Muiden suhtautuminen virtuaalimaailmaan

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Viesti
Julkaisija
Fanni
Söi navetan kaksi nautaa
Viesti:

Re: Muiden suhtautuminen virtuaalimaailmaan

#31 Viesti Kirjoittaja Fanni » Pe Kesä 13, 2008 7:35 pm

Aloitin virtuaalipuuhat joskus viimevuoden alussa, silloin aluksi en kuitenkaan tiennyt mitään karvaturreista tai vfci;stä. Aluksi yksi kaverikin innostui pitämään freewebsin easyllä (kuten minkin silloin aluksi pidin) hoitajia ottavaa kenneliä, mutta lopetti sitten, kun ei viitsinyt alkaa kisaamaan kaikissa virallisissa kisoissa ja tekemään html;lä kenneliään, kun eksyin vfci;n sivuille ja kiinnostuin aloittamaan kennelin, jota tein html;llä.

Mun isä ei taida tietääkkään tästä (vanhemmat on eronnu ja asun äidin luona), äiti ei sen suuremmin kommentoi, paitsi joskus tulee sanomaan jotain "ompas ihana koira". Isoveli vaan naureskelee koko puuhalle. Kaverit ei oikeen ymmärrä koko touhusta mitään. Joskus kaverit vaan sanoo jos meen koneelle että; "Taasko sä oot siellä karvaturreissa?!" Oikeestaan vaan neljä kaveria tietää tästä.
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]

noel
Aspartaamin annostelija

#32 Viesti Kirjoittaja noel » Pe Kesä 13, 2008 7:45 pm

Aloitin itse virtuaalipuuhia joskus vuoden 2005 lopulla kymmenvuotiaana. Eli kolme vuotta virt. puuhia on nyt ollut. Aluksi kanssani teki hommia vain yksi kaveri, mutta nykyään tätä ei kiinnosta joten erotin hänet omatoimisesti kaikista paikoista joita PIDIMME yhdessä.

Olen selittänyt vanhemmilleni, isoveljelleni ja tämän tyttöystävälle virtuaalipuuhistani, muttei kukaan välitä. Äiti välillä jankkaa, miten olen liikaa koneella tai jotain sellaista roskaa, vaikken edes aina ole niin kauan koneella. Iskä joskus kysyy jotain, että mitäs mä tällä kertaa sinne virtuaalikenneliin teen, muttei sitä sen enempää oikeasti kiinnostakaan.

Kaverini eivät oikein välitä myöskään virtuaalipuuhista. Ainoastaan yksi kaverini välittää virtuaalipuuhista ja on hänellä kennelkin. Pari muuta kaveriani nyt vaan hoitaa koiria kennelissä, muttei mitään muuta. Eikä sitäkään oikein lasketa mitenkään kunnon kiinnostukseksi kun hoitavat tyyliin kerran kuussa 8D.

Kitshi
Le-ppä-ker-ttu

#33 Viesti Kirjoittaja Kitshi » Pe Kesä 13, 2008 7:51 pm

Alkuaikoina minä ja muutama kaverini oltiin aivan innoissamme koko virtuaalimaailmasta. Ensimmäinen kennelini oli freewebsin easylle tehty virtuaalikennel Cavariina, jossa taisi olla laittomat kuvatkin :oops: . Siellä oli aika monta kaveria hoitajina. Kun tajausimme Turrillan ja aloimme tehdä ensimmäisiä "oikeita" virtuaalikenneleitämme, niin eipä kestänyt kauaakaan kun into alkoi jo lopahtaa. Samon mulla, koska olen varmaan maailman huonoin sivujentekijä ja sitä olen muuten vieläkin. Mä olen kuitenkin käynyt Turrilassa sen jälkeen vielä säännöllisen epäsäännöllisesti, nyt tuntuu että intoa olisi aloittaa virtuaalikoirailut ihan kunnolla uudestaan.

Köh, eksyin aiheesta, anteeks!:D Ku mulla on vähän tämmössiä pahoja tapoja. Joo nyt häivytään takas oikeille poluille: niin silloin kun tein ekan virtuaalikennelini, niin minäpä pyysin luvan vanhemmilta! Ihantosi. Sen verran nää tietää mun virtuaalisista koiraharrastuksistani. En mä niille koskaan näistä puhu ,eikä ne kyllä kyselekkään.

