Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Viesti
Julkaisija
Adelia
Epätoivoinen katse

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

#376 Viesti Kirjoittaja Adelia » To Joulu 22, 2011 6:45 pm

Frustrated. Oon yrittänyt jo liian kauan tehdä comebackia, mutta aina se mun alkuinnostus on hiipunut siihen etten oo muistanut käydä Turrilassa ja homma on kaatunut siihen. Mielelläni ottaisin mun kisailuinnostuksen takaisin, mutta jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Pienet, helposti tuomaroitavat kisat voisin ehkä pitää pienenä kokeena onko tämä enää edes mun juttu. Oma elämäntilanne on heittänyt sellasta häränpyllyä että Turrilassa pörrääminen tuntuu edelliseltä elämältä... :D
Sun vuokses mitä vaan, kaiken antasin
Saat mut sekasin, ku oisin vetäny ekstasii

sasu.
Kanada

#377 Viesti Kirjoittaja sasu. » La Tammi 07, 2012 2:46 pm

Jaahas, pitäisköhän sitä muistella mitenkä nämä virtuaalikoirailut toimi. :D On ollu hirmusen pitkä tauko ja nyt tuntuu taas että virtuaalihommista vois tullakin jotain. Kuurakuun lopetan, ei ole enää mitään intoa pitää sitä kun en ole hirveästi yhteyksissä toisen omistajan kanssa. [url=http://funereal-.webs.com]Dielku[/url] kuitenkin säilyy mulla ja otan sinne varmaan osan noista Kuurakuun koirista harrastelemaan. On vaan aika kova työ näin pitkän tauon jälkeen laittaa kaikki ajantasalle, mutta hiljaa hyvä tulee. :)
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.

tellu.
Floodari

#378 Viesti Kirjoittaja tellu. » Ke Tammi 11, 2012 10:11 am

Koirat tuntuu lisääntyvän, vaikka aika vähenee. Nyt oon lähettänyt näyttelytuomarikokeen menemään, siis jo toisen osan. Toivottavasti meni yhtä hyvin kuin ensimmäinen osio. Ajokoejärjestö on vähän sivussa, kun koehakemuksia ei tule ja itellä on hiukan asiat ny sekasin, ni ei ite kerkiä järjestämään. Ku pitäis saaha tuohon näyttelyynki vielä tuloksia. Oon huomannu et tosi hankala hommata näyttelyyn tuomareita. Ihan vinkkinä niille, jokka on järjestämssä "hommakkaa ensin tuomarit, järjestäkää sitten näyttelyt".. Mutta kai pian saan aikaiseksi ajokokeet.

Mutta koirakaarti. Niinkuin Rebe jo aihemmin sanoi, kasvatit ei mene mihinkään, joten kisaaminenkin tuntuu hiukan mauttomalta. Tällä hetkellä Usagiin on syntymässä 1. päivä helmikuuta ajokoirapentue ja varaajia on huomat kaksi! Lisäksi tälle vuodelle on suunniteltu kaksi muuta Usagin nimen alle syntyvää pentuetta sekä yksi beagle pentue. Voi olla, että ajokokeitten vähäinen määrä vaikuttaa ajokoirien menoonkin, mutta itse pyrin ainakin pitämään kokeita aina kun ehdin.

Lisäksi minulla olisi tarkoitus laittaa vanhat koirat pois eli ainakin jo noi joilla on jo jälkeläisiä. Mut virtuaalikoiristakin kuin oikeistakin koirista on hiukan haikea luopua (joo, olen sekaisin). Mutta näin se vain on. Mun kyllä pitäis tehä joku sivu josta löytyis uuden sivut edesmenneille ja ihan senkin takia, että tyypit pysyy mukana Usagin koirista. Ja jos on kysyttävää vaikk sukuasioista, sivut olisivat kunnossa. Mutta tällä hetkellä Usagissa on maskotti staffi, joka on ollut suuri haaveeni ihan poikakaverini kanssa. Nyt vain päätin kokeilla virtuaalitouhujen osalta onnistumista, joka on kylh ihan eri asia ku oikeasti, mut all the same. Tällä hetkellä on ajokoiria 20, joista ainakin kolme sais jo häipyä. Lisäksi on kolme beagleita, joista kaikki vaipuvat uneen tämän vuoden puolella uusien edestä. Ja nyt kenneliin on tullut myös lk. mäyräkoira, jonka kisautus on vielä hiukan pimennossa..

