Terveystulokset koiralle

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Viesti
Julkaisija
Turbo
Alkupalat

Terveystulokset koiralle

#1 Viesti Kirjoittaja Turbo » Ti Syys 19, 2017 2:30 pm

Heissuli vei!

Tulin tässä miettineeksi, että "arvotteko" te itse vain summanmutikassa koirillenne terveystulokset, vai tekeekö joku sen teidän puolestanne?
Haluaisin pitää asiat mahdollisimman vähän omissa käsissä, eikä hirveästi tahdo löytää enää edes eläinlääkäreitä. :c Viimeksi 12-13 vuotiaana omistanut kennelin ja silloin niitä oli vaikka muille jakaa.

Sparkle
Floodari
Viesti:

Re: Terveystulokset koiralle

#2 Viesti Kirjoittaja Sparkle » Ti Syys 19, 2017 2:37 pm

Ite en oo enää aikoihin koirille terveystuloksia laatinut just eläinklinikoiden puutteen vuoksi. Arpominen tuntuu itelleni liian tylsältä vaihtoehdolta. Ja siinä on aina liian helppo ottaa uusinta-arvonta mikäli koiralle tulikin D-lonkat ja silmäviat.

Oon itse asiassa pitkään pohdiskellut eläinklinikan perustamista entiseen Sudenkuopan eläinklinikkatyyliin. Siihen vaan tarvittaisiin useampia innokkaita eläinlääkäreitä, jotta homma pyörisi. :) (saa nostaa käsiä ylös)

Turbo
Alkupalat

#3 Viesti Kirjoittaja Turbo » Ti Syys 19, 2017 2:41 pm

Sellanen olisi oikeasti todella kiva idea! Ite olisin ainakin innokas lähtemään mukaan c:

Mulla oli joskus aikoinaan oma klinikka ja olin todella hämilläni siitä, kuinka paljon kävijöitä sielläkin oli. Mut sitten tulikin tämä älypuhelinaika ja 90% kaikista kenneleiden pitäjistä lähti eikä nykylapsia kiinnosta.

Tiitu
Alkupalat

#4 Viesti Kirjoittaja Tiitu » Ke Syys 20, 2017 8:26 am

Klinikka Yorshire kyllä voi terveystulokset koirille hoitaa. Ja samalla muutkin hoidot onnistuvat. Klinikalle
Tiedätkö, mikä on pahinta elämässä toisen mielestä? En usko että tiedät, sillä jokainen meistä on uniikki, yksilöllinen. Se, mistä toinen tykkää, voi olla se jota toinen inhoaa. Siksi meidän täytyy puhaltaa yhteen huolen.

Shady
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

#5 Viesti Kirjoittaja Shady » Ke Syys 20, 2017 1:04 pm

Tiitu kirjoitti:
Ke Syys 20, 2017 8:26 am
Klinikka Yorshire kyllä voi terveystulokset koirille hoitaa. Ja samalla muutkin hoidot onnistuvat. Klinikalle
Annappa sitten Tiitu olla viimeinen kerta, kun jonkun muun tuomarin nimissä koitat tuomaroida yhtään mitään kisoja. Mimaa on nyt asiasta infottu, eikä hän tuohon klinikkaan liittynyt millään lailla. -.-
Vuoden Kasvattaja 2013
Vuoden Ratamestari & Tuomari 2013
Vuoden Kennelinpitäjä, Pokaalikahmija & Aktiivikasvattaja 2014
Vuoden Liitonpitäjä 2015
Vuoden Kennelinpitäjä, Ratamestari, Aktiivikasvattaja & Liitonpitäjä 2016

VFCI - Käräytys - KultsuRinki - VTL - PIVIKO - Virkakoirat - Canis Rabiosi - Vuoden näyttelykoira - Vuoden näyttely PIVIKO

Sparkle
Floodari
Viesti:

#6 Viesti Kirjoittaja Sparkle » Ke Syys 20, 2017 1:43 pm

^ ... Hupsista. Näköjään sit Miman nimissä on ehitty vNORDWia tuomaroimaan aika reilusti.

Tiitu, jos haluat kouluttautua viralliseksi YVNL-tuomariksi niin laita vaikka yv tai @ :)

Turbo
Alkupalat

#7 Viesti Kirjoittaja Turbo » Ke Syys 20, 2017 2:17 pm

@sparkle Minä haluan! Laitoin tosin eilen vFCI kautta sen tuomarikoulutuksen ekan osan menemään. :D

Sparkle
Floodari
Viesti:

#8 Viesti Kirjoittaja Sparkle » Ke Syys 20, 2017 3:40 pm

Laita mulle yv tai sähkäriä virtuaalisuus@gmail.com askarruttavista kohdista! :)

Vastaa Viestiin