Öö juu kai se siinä oli:D

Ellu
Ammattimouhoaja
Viesti:

#34 Viesti Kirjoittaja Ellu » Pe Kesä 13, 2008 9:52 pm

Mä alotin n. vuos sitten. Ensin mulla oli Forest pidin serkun kanssa. Sitten jo-varattu Aamukasteen ja sitten vielä-ainakin-toiminnassa-oleva Koheltajat. <3

Mä oon kertonu vaan serkulle ja pikkusiskolle, joka varmasti pitää suunsa kiinni. En tiedä miksi en oo porukoille kertonut. Peittelen virt.koirailua muulta perheeltä, koska pidän sitä KAI lapsellisena. Multa kysellään "mitäs teet", jos oon omassa huoneessa ovi kiinni vastaan joskus "en mitään" mutta äiti arvaa että oon koneella. Kavereille en ole kertonut. Vain kaksi ihmistä + virt.maailmassa touhuavat kirjekaverini tietävät salaisesta harrastuksestani. :oops:

Annika
Alkupalat
Viesti:

#35 Viesti Kirjoittaja Annika » Pe Kesä 13, 2008 10:10 pm

Itse taisin aloittaa virtuaalitouhut (kunnolla?) vasta ehkä n. kaksi vuotta sitten, jolloin ensin hoidin jossain kennelissä ja tein sitten itsekin freewebsin easylle hoitajakennelin. Siitä se sitten pikkuhiljaa lähti eteenpäin..
Muistan kylläkin hämärästi kun ehkä joskus 9-10 vuotiaana hoidin jotain virtuaalinorsuja ja possuja jossain hoitolassa.. Meinasin myös tehdä oman hoitolan firmalaan (jos oikein muistan niin se muuttui maksulliseksi kesken sivujen valmistamisen) ja copyright-asioista silloin mitään tietämättömänä olikin ihan hyvä etten sitä hoitolaa saanut koskaan valmiiksi :D Ennen sitä taisin kysyä äidiltäni: "Äiti saanksmä tehä omat nettisivut?" Eipä äiskä oikein ajatuksesta perustanut vaikka fiksuna lapsena selitin etten mitään puhelinnumeroita sinne olisi jakelemassa. Kielloista huolimatta ilkeä ipana kuitenkin meni niitä sivuja tekemään.
Eipä kyllä ole myöhemminkään tullut mitään tarvetta alkaa selittämään noille vanhuksille että mitä täällä netissä itse asiassa teenkään, hämmästyisivät varmasti jo siitä että olen tehnyt itse nettisivut, puhumatta siitä että alkaisin selittämään koirien valioitumisista ja kasvatusasioista. Varmasti kuitekin olisivat aika välinpitämättömiä ja ihmettelisivät että miksen sitäkin virtuaaliharrastukseen tuhlautuvaa aikaa kuluta oman koiran kanssa.

Kavereista taas.. Ei minulla heillekään ole mitään intressiä alkaa selittämään näistä jutuista mitään. Lukuun ottamatta sitä että kaverit eivät ole kiinnostuneet edes tosielämässä koirista muuten kuin ehkä kaukaa katsellen, heitä varmasti huvittaisi tälläinen touhu tai eivät käsittäisi mistä jutussa on kyse. Muistan joskus vuosien takaa kun bestis selitti siskonsa "hoitaneen sellaisessa paikassa hevosia, niinku netissä.." ja kovasti silloin yritin jatkaa aihetta mutta eipä se häntä kovinkaan kiinnostanut.

Mutta eipä se mitään vaikkei kukaan tiedä, ei niiden tarvitsekaan :D Ei minuakaan tosiasissa suuremmin kiinnosta mitä muut ihmiset netissä pyörivät. Joskushan tämä omalla tavallaan tuntuu hieman lapselliselta touhulta, mutta en minä oikeastaan mitenkään häpeä. Kaikilla on omat kiinnostusten kohteensa.
Mut aika näyttää pitääkö paikkansa, et mikä sattuu ei pystynyt tappamaan.

