Virtuaalikenneleiden kehitys

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Viesti
Julkaisija
mia
Kriisissä

Re: Virtuaalikenneleiden kehitys

#16 Viesti Kirjoittaja mia » Ke Loka 01, 2008 8:38 am

Hei minä taidan myös muistaa sinut, vaikka itse kyllä perustin oman kennelini vasta juuri tuolloin vuonna 2004 (ja lopetin itseasiassa eilen), tosin se oli sen vuoden alussa, että en tiedä missä vaiheessa Waterfall's lopetti. Kuitenkin kennel kuulostaa kovin tutulta ja nickisi myös joten ehkäpä olen joskus vieraillut tuolla. :) Samoin Charmedin muistan, tosin aika hämärästi.

Voi ei kun mustakin olisi niin ihanaa palata takaisin siihen yksinkertaisuuteen ja kivaan mielikuvitukselliseen hoitajatoimintaan! Se onkin syy miksi uudistan nyt hieman Nauruloitsun toimintaa ja aloitan kyseisen hoitajatoiminnan monen vuoden tauon jälkeen uudestaan! :)
höpötipöpötipöp

Callista
Alkupalat
Viesti:

#17 Viesti Kirjoittaja Callista » Su Loka 05, 2008 1:43 pm

Oijoi, hei Bluumberry/Matohäntä/Tiina :D Minullahan oli ties kuinka monta kasvattiasi (kuten esimerkiksi jo tuo mainittu aussie Bluumberry's Brookland ja sitten saksanpaimenkoira Bluumberry's Crow, pk colliet Waterfall's Blue Sea, Waterfall's Dazzling, Waterfall's Geyser ja Waterfall's Heaven) ja tehtiin kai yhteistyötä ja muutenkin oltiin paljon tekemisisssä (kai vähän kirjeenvaihdossakin, jos en ihan väärin muista!) :) Muistan kyllä tämän toisenkin Tiinan eli Tiina H:n eli Whiityn, jolla oli mm. Moonchild's. Itse pyörin täällä vieläkin, vaikkakin nyt tällä hetkellä aika passiivisesti.

*vajoaa vanhoihin muistoihin*

Siis todella hienoa, että kuulee jostain muistakin vanhoista "heeboista", vähenevissä määrin kun meitä täällä esiintyy :)

bluumberry
Alkupalat

#18 Viesti Kirjoittaja bluumberry » Ma Loka 06, 2008 12:16 pm

Ohoh Callista kiva nähdäettä sieki oot elossa :D Voi kauhistus että nimimerkki Matohäntä tuo muistoja mieleen(en ees muistanut että käytin sitä! Tosin pakko sanoa että en muista ollenkaan miksi sitä rupesin edes käyttämään Oo)!

Hieman kutkuttelee itse aloittaa kennel hommat uudelleen, mutta toiminta tuntuu muuttuneen niin paljon että tuskin pysyisin perässä >< Enkä tiedä sitten kuinka kauan aika/innostus riittäisi...

Mutta tosiaan ihanaa kuulla sinusta ^^!

Boksu
Alkupalat

#19 Viesti Kirjoittaja Boksu » Ma Loka 20, 2008 12:34 pm

Kai minunkin täytyy ilmoittautua eläväksi... :mrgreen: Olen nyt viimeaikoina tehnyt tuomarinhommia (kun joku vain uskaltaa kysyä), mutta kennelit ovat olleen tauolla jo jonkin aikaa tilanpuutteen (ja laiskuuden) takia. Liitot yms olen antanut eteenpäin uusille innokkaammille pitäjille.

Mutta kyllä meitä "patujakin" täällä vielä pyörii, jotka sinut muistaa. :mrgreen:

smoothtar
Nakkisotilas

#20 Viesti Kirjoittaja smoothtar » Ma Loka 20, 2008 5:24 pm

Boksu kirjoitti:Kai minunkin täytyy ilmoittautua eläväksi... :mrgreen: Olen nyt viimeaikoina tehnyt tuomarinhommia (kun joku vain uskaltaa kysyä), mutta kennelit ovat olleen tauolla jo jonkin aikaa tilanpuutteen (ja laiskuuden) takia. Liitot yms olen antanut eteenpäin uusille innokkaammille pitäjille.

Mutta kyllä meitä "patujakin" täällä vielä pyörii, jotka sinut muistaa. :mrgreen:
Mulla vähän sama homma kun Boksullakin. Tosin tuomarointihommat olen lopettanut jo kokonaan...

Kyllä miekin sut ja Waterfall -kennelin muistan :)

Itsekin en enää aktiivisena täällä pyöri. Hissukseen tuolla taustalla :mrgreen: On tuo laiskuus ja hieman kiinnostuksen lopahtaminen minuunkin iskenyt.
CoolDogia lämmöllä muistaen 1.4.2001 - lokakuu 2008
Wreath's

bluumberry
Alkupalat

#21 Viesti Kirjoittaja bluumberry » Ma Loka 20, 2008 7:10 pm

*ryhmähali*

^^

Kettu
Sukellusneuvos
Viesti:

#22 Viesti Kirjoittaja Kettu » Ma Loka 20, 2008 9:08 pm

^ Moderaattorina on velvollisuuteni tulla vinisemään sinulle sisällyksettömästä viestistäsi. Jatkossa sitten asiapitoisempaa, kiitos :)

Mut on joo mullakin muistissa Waterfall, itse asiassa vielä tossa viime vuonna sen yhtä kasvattia käytin jalostukseen, jos en pahasti erehdy. Waterfallin aikaan tosin pyörin eri nimimerkillä.
Why is it that people think it's so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control.

Boksu
Alkupalat

#23 Viesti Kirjoittaja Boksu » Ti Loka 21, 2008 2:14 pm

Kettu kirjoitti:^ Moderaattorina on velvollisuuteni tulla vinisemään sinulle sisällyksettömästä viestistäsi. Jatkossa sitten asiapitoisempaa, kiitos :)
En voi tähän todeta kuin
...

Minnea
Kanada

#24 Viesti Kirjoittaja Minnea » Su Loka 26, 2008 8:23 pm

Mää oon kuvitellut, että Boksu on kadonnut ihan kokonaan :o Mutta kiva tietää, että olet vielä henkissä. :mrgreen:
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä

Emmi
Alkupalat
Viesti:

#25 Viesti Kirjoittaja Emmi » Su Loka 26, 2008 8:38 pm

bluumberry kirjoitti:Hellou vaan kaikille.
--. joku saattaa muistaa kennel Waterfall'sin joka kasvatti pitkäkarvaisia collieita (ja muistan kuinka olin niitä harvoja jotka niitä kasvatti ja oli vaikeata saada pentuja eteenpäin koska monilla oli jo ainakin yksi pennuistani ><).--.
Oi minä muistan!! :D En tosin itse collieta silloin omistanut, ex-Kenneli Mastiffini oli silloin voimissaan ja Blue'sin tarina vasta alussa.. voi niitä aikoja! (:
Blue's ja Emmi on toistaiseksi lomailemassa. Pyrin vastaamaan kaikkiin sähköposteihin mitä tulee, mutta vastaukset saattavat hieman kestää!

Boksu
Alkupalat

#26 Viesti Kirjoittaja Boksu » Ke Marras 12, 2008 11:32 pm

Minnea kirjoitti:Mää oon kuvitellut, että Boksu on kadonnut ihan kokonaan :o Mutta kiva tietää, että olet vielä henkissä. :mrgreen:
Välillä enemmän, välillä vähemmän... :mrgreen: Varsinkin näin virtuaalikennelien näkökannasta.

Vastaa Viestiin