O: monenlaista kullannuppua

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Viesti
Julkaisija
cantarel
Balettineuvos

Re: O: monenlaista kullannuppua

#16 Viesti Kirjoittaja cantarel » Ke Elo 04, 2010 2:12 pm

Joo laittelen YV:tä jos muistan - jos en ja näyttää siltä että teen topikkia näistä kakaroista niin tuu vaan reippaasti potkimaan muo asiasta. :)

Rebecca
Höpsö veitikka

#17 Viesti Kirjoittaja Rebecca » Ke Elo 04, 2010 2:24 pm

En kyl tiedä. Ennen pentueen syntymää tosiaan Juuli FIN TVA:ksi ja tuo uros ainakin vPVA:ksi (Shanya oli johonkin kirjoittanut, että Falco olisi jo vPVA) ja palveluksessa + tokossa mahdollisimman pitkälle. Voisin kyllä laittaa pentuetöpöä nyt jo hiljalleen, luulisi että kiinnostuneita löytyy edes pari. Juuli on niin monessa tokossa mukana, luulisi jostain sen KP:n napsahtavan. JuulixFalco olisi Filth in the Beautyn C-pentue. Syntyvät varmasti tämän kuun sisään, riippuen aivan siitä kuinka nopeasti varaajat täyttyvät ja sellaista.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude

Cian
Kriisissä
Viesti:

#18 Viesti Kirjoittaja Cian » Ke Elo 04, 2010 2:33 pm

Rebe, mulle sitten ehdottomasti käyttöbortsukkeli tästä!
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am

Rebecca
Höpsö veitikka

#19 Viesti Kirjoittaja Rebecca » Ke Elo 04, 2010 2:36 pm

Uukei, kiva tietää : D mulla on jo nimet mietitty valmiina. Kyselen hiukan Falcon tilannetta ja laittelen tänään-sunnuntaina pentuetopikia.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude

Susityttö
Höpsö veitikka

#20 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Ke Elo 04, 2010 3:33 pm

Multa löytyy täältä useampi oma kasvatti joka on myynnissä. Sieltä löytyy noutajia (mejä, nome, pk), dobberi (pk-oikeudet), amerikanakitoita (mejä) ja basset hound (mejä, ajokokeet) sekä useampi parsoni (mejä, luolakokeet).

Sit Terneen olisi syntymässä 8.8. Q-pentue ja pentueeseen mahtuisi vielä yksi varaus. Novascotit on siitä kiva rotu virtuaalisesti, että niillä on rotuyhdistys joka yleensä järkkäilee aika paljon toimintaa ja kasvattajia jotka järkkäilee toimintaa. Sitten näillä on pk-oikeudet, mutta pystyvät kisaamaan myös mejässä ja nomessa. Ja sen lisäksi näillä on kivasti yleensä melko aktiivinen foorumi josta löytyykin myös näitten pentujen nimet. Jos sijoituspennun haluat, niin olen valmis auttamaan vielä normaalia enemmän kisauksessa.
Näyttelyihin ei ole mikään pakko lähteä, mut jos huvittaa, niin toki saa. Ja kasvattajana voin ottaa oman remmin jatkoksi kasvattini näyttelyihin jos tulee rakennekuvat. Rakennekuvia ei ole kuitenkaan mikään pakko hankkia. Toiveenani on, että kasvatilleni hankittaisiin BH & NOU1 sekä JVA arvo. Näissä voin itsekin autella, jos tuntuu, että apua tarvitsee.

Sit jos haluisit mua joku päivä heitellä Unan kuulumisilla, niin olisi enemmän kun tosi kiva (:

Cian
Kriisissä
Viesti:

#21 Viesti Kirjoittaja Cian » Ke Elo 04, 2010 5:11 pm

Susityttö, voij että, mulle on alustavasti varattu toltsu Zellielta, mut tästä tuleekin vaikea päätös - sun pennut näyttää kanssa niin kivoilta! Tyhmä minä, en oo yhdistäny sua jostain syystä jääkyyneleeseen ja sen sivut on rempassa =/ Lähettelen sulle YV'llä tyttösen kuulumisia?

Susityttö
Höpsö veitikka

#22 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Ke Elo 04, 2010 5:13 pm

Mieti rauhassa. Laittele yv:llä :)

Mineas
Analysaattori
Viesti:

#23 Viesti Kirjoittaja Mineas » Ke Elo 04, 2010 5:17 pm

Täytyypä mainostaa Lumikirsun basenji- ja siperianhuskypentueita, sulle kun mielelläni pennun luovuttaisin. Basenjien kanssa pääsisit kokeilemaan rata- ja maastojuoksuja ja huskyn kanssa valjakkoajoa, mikäli ne kiinnostavat. Lisäksi kummaltakin rodulta löytyy mejäoikeudet :)

Cian
Kriisissä
Viesti:

#24 Viesti Kirjoittaja Cian » Ke Elo 04, 2010 5:25 pm

Mineas, laitan nämäkin korvan taakse, eritoten tuon huskihaski pentueen!

Eli varmoja varauksia on nyt ainakin Liamilta nöffi ja jommasta kummasta yhdistelmästä tolleri.

Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

#25 Viesti Kirjoittaja Netry » Ke Elo 04, 2010 7:15 pm

Kiinnostaisko sua saksanpaimenvauva? Pentue syntyy siinä tapauksessa, että löytyy vielä yksi varaaja. Pentueen isä kisautetaan vielä väh. käyttövalioksi asti, sekä koitetaan saada pekosta soveltuvuuskoe läpi :-) Pennuilta vaatisin kisautusta paimennuksessa ja pk-lajeissa. Muut lajit rinnalla pelkkää plussaa.
Itse olisin kiinnostunut kuulemaan kasvattieni kuulumisia kerran - kahdesti kuukaudessa.

Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

#26 Viesti Kirjoittaja Tilli » To Elo 05, 2010 2:44 pm

Kiinnostaisiko suomenajokoira? Vielä olisi pari pentua kotia vaille.

Suomenajokoirapentue synt. 12.07.2010

kotia ovat vaille: (ei ole nimettyjä)
uros Pemberleyn V....
narttu Pemberleyn V...

I: Tripla Ässä
"Tällä uroksella on erinomainen ajovietti, mutta helposti yli-innostuu eikä niin hyviä tuloksia ole tullut. Pärjännyt myös ihan kivasti näyttöpuolella."

E: vFIN KVA vLTW-09, vAMV-09 Pemberleyn Patina
"Reipas ja solakka narttu joka tasapainottaa hyvin Ässän jahti-intoa, joten pennut tulevat olemaan erinomaisia käyttökoiria."
EI: vFIN KVA Aatoksen Felix
EE: Soinnun Taikatähti

Suvussa vain Pemberleyn koiria joten pennun olisi hyvä päästä pois kotoa jatkamaan hyvää käyttölinjaista sukua. Mitään vaatimuksia minulla ei kumminkaan pennulle ole, kunhan se saisi pitkäikäisen ja lopullisen kodin. Muutamassa ajokokeessa olisi kiva jos kasvatti pyörähtäisi :).
Tilli somessa
twitter: @pemberleysim
google+: Pemberley

kirby
Höpsö veitikka

#27 Viesti Kirjoittaja kirby » To Elo 05, 2010 3:20 pm

Jos kanakoirat kiinnostaa, mulla olis tarjoolla monen näköstä sulle. :-)

7.7 syntyi Scarletsiin lyhytkarvainen unkarinvizslapentue (löydät C- pentueen tiedot kasvattilistalta). Pennuille ei ollut kiinnostusta ja siksi syntyikin vain toi yksi pentu, mulle jäänyt Scarlets Cadre Cherish. Jos tämmönen lk. vizsla kiinnostaa niin kyseiseen pentueeseen on siis mahdollista ns. syntyä vielä kakara sullekin. :-)

Taas jos lyhytkarvaiset weimarinseisojat kiinnostaa, mulla olis kotia vailla narttu Scarlets Xenon "Xenon". Oma kasvatti myöskin, täältä voit katsoa pentuetiedot.

Punaisia irlanninsetteripentuja on suunnitteilla sitten syksymmällä nartulle Scarlets Bonnie. Mikäli tämmönen irkku kiinnostaa hankkia jo nyt, mielelläni voin sijoittaa sellaisen sulle kuvineen.
I'll find my way, find my way home
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016

Cian
Kriisissä
Viesti:

#28 Viesti Kirjoittaja Cian » To Elo 05, 2010 3:40 pm

Anniina, tätyy katsella!
Remi, mielelläni ottaisin sijoitukseen setterin, ihan tuntematon rotu mulle, joten mitä lajeja näillä voi kisata? :)

kirby
Höpsö veitikka

#29 Viesti Kirjoittaja kirby » To Elo 05, 2010 3:54 pm

Kaikkea mahdollista mihin oikeudet riittävät (ei esim. palveluskoirakokeita PAKK- luokkaa edemmäs). :-) KAERia eli kanakoirakokeita suosittelen lämpimästi, virtuaalisen kanakoirakerhon sivuilla on kaikki mitä siinä kilpailemiseen tarttee. Lajit saat kuitenkin valita ihan itse ja mä en painosta kisaamaan erityisesti missään tietyssä lajissa, lajimahdollisuuksia kuitenkin on tosi paljon. Setteri on monipuolinen harrastuskoira niin virtuaalisesti kuin oikeassa elämässäkin. ;-)

Jos innostuit niin jutellaan asia vaikka yksityisviestien kautta, voidaan selvitellä sitten tietoja ja kuvia ja kaikkea siltä väliltä. :-) Autan mielelläni esimerkiksi kanakoirakokeiden kanssa ja tarpeen tullen vaikka näyttelykisaamisessa jos oma aika jää tiukille.
I'll find my way, find my way home
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016

eww
Epätoivoinen katse

#30 Viesti Kirjoittaja eww » To Elo 12, 2010 11:33 am

Jos vielä koiria kaipaat niin mulla olis myynnissä monenlaista... Lopetan kaikki virtuaalikoirajutut nyt ihan kokonaan (tai siis eihän mulla mitään kenneliä pariin vuoteen ole ollutkaan) Myynnissä on siis koiria kahdesta kennelistä: vinttikoiria, terrierejä ym.
Koirat on ns. tosi vanhoja eli niiden tiedot yms. on keksitty jo kauan kauan sitten. Mun puolesta ne voi kyllä muuttaa vaikka 1-vuotiaiksi jos haluaa :D

http://www.freewebs.com/vallattoman

Vastaa Viestiin