Skald
Nostaa rautaa

#36 Viesti Kirjoittaja Skald » Pe Kesä 13, 2008 10:43 pm

Enpä minä enää juuri virtuaalipuuhissa edes ole, nimellisesti mulla on kyllä muutama koira, ihan vain siltä varalta jos mulle tuliskin joskus taas innostus virtuaalikoiriin. Aika pitkä aika siitä viime innostuksen puuskasta alkaa kyllä jo olla. :P
Äiti ja isä ei sano paljon mtn, joskus äiti on kehunut mun kökköjä leiskoja ja saanut jonkun "hei Saana, siehän voisit alkaa tekemään työkses noita kotisivuja!" Tuota joo, ei ehkä ihan minun taidoillani. En ole kauheasti kertonut kavereilleni virtuaalijutuista, pari vanhaa kaveria ala-asteelta tietää, toisen kanssa aloitin virtuaalikoiraharrastuksen aikanaan ja meillä oli yhteinen kennel, toinen oli hoitajana kennelissämme. Olen ehkä maininnut joskus seiskalla nykyiselle bestikselleni että harrastan tällaisia juttuja. En muista tarkasti, saattaa olla että en ole. En usko että niitä liiemmin kiinnostaisi, ja ei sillä enää oikein oo väliä koska en niitä enää aktiivisesti harrasta.

Ansk
Toistolla tehoa
Viesti:

#37 Viesti Kirjoittaja Ansk » La Kesä 14, 2008 1:04 am

Mie ite aloitin virtuaalipuuhat joskus vuoden 2005 alkusyksyllä, kun ekan kerran löysin virtuaalimaailmaan jonkun lehden kautta. Täkköin se mun harrastalu oli lähinnä sitä, että mulla oli joku hoitokoira jossakin kennelissä ja hoitelin sitä tosi innoissani. Se into kuitenkin sammui varsin pian ja oman tällaisen "hoitotarinakennelin" perustin vuoden 2006 alkukeväällä. Sitä mää sitten pietin pystyssä, kunnes löysin tänne ns. virallisemman puolen virtuaaliharrastajien pariin, mikä tapahtui josus en-muista-milloin ja samaa kenneliä olen koko ajan piettänyt pystyssä lukuisten lesikan-, nimen-, osoitteen- ja kasvatusrotujen vaihdoksista huolimatta.

Eli virtuaalijuttuja olen harrastellut jo kohta kolmisen vuotta, mutta (yllätys yllätys) ei meillä vieläkään kotona tyypit tiedä mistään tällaisesta. Joskus iskä miettii, että mitä mää oikeen mähötän tässä koneen ääressä monta tuntia putkeen, mutta ei sitä sitten sen tarkemmin kiinnosta mitä mie teen ja se sopii meille molemmille, niin mitä siitä sen enempää? Mie en vaan jaksaisi alkaa sille yhtäkkiä selittelemään, että joo terve mie olen muuten kolme vuotta kasvattanut virtuaalikoiria ja mun koira kisaa tokon VOI:ssa jne. Ei se mitään ymmärtäisi, kun on muutenkin jo kaikissa koira-asioisssa niin "out" kun vain olla voi.

Koulussa kaikki kaverit tietävät tästä mun kivasta pikku iltaharrastuksesta. Pietin tuossa nimittäin vasta tänä keväänä luokalle aiheesta esitelmän, niin että kaikki jotka viitsiytyivät kuunnella pitäisi tietää, mitä mie iltaisin puuhaan. Mulla koulussa on kaksi varsinaista kaveria, joiden kanssa tapan aikaa välitunneilla ja näistä toista ei vois vähempää kiinnostaa (ajatteli muakin varmaan tosi lapselliseksi heti sen esitelmän jälkeen, tai ainakin katteli mua vähän silleen) ja toinen itse harrastaa virtuaalijuttuja kaohoitoloiden muodossa. En sitten tiedä onko hän joskus vielä siirtymässä tänne meidänkin pariimme, kun en ole vielä tajunnut kaverin koirainnostuksia kysellä.

Ricea
Vuohenruokaa
Viesti:

#38 Viesti Kirjoittaja Ricea » La Kesä 14, 2008 8:31 am

Mun äiti ainakin tietää tästä jutusta ja sen suhtautuminen tähän on mun mielestäni hyvä, itseasiassa erinomainen. Ei sitä juurikaan kiinnosta, mutta se kyselee kuitenkin välillä, että mites sun kenneleillä menee ja tulen siitä välillä ite tosi hyvälle tuulelle, kun joku jaksaa välittää miten niilläkin menee. Isäkin tietää, ainakin mun tietääkseni, mut ei se siitä sen pahemmin jaksa välittää. Se sanoo, että se on mun ikioma juttu, eikä se sen pahemmin vois niille kuulemma kuulua. Isosisko tietää, isoveljistä mä en ois niinkään varma ;D En tiiä kenelle oon nää mun jutut kertonut ja kenelle en. Pikkuvelikään ei kai tiedä, mut samapa tuo. Enpä usko niiden haluavan lopettaakaan tätä, josta tuun parhaimmillani iloselle päälle, joka johtaa siivoiluun yms. :DD

