoitteena päästä valioksi asti. Sama pätee paimennuksessa, tokoa kokeillaan ainakin ja katsotaan miten se lähtee räätälöimään. Yritetään ainakin VOI -tasoluokalle asti päästä, jos ei muuten.

Poliisikoiratoiminnan kannalta voitaisiin aloitella huumekoiran -virkaa, valioksi asti pääsemisestä en ole varma. Mutta ei kumminkaan ole pois suljettu.
Näyttelyissäkin tullaan käymään ja kurkkaillaan millaisia tuloksia sieltä sitten tulisi irtoamaan.

// Mulla ei ainakaan sen suurempia vaatimuksia tohon koulutustasoon liittyen ole. (=
NO ONE'S BORDER COLLIES.
Zema
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Zema »

Määmää kans, mahtuuko vielä?
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Nyt olisi siis kuusi halukasta? Eiköhän se ole ihan tarpeeksi paljon :D Luulen ettei minulla ole tarvetta evätä keltään pentusta, joten eiköhän teistä jokainen sen kakrun saa jos isäehdokkaan hyväksytte. Alankin katselemaan nyt sopivaa äijää ja jos sellaista ei löydy, käytän evm-koiraa.

Onko kenelläkään vaatimuksia emon koulutustasoon liittyen? vPVA kenties? Yritän nyt kovasti sille saada kyseistä titteliä, kisatuloksia odotellen, ja jos vaikka omat sivutkin alkaisi jossain vaiheessa toimimaan taas...
Zema
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Zema »

Noniin jes! 83
Elikkäste, pentu tullois sitten Schitterensiin muiden bortsujen sekaan. Tullaan tulevaisuudessa kisaamaan ainakin paimennuksessa, tokossa, jäljessä/haussa ja agilityssä. Mulla on paljon koiria kisattavana, joten tahti ei oo päätähuimaava. Koko elämän pituisen kodin voin kuitenkin taata. Jalostusta voin kattella sit myöhemmin.
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
seita
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja seita »

ei mulla ainakaan oo niin suurta väliä millainen emon tittelirivistö on. :)
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
Cookiemonster
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Eipä oo miullekaan suuremmin väliä mimmonen t-rivistö emältä löytyy. (:
Guthrun | Narvik | Stepmaker's | Gloomkiller

Virtuaaliset virkakoirat
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Päivitin ensimmäisen sivun!

Isäehdokkaita on nyt muutama kappale, mustavalkoisia ja musta trikkejä. Odottelen vielä yhtä viestiä, ennen kuin päätän mitä koiraa käytän. Kyseessä kuitenkin evm-sukuinen tai harvinaissukuinen koira.

Uroksen päätettyäni annan teille jonkin aikaa tehdä sivut, jonka jälkeen joidaankin pistää pentue päivänvaloon. Eli siis suunnitelmat voitte jo aloittaa! Sukupuolen saatte ihan rauhassa päättää itse.
Camilla
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Hei mulle seuraavasta pentueesta sitten! Koska ehdottomasti tahdon sulta bc-pupelon jossain vaiheessa. >P)
and like a deer in the headlights
i meet my fate
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Camilla; haha, toive kuultu! Seuraava pentue tulee sitten jahka saan hankittua uuden nartun.
sukelluskettu
Ammattimouhoaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sukelluskettu »

Tällee ot. ei liity juuri mitenkää asiaa, mut toimiiks muilla moitteettomasti noi sivut? Tai ku halusin päästä vilkasee, nii ei näytä yhtää mitää ;o

/ Selvä! Aattelin, että vika on taas vaihteeks mun koneessa :D
.
.
  • Kuva
Vastaa Viestiin