// nyt mä sen sitten tein. Edes menneillä koirilla on RIP sivu ja kolme koiraa lähti tänään.
LOPETTANUT!!

Cookiemonster
Kanada
Viesti:

#379 Viesti Kirjoittaja Cookiemonster » Su Tammi 22, 2012 3:02 am

Miulla on onneks pysyny tuo koiralauma pienehkössä porukassa, tai no 10 noita tällä hetkellä. Tosin näköjään vahvasti urospainotteinen, muutama narttu pitäis saada tasapainottamaan porukkaa.
Teräshampaasta nähtävästi olis yks bortsunarttu tulossa, mutta houkuttais kumminkin vielä toinen ottaa. Ja varmaankin tulee.

Aikaisempien koirien kanssa kun on kisailut ihan kivasti lähteneet käyntiin, ei ainakaan tällä hetkellä ole tarvetta viskata ketään bittiavaruuteen. Viime vuonna lähti yksi, kun ei sitä enää tyhjänpanttina viitsinyt pitää.
Guthrun - bordercolliet vuodesta 2010
Narvik - saksanpaimenkoirat vuodesta 2012
Stepmaker's - venäjänvinttikoirat vuodesta 2016
Gloomkiller - lyhyt-ja pitkäkarvaiset colliet vuodesta 2018

Virtuaaliset virkakoirat
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015

Spunky
Kanada
Viesti:

#380 Viesti Kirjoittaja Spunky » Ma Tammi 23, 2012 5:26 pm

Mulla menee nyt todella lujaa! Ehkä ei nyt pitäisi olla näin innostunut näistä virtuaalihommista, kun olis kyllä lukemistakin yo-kisoihin.. No mutta kuitenkin innostus on tällä hetkelle huipussaan ja tuota koiralaumaa on meille Avénlessiin päässyt kertymään (jo 22 noutajaa)! Aluksihan vannoin, että kymmenen on ehdoton maksimi. Tässä ihan lähikuukausina tulee monta pentuetta näkemään päivänvaloa, sillä mulla noita vanhempia hurttia alkaa jo olla aika hyvässä jamassa kisautuksen suhteen. Sitten ajattelin tuota kiharakasvatusta tuoda entistä enemmän labbiksien rinnalle, koska kuvapulmakin on sopivasti ratkennut! Tuntuu ihan uskomattomalta, että Avénless on tässä ihan lyhyessä ajassa pokannut kuusi KAS1-palkintoa ja vieläpä päälle kaksi BIS3-kasvattaja sijaa. Saas nähdä miten pitkään olen näin pilvissä tän homman kanssa!
  • Diamond and the promises and a million dollar bills
    All the lives we're wasting in the Hollywood Hills
    • Vuoden 2011 tulokas

Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

#381 Viesti Kirjoittaja Juinttu » Ke Helmi 15, 2012 12:34 pm

Mulla ei tällä hetkellä mikään hirmu suuri innostus virtuaalikoiria kohtaan ole, mutta no tällä hetkellä sitten kisailen vaan Liirun Laarun koirien kanssa. Hommasin äsken kaksi uutta virtuaalikoiraakin: malinoispojan Huugon ja sakemannipojan Liekin. Saa nähä tuleeko noistakaan mitään, mutta löysin niin kivoja kuvia, että oli ihan pakko. :mrgreen:

Ja tajusin juuri, että Liirun Laarun täyttää ensi kuussa jo kolme vuotta! Aika menee ihan älyttömän nopeasti...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!

Kirsi
Höpsö veitikka

#382 Viesti Kirjoittaja Kirsi » Ke Helmi 15, 2012 1:08 pm

^ Hahaha, samasta evm. kennelistä nähtävästi kuin mun Louve. :mrgreen:
  • It's always darkest before the dawn.

Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

#383 Viesti Kirjoittaja Juinttu » Ke Helmi 15, 2012 2:11 pm

^Jep. :mrgreen: En millään keksinyt mitään kivaa kasvattajanimeä niin selailin sitten noita evm-sukuisia sakuja...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!

Reetta
Ei enää ikinä uudestaan

#384 Viesti Kirjoittaja Reetta » Ke Helmi 15, 2012 3:23 pm

^ Sakullas on muuten samat kuvat kun mun Petellä. ;) Mut ei se mua haittaa, kun ei muutenkaan ainakaan mun koira näyttelyissä käy.