Varmasti kaikki mun kaverit tietää, että touhuan täällä virtuaalimaailmassa. Osa niistä (kavereista, ei ystävistä) suhtautuu hiukan varuillen ja silleen, että ei niitä vois vähempää kiinnostaa. Sen jälkeen, kun menin tästä harrastuksestani niille kertomaan, niin samantien ne etäänty musta. Oltiin ihan ensiksi ystäviä, mutta kaikki valu pelkkään kaveruuteen, kun kerroin, että touhuun virtuaalisten koirien parissa yms. Mutta ei se niin vaarallista ole mun mielestäni.

Ystävätkin tietää, toinen kyselee päivittäin, että mites sun virtuaalikoirat jakselee, onko jollekkin tullut minkälaisia tuloksia ja mites sulla muuten menee siellä ja niin eespäin ja toinen on kuin ei ois tietävinäkään. (: Lähes kaikkien mun tuttujen suhtautuminen tähän hommaan, on suhteellisen hyvä. Ei ainakaan mulla valittamista.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]

Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

#39 Viesti Kirjoittaja Narya » La Kesä 14, 2008 10:59 am

Hihii, ihana toppiikki. :D

Kavereiden suhtautuminen on jakaantunutta, ellei lasketa sitten näitä virt. hommissa pyöriviä kavereita...
Puolet lopuista on sitä mieltä, että turhaa hommaa, liian aikaa vievää ja yleisin kommentti on ''Miten sie jaksat?''. Kärsiviä huokauksia vaihdetaan kun pitää käydä äkkiä katsomassa kisakalenterit ja päivittää koirien sivut.
Toinen puoli lopuista on sitä mieltä, että se on sen oma juttu ja mitä se mulle kuuluu mitä se tekee. Istuvat kärsivällisesti odottamassa että kaikki virtuaalikoiriin liittyvät toimenpiteet saadaan hoidettua ja joskus jopa innostuvat kyselemään jotain.

Vanhemmat...no tota joo... Äidin suhtautuminen on jakaantunutta. :lol: Säännölliset uhkaukse, netti pois, ei konetta viikkoon yms. menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, kun kuulemma näiden koirien kanssa viettää liikaa aikaa. :D
Toisinaan kyllä yllättää positiivisesti kysymällä: ''Mites ne sinun virtuaalikoirat?''. :o Ihan ihme juttu. Kyllähän sillon on pakko kertoa. x)
Isä ja äitipuoli nyt ei ole kiinnostuneita ollenkaan ja niille on ihan sama.
Nuorempi velipuoli on tosi kiinnostunut kaikesta mahollisesta mitä vaan teenki koneella ja möllöttää aina kun siskopuoli on koneella sitä näyttöä että mitä toi nyt taas tekee... Tosin ei se vielä tajua mitään ku on vasta ykkösluokalla. x)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &

Minnea
Kanada

#40 Viesti Kirjoittaja Minnea » La Kesä 14, 2008 2:25 pm

Voi vitsi. Mää muistan ihan liiankin hyvin, miten meillä kävi asian suhteen XD Jälkeenpäin nolottaa aika paljon mutta eii se mitään ;D

Aloitin 9-vuotiaana ipanana virtuaalitouhut vuonna 2001 hoitamalla muiden koiria, mutta ensimmäisen virtuaalikennelini sain 20.05.2002 (tai tuon päivän muistelisin sen olevan). Sain DogiWolfin kennelin, koska ylläpitäjällä Nitalla oli kaksi kenneltä, mutta hänellä ei ollut aikaa DogiWolfille. Salasin asiaa ainakin 4 vuotta, koska pelkäsin, etteivät vanhempani antaisi minun pitää virtuaalikenneltä :oops: Sittenphän eräänä päivänä äiti alkoi epäillä, mitä ihmettä salasin. Ja sittenhän minun oli pakko siitä kertoa. Hämmästyksekseni äidin reaktio ei ollut mitenkään negatiivinen asiaa koskien, hän vain kyseli asiasta ja oli silleen että "jaa". Isäni saattoi tietää virt.touhuistani jo aiemmin, koska hän välillä vihjaili siitä. xD

