Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Viesti
Julkaisija
Timberwolf
Höpsö veitikka

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

#211 Viesti Kirjoittaja Timberwolf » Ti Huhti 25, 2017 10:13 pm

Pitäisiköhän munkin sanoa jotain. :lol:

Mun ns. aktiiviura oli vuosina 2004-2009 ja 2010 luovutin VMKL:n eteenpäin. 2013 Sigitius pyysi multa apua VFCI:n rekisterin ääkkösongelman kanssa. Ja siitä se näköjään on lähtenyt. Koirien kisaamiseen ja kasvattamiseen en enää taida ruveta, mutta oon viihtynyt tuolla taustapuolen hommissa. Epävirallisesti oon melkein joka toisen liiton apukätenä, kun auttelen Shadya ja välillä vähän muitakin liitonpitäjiä. :DD Viimeisin askel tässä mun paluussa vuosien tauon jälkeen on vkoirien Twitteriin siirtyminen. Pari askelta on vielä ottamatta, kunhan tässä muilta kiireiltä ehdin, mutta toivon niiden edistävän edes vähän tämän harrastuksen hengissä pitämistä! Stay tuned. >P)
Kuva

Vuoden avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016
Vuoden lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010
Vuoden kaikkien kaveri 2015, 2016
Vuoden avatar 2015

Hex
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

#212 Viesti Kirjoittaja Hex » Pe Touko 26, 2017 11:32 am

Itsellä ollut taas jo reilu pari kuukautta kunnon hinku päästä takaisin tänne, mutta olen aina vain miettinyt että ei se onnistu, kun ei viimeksikään onnistunut. Motivaatiota olisi niin paljon kisata kaikki vanhat koirat "loppuun", teettää sitten hyvillä vanhemmilla pentue, ja sen jälkeen sulkea kirja. Harmikseni olen huomannut, että täältä on aika monen innostus hiipunut, mutta ehkä silti toteutan suunnitelmani.

Litsikoira
Le-ppä-ker-ttu

#213 Viesti Kirjoittaja Litsikoira » Ma Kesä 05, 2017 6:40 pm

Mä olin aktiivisempi pienempänä, vuosina 2010-2012, jolloin olin about 10-11-vuotias. Sen jälkeen into hiipui ja tuli välillä takaisin, mutta uskalsin tulla takaisin kunnolla vasta muutama kuukausi sitten. Viime jouluna aloin kirjoittaa tarinaa virtuaalikennelille (kirjoittelen novelleja harrastuksena ja mietin, miksi ei liittyä virtuaalikenneliin, jotta novellini saisi hieman palautetta), ja kävin huvikseni läpi vTL:n valiorekisteriä, josta löytyi vanhoja vkoiria. En raaskinut jättää niitä bittiavaruuteen, joten perustin niille sivut ja päädyin "vahingossa" harrastelemaan aktiivisemmin. Tänne jäämiseen vaikutti myös mun erittäin rakkaan puolitoistavuotiaan schipperken äkillinen kuolema (mastiffi hyökkäsi kimppuun ja raateli kuoliaaksi...), joten täällä pyöriminen on auttanut hieman surusta toipumisessa.
'These scene clubs, I run these, I should write a book: "How To Be Scene For Dummies!"'
Let me buy you a drink, how 'bout a Roofie Gin and Tonic?
We're the hearts for the heartless
The thoughts for the thoughtless
The eyes for the eyeless
WE'RE THE GODS FOR THE GODLESS

Janina
Höpsö veitikka

#214 Viesti Kirjoittaja Janina » Pe Kesä 16, 2017 5:44 pm

En enää edes muista, koska mun tauko tai jokin sen tapainen alkoi. :mrgreen: Viime aikoina on lannistanut ääkkösongelma ja sitä ennen kisalistojen tekeminen. Jälkimmäiset on nyt shelttejä vaille valmiit, mutta ainakin pari kuukautta olen ollut tekemättä oikeastaan yhtään mitään virtuaalikoirien eteen. Jos jotakin positiivista, niin tänä aikana olen saanut sopivasti "etäisyyttä" koiriini, niin hölmöltä kuin se kuulostaakin, ja nyt niitä on huomattavasti helpompi karsia rankemmalla kädellä. Jatkossa haluaisin keskittyä yksinomaan sheltteihin. En kuitenkaan usko, että osaan heittää menemään collieita, belgejä, bortsuja tai corgeja. Näitä vääränrotuisia voinen siis pitää muutamia yksilöitä. Tosin näistäkin kaikki, joita en ole kiinnostunut käyttämään jalostukseen surutta joko kuoppaan tai myyntiin. Täältä suunnalta kannattaa siis kyttäillä pentueita ja myyntejä lähiaikoina, jos yhtään kiinnostaa meikäläisen harrastamat rodut (eli öh, kaikki). :mrgreen:

Mulla on selkeä visio siitä, millaista virtuaalikoiraharrastusta haluan tulevaisuudessa ylläpitää ja se painottuu rutkasti enemmän realistisuuteen ja tarinointiin kuin aiemmin. Sitä kohti siis, vissiin.
Kuva

Vastaa Viestiin