APUU!!!

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Viesti
Julkaisija
Justiina
Ei riitä.

APUU!!!

#1 Viesti Kirjoittaja Justiina » To Heinä 09, 2009 1:30 pm

Hei kaikki! Kuinka moni pitää saksanpaimenkoirista? jos pidätte niistä niin voitte auttaa mua saamaan tietoja niistä kun teen lähiaikoina omat sivut! niin annan teille kaikille sen soitteen. toivottavasti ootte niin kilttei! koska en tiedä kauheesti saksanpaimenkoirista. Ja sivuillani kerrotaan sakemanneista,muista koirista, mun koirasta,rexistä,mun omasta lehdestä,musaa,kuvii,videoi,vieraskirja ja foorumi missä voitte jutella! &.& ;) :( :D

Tuuli
Ei enää ikinä uudestaan

Re: APUU!!!

#2 Viesti Kirjoittaja Tuuli » To Heinä 09, 2009 9:58 pm

Kannattaa varmaan tutustua lähemmin mm. saksanpaimenkoiraliittoon ja spk:n infosivuun. Sekä kannattaa keskustella näiden "sakemanni-ihmisten" kanssa jakaen tietoja ja taitoja, vaikkapa täällä. Myös hauva- ja koirat.com:ista löytää lisää tietoa. Onnea vaan uusien sivujen tekoon! :)
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!

Quattro
Vuohenruokaa

Re: APUU!!!

#3 Viesti Kirjoittaja Quattro » Pe Tammi 01, 2010 8:33 pm

Tää on kyllä aika vanha viesti mutta haluasin kommentoida.

Eli ennen kun teet sivuja sakemanneista ja ennen kun oot ees päättänyt että teet sivut. Kanttii ettiä tietoa, eikä just pari päivää ennen lue jotain tekstejä, josta ei jää
mitään päähän ja perustaa sivut. Siinä voi tulla paljon väärä tietoa/vanhaa tietoaa....
Suosittelen etsimään mahd. uuden kirjan kyseisestä rodusta ja perustamaan sivut sitten.
Onnea kuitenkin sivujen parissa!
If you can dream it you can do it

Viestiketju Lukittu