Nykyään vanhempani eivät silleen asiasta välitä. Isäni on tukenut virtuaaliharrastustani merkittävän paljon, koska hän on aina jaksanut kuskata minua näyttelyihin (pyynnöstäni), jotta saisin kuvia kenneliini. Hän myös osti minulle oman kameran joululahjaksi, jottei tarvisi aina lainata talon yhteistä kameraa (joka ei ole ihan niin hyvä kuin omani >;D) <3 Ja äiti aina mainostaa virtuaalikenneltäni kaikille sukulaisilleen ja ystävilleen (mikä on melkoosen raivostuttavaa välillä. Oon aina vieres silleen et "äitiii..." x___x)

En ole kavereilleni kertonut asiasta ollenkaan. Haluan pitää sen omana tietonani. Tosin joskus kuudennella luokalla taisin joillekin kavereilleni mainita virtuaalikennelistäni, mutta omaksi onnekseni kukaan ei taida edes muistaa. (minä taas muistan aina kaikkia ihan ikivanhoja juttuja, joita mun kaverit eivät muista ollenkaan, eivätkä ne aina usko niitä edes todeksi. XD) Minun ja serkuntyttöni oli tarkoitus pitää joskus Ingalsia yhdessä pystyssä, ja hän oli melko kiinnostunut virt. hommista (oli hoidokkeja jne.), mutta hän ei ollut kovin aktiivinen, ja asia sitten unohtui.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä

Nath
Höpsö veitikka

#41 Viesti Kirjoittaja Nath » La Kesä 14, 2008 2:34 pm

Ihan alkuaikoina (silloin joskus vuonna 1999-2000 vuoden vaihteessa) hoidin yhtä pokémonia ja sain yhden kaverinikin innostumaan asiasta. Myöhemmin kun siirryin virtuaalitalleihin ja kenneleihin, myös tämä kaverini perusti virtuaalitallin (ja menestyikin ihan mukavasti, ensin nimellä EmeraldMoon, sitten Metsätien). Nykyäänkin minulla lähimmät kaverit tietävät tästä harrastuksesta, ja tältä em. kaverilta saan toisinaan myös kuvia käyttööni (esim. koirani Kaarnekankaan Pois Se Minusta kuvissa esiintyy hänen koiransa). Olen tainnut joskus myös esitellä parille luokkalaiselleni virtuaalikenneliäni, ja vastaanotto oli ihan myönteinen.

Myös poikakaverini on tietoinen asiasta, ja yleensä koneella istuessani kuuluu ukinaa "taasko sie olet sielä karvaturreissa?" xD Hän myös tietää Helluvasta, mutta suhtautuu siihen tyyliin "lol joku virtuaalikoira". Tämä ei sinänsä minua haittaa, pääasia on, että hän hyväksyy harrastukseni. Myös anoppini tietää asiasta ja hän kai pitää tätä ihan mielenkiintoisena harrastuksena. Omat porukkanikin taitavat tietää, ja olen heille joskus ulkoasujakin näyttänyt ja kysynyt niistä mielipiteitä, mutta muuten he taitavat suhtautua asiaan neutraalisti.

Miira
Kriisissä
Viesti:

#42 Viesti Kirjoittaja Miira » La Kesä 14, 2008 4:41 pm

Meillä tietää kaikki perheessä ja aika moni kaverikin. Jotkut uudessakin koulussa ja yks on kuulemma joskus jotain virtuaalimaailmassa tehnykin, mutta sano, että ihan turha homma. Vuoden 2005 lopulla aloitin, kun luokan uusi tyttö neuvo, Halla, kukapa muukaan. Siihen aikaan äiti ei vielä tiennyt, mutta nyt tietää ja sille tulee aika usein kerrottua koirien kisatuloksia ja jos jollekin koiralle on tulossa pentuja. Iskä jaksaa aina kysyä "onkos koirat ruokittu?". Se ei tiiä tästä oikeestaan mitään. Luulee, että ne koirat pitää ruokkia ja leikkiä koko ajan. Joku peli niin kun.