Oon nyt tullu siihen tulokseen, että lopetan Debesis nimen alla kasvattamisen ja samaten koko kennelinkin. Kisaan nyt nää koirat mitä mulla on, niin loppuun ja sitten koko kennellin taru loppuu siihen. Vuodesta 2007 on tääkin kenneli jo pyöriny, joten 5 vuotta on tullu Debesis nimen allakin kasvatettua. Pentueita en usko, että meiltä tulee enää ollenkaan, joten ainakin näillä näkymin G-pentue jäi sitten meidän viimeiseksi.

Davinheimin kanssa jatkan ihan normaalisti. Tosin kasvatustoiminta vähenee varmaan sielläkin vähäsen - ei se kyllä kovin suurtaa oo tähänkään päivään asti ollu. 2006 alotettiin ja nyt tammikuussa on tullu sitten kuudes vuosi täyteen. :) Meiltä löytyy tällä hetkellä 10 koiraa, joista kaks on jo täysin valmiita, ja pari kolme paria tulosta vaille valmiita. Ei mulla oo oikeestaan kun kaks sellasta koiraa, joista vois sanoo, että ne on vielä ihan täysin kesken. Lisäks on sitten tulossa vielä yksi malikkauros tässä jossain vaiheessa jengiin mukaan. Oon vähän myös miettiny, että voisin tässä alkaa ottaa sellasen linjan, että max 5 koiraa kerralla kennelissä. Ei mulla kyllä mikään ongelma oo kisata tälläkään hetkellä 10 koiran + Debesisin koirien kanssa, mutta luulen sen kuitenkin tekevän ihan hyvää, jos tota koiramäärää vähän vähentää. Plus tuo ehkä vähän realistisuutta mulle lisää tähän touhuun.

Mut kokonaisuudessaan mulla menee taas ihan hyvin virt.rintamalla. :)

Spunky
Kanada
Viesti:

#385 Viesti Kirjoittaja Spunky » La Helmi 18, 2012 9:05 pm

Julkaisen piakkoin uuden pikkuruisen kenneliprojektini! :o Vihdoin uskalsin toteuttaa tämän suunnitelmani, joka on jo muhinut melko kauan mielessäni!
    • Vuoden 2011 tulokas

Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

#386 Viesti Kirjoittaja Indy » La Helmi 18, 2012 9:26 pm

Koiria on hiukan liikaa, mutta ei se haittaa =)
Pyrin kilpailemaan jokaisen kanssa edes hiukan. Onhan sekin jotakin.
Kuva

Marcia
Höpsö veitikka

#387 Viesti Kirjoittaja Marcia » Su Helmi 19, 2012 6:27 pm

Tää koiramäärä on lähtenyt taas hieman käsistä... Mutta kun luopua ei malta ja hyvistä jalostuskoirista on aina pulaa..

JC:ssä on tällä hetkellä 15 koiraa, mikä on ihan ok määrä mulle. Noistakin koirista osa joutais jo kuoppaan, mutta odottelen niille vielä pentueita. Pentuesuunnitelmia mulle on roduissa dobermanni, vihikoira, sakemanni ja bassetti. Välttelen omien kasvattien kotiin jättämistä, nyt omia on 3, joista yksi sijoituksessa. Oon niin iloinen nyt kun oon löytänyt kivoja evm-sukuisia koiria itelleni - se mahdollistaa kivan sukutaulun.

Duun koiralaumaan kuuluu viisi urosta ja viisi narttua, Duun B-pentue on menestynyt kivasti käyttöpuolellakin, samoiten kuten Duun A-pentue. Yhden A-kultaisen myyntiä olen harkinnut, mutta kattoo nyt... Tosta sais kivan, aikuisen kisakumppanin helpolla. Yellmore on tällä hetkellä hieman kuopattu, edelleen 4 koiraa kotona. Pentue suunnitelmissa, muttei pennunottajia, joten se siitä.

