Mulla ois tällä hetkellä ihan hirveästi motivaatiota tehdä v-puolella vaikka ja mitä! Vauhti ois kovimmillaan
hiljamielisten kanssa. Pentueita pukkais paljonkin tässä lähiaikoina, mutta joudun himmaamaan niiden kanssa pienen kysynnän takia. Mä vaan niin kovasti haluaisin uudistaa ton lauman. Ja toisaalta en kyllä halua noita koiria kuopata ilman pentueitakaan. :D Jotenkin vaan tuntuu siltä että minkään rodun pentueet ei oikein mene kaupaksi. Toivon kovasti, että muutkin harrastajat sais jotain kevään antamaa ihmepuhtia ja saatais taas kisa- ja pentutohina käyntiin. Mulle saa esimerkiks tarjota sijotuspentuja ihan rohkeasti.
Nandyhill on aina ollut mun projekteista arvokkain. Se on sellainen kennel, jonka jokaisesta koirasta tykkään ihan hirveästi ja saan hyviä viboja niiden selailusta. Sellainen kennel, jonka nimi kolahti alusta asti eikä oo tullut minkäänlaista tarvetta vaihtaa sitä enää. Toisin kuin noiden bortsujen kanssa, mun kennelnimihän on vaihtunut ties kuinka monta kertaa ja joudun edelleen pidättelemään itseäni vaihtamasta Hiljamieltä johonkin kansainvälisempään nimeen. Mun innostus laatia nimiteemoja on vaan aika rajaton kun taas suomen nimitarjonta tuntuu englantiin verrattuna rajallisemmalta.
Oon kyllä vähän miettinyt jos ottasin Kemroes-kennelnimen takas tohon rinnalle mutta sitten mun täytyis keksii jokin logiikka siihen. On mulla joitain ideoita, mutta niitä eniten jarruttaa oikeastaan se, etten osaa tehdä ulkoasuja itse. En kehtais muita vaivata aina kun itelle iskee joku inspiraation puuska.
Viimesin inspiraation puuska on nyt ollut tuo
Klondike (jonka ihan ite tein kuten näkyy). Mä oon aina tykännyt kauheesti tuoda virtuaalikoiria mutta itelleni niitä en kyllä hetkeen tarvitse. Tähän mennessä mun tuonnit on ainakin turrilan puolella saaneet ihan hyvän vastaanoton, joten ajattelin nyt koittaa kepillä jäätä jos tällainen tekele sais jonkinlaista suosiota. :) Nyt ainakin uusien koirien hankkiminen ja kennelien starttaaminen on tehty vähäsen helpommaksi!