Veli ja siskokin tietää ja ne ei juurikaan puhu siitä mitenkään. Molemmat kävi joskus alkuaikoina kirjottamassa vieraskirjaan, että onpa nää koirat ihania, mutta sen jälkeen ne vaan joskus mainitsee jotain tai tää alituinen lause, että päästä mut jo koneelle (jos ne on täällä käymässä). Äiti kyllä tosiaan jaksaa aina kuunnella ja kysellä.
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies

Lilla
Balettineuvos

#43 Viesti Kirjoittaja Lilla » La Kesä 14, 2008 5:13 pm

Äiti tietää virtuaalikoirailustani, mutta ei erityisemmin kiinnitä siihen huomiota. Kyselee välissä koirista, minkä rotuisia minulla on ja näin. Välissä se myös miettiin lumottu.netiä. Webhotellin tilasin juurikin virtuaalikenneleitäni varten, mutta myös muita juttuja. Isä ei taida edes tietää näistä touhuista, äiti on kai sille jotain sanonut, mutta ei isä välitä. Ei se koskaan oikeastaan kysele mitä mä netissä teen, ellei sillä ole itse sinne jotain asiaa. (:
Kaveritkaan ei oikeastaan tiedä, mutta en usko niidenkään välittävän siitä, että harrastan virtuaalikoiria. Joskus yksi kavereistani harrasti virtuaalikenneleitä, ensimmäinen kennelini oli hänen kanssaan perustettu. Ne kennelit olivat freewebsin easy-versiolla, pelkkiä hoitajakenneleitä. Kun lopetimme sen kennelin, ei jälkeenpäin ole kuulunut mitään hänen virtuaaliharrastuksestaan. Eli siis oikeastaan kukaan ei tiedä, mutta en usko välittävänkään, mikäli kertoisin.
Isoveli tietää myös, mutta se nyt vaan sanoo, haha joku virtuaalikenneli.. Siitäpä ei onneksi tarvi erikoisemmin välittää, kun ei se tuota useammin tee. : D
You saved my life, now maybe it's my time to save yours

Sintsu
Epätoivoinen katse

#44 Viesti Kirjoittaja Sintsu » La Kesä 14, 2008 6:24 pm

Äiti kai tavallaan tietää ja toisaalta ei, en ole kovin tarkkaan selittänyt. Jaksaahan se valittaa siitä että olen liikaa koneella ja ihmettelee aina välillä mitä oikein teen, vaikka olen siitä monesti sanonutkin.
Isä asuu muualla ja käy meillä nykyään aika harvoin, mutta sille olen tästä kertonut tarkemmin kuin äidille ja se kyseleekin aina tullessaan miten sujuu niiden virtuaalikoirien kanssa. Sille oli jotenkin helpompi kertoa kuin äidille, varmaan siksikin kun se ei ole kotona kyselemässä ja valittamassa koneella olosta, vaan on jotenkin vieras, kun ei ole koskaan asunut meillä, vaan kun olin pienempi se kävi vain aina sunnuntaisin ja toi yleensä jotain kivaa tai menimme jonnekin elokuviin tai muualle, eikä se ole edes koskaan korottanut ääntään tai komentanut mitenkään. Sille on jotenkin helpompi kertoa tämmöisistä jutuista. Mutta ylipäätänsä vanhemmat suhtautuvat ihan positiivisesti.

Parhaalle kaverille olen kertonut, kun sekin on koirista kiinnostunut ja sillä on irl-koira. Se onkin perustanut sellaisen "hoitajakennelin" freewebsin easylle. Virallisemmalle puolelle ei kuitenkaan kaverini kiinnostus riitä. Eikä tietokoneaikakaan, kun sillä on niin monta sisarusta jotka nekin haluavat kaikki koneelle. Ja heidän tietokoneensakin on ollut ties kuinka monta kuukautta rikki, että sillä lailla.
Muille kavereille en kehtaa kertoa. Eivätkä he koiristakaan välitä, korkeintaan hihkaisevat "oi kun söpö koira!" jos näkevät jonkun koiran. :roll:

Halla
Alkupalat

#45 Viesti Kirjoittaja Halla » La Kesä 14, 2008 7:12 pm

Meillä tietää kaikki perheessä + jotkut sukulaiset ja tutut. Äiti ei erityisemmin välitä, iskä taas tule välillä katsomaan jotain mun ulkoasuja tmv. :D Sitten nuo tosiaan on hehkutellut tätä joillekin tutuille yms. jotka välillä pyytävät näyttämään "niitä sinun nettikoiriesi sivuja".

Kavereistakin taitavat tietää kaikki, mutta eipä nuo ole kukaan erityisemmin tätä huomioinut. Joskus mulla oli yhen kaverin kanssa virtuaalitalli, mutta se loppui siihen kun kaveri ei enää jaksanut päivitellä sivuja (enkä jaksanu yksin jatkaa).

Kaikki oikeestaan ihan neutraalisti suhtautuneet. :>
your pain won't ever be love
to you all is lost

Vastaa Viestiin