Detur on mun uusin projekti, cockerikennel. Päädyin painottamaan kirjaviin ja punaisiin koiriin. Koiria on tällä hetkellä 5, joista yksi osaomistuksessa Karlan kanssa. Koirat on kivoja ja niiden kuvat on kauniita (= ne menestyy).
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies

whokilledbambi
Höpsö veitikka

#388 Viesti Kirjoittaja whokilledbambi » Ma Helmi 27, 2012 2:44 pm

Koiramäärä lähtenyt taas lapasesta, mutta silti menee kovaa! Aina kun tuon pentueen niin tähän mennessä oon jokaisesta pentueesta ottanut pennun, vielä kolme pentuetta tuloillaan... Viime heinäkuun pentueesta jäi Aidan, tammikuussa Bea ja nyt helmikuussa Shotti. Seuraavasta pentueesta jää vielä yksi pentu, koska se on Twiggyn viimeinen pentue ja Twiggy on mun kantanartusta Darlingista, eli mulla on kolmen suora "kantatyttöjä". Aidan on Twiggyn ensimmäisestä pentueesta. Shotista meinasin vähän että kisauttaisin ja etsisin osaomistajan tai sijoituskodin, kahtellaa ny.

Viikon aikana kolme koiraa on valioitunut tokosta (Waor Dolce Dermit eli Kermit, Roadrunner Coyotes Limited Edition eli Twiggy ja sen poika Roadrunner Coyotes Viva La Bam eli juuri mainitsemani Aidan). Näiden valioitumisten varjolla annoin itseni herättää henkiin yhden unohtuneen farkkuni. Vielä kun Hypno saisi ykköstuloksen tokosta niin kahden viikon aikana olis neljä uutta tokovaliota!

Yhdeksänhän näitä nyt on ja Twiggyn tulevasta pentueesta jäävä lapsi kasvattaa koon kymmeneen. Meinasin kyllä tämän vuoden puolella luopua kahdesta (Hyrrä ja London) ja kaksi (Kermit ja Shotti) myisin osaomistukseen.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja

Danay
Söi navetan kaksi nautaa

#389 Viesti Kirjoittaja Danay » Ma Helmi 27, 2012 4:12 pm

Tuli nyt taas eksyttyä tänne pitkän kaipailun jälkeen, mutta tällä kertaa aloitan ja jatkan ihan maltilla ja yhdellä koiralla. Tuskin tulee mitään hurjaa kenneliä, useammasta nyt puhumattakaan, laitettua enää pystyyn, mutta pari koiraa ehkä itää tästä vielä Tööttiksen lisäksi.

Spunky
Kanada
Viesti:

#390 Viesti Kirjoittaja Spunky » Ti Helmi 28, 2012 1:15 pm

Olen aina ollut erittäin kiinnostunut niin monista roduista ja Celtic Fourin myötä olen pääsyt toteuttamaan tätä haavettani kokeilla erityyppisiä koiruuksia. Celtic Fourissa asustelee tällä hetkellä kahdeksan koiraa: sininen picardienspanieliuros Hermes, portugalinseisojauros Nova, portugalinseisojanarttu Ele, azawakhuros Bambi, rhodesiankoiranarttu Jessi, kaukasianpaimenkoirauros Luka, bordeauxindogginarttu Karina sekä ibizanpodencouros Gin, joka on meillä sijoituksessa. Bambi ja Hermes ovat asuneetkin aikaisemmin jo Avénlessissa, mutta siirsin ne nyt asustamaan tuonne uuteen kenneliini. Pari juoksijaa hommasin sitten Basherin rinnalle, niin päästään harrastamaan sitä juoksuakin oikein kunnolla!

Portugalinseisoja on houkuttanut mua jo pitkään ja muutamat kuvaluvat saatuani toin meille uroksen sekä nartun, saadaan sitten joskus portugeesivauvoja! Todella sympaattinen ja monikäyttöinen rotu ja itsellä taitaa tällä hetkellä olla ainoat portugalit vmaailmassa. :) Viimeisimmät hankintani ovat nyt kaukasianpaimenkoira Luka sekä bordeauxindoggi Karina. Olen ihan mielettömän innoissani tuosta doggista, sillä tykkään aivan valtavasti noista ruttukuonoista, ne on vaan niin sympaattisen näköisiä että! Rotu oli vaan ihan hukassa, mutta sitten eksyin bordeauxindoggeja kasvattavan kennelin sivuille - ja halusin pikkubordeauxin! Kuvaluvatkin sain sitten yhteen mielettömään paikkaan. Joskus myöhemmin haluan teettää ainakin yhden doggipentueen, jos nämä muitakin kiinnostavat.
    • Vuoden 2011 tulokas

Viestiketju Lukittu