Furry-Paws #2

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Viesti
Julkaisija
Janina
Höpsö veitikka

Re: Furry-Paws #2

#316 Viesti Kirjoittaja Janina » Pe Joulu 28, 2012 6:53 pm

KuroNeko kirjoitti:Sain kans aika hauskan värisen bortsutytön pentueesta, jonka kasvatin! Vaikka bortsut ei ookaan mun rotu, niin tuohon tykästyin ja varmasti tulen sitäkin joskus tulevaisuudessa käyttämään jalostukseen.
Ihana (ei oo tietenkään omaa lehmää ojassa...)

Hmmh, mulla oli yksi hoffineiti mut myin sen. Olen kyllä ajatellut palata niihinkin jossain vaiheessa, mut nyt kelpie- ja grönlanninkoiraprojektit pahasti kesken, eli kaikki aikanaan... Harmillista että Furry-Pawsissa on noin paljon mieleisiä rotuja, ei kerkeä kaikkia! Pitäs näiden jälkeen shelttejä, gronttuja, hoffeja, labbiksia, riiseneitä, bortsuja, bichoneita, sakuja, enkkusettereitä, corgeja, poroja, minibulleja, kettareita... Olikohan vielä jotain? :mrgreen:

// Ostin hoffiuroksen. :mrgreen: Se saa olla nyt lukossa niin kauan et on sen vuoro.

// Mitääh... Miksi noille kelpupentujen syntymäquality oli 51, vaikka molemmat vanhemmat ainoastaan 1-levelisiä, ja bortsupentue jonka vanhemmat leveleillä 1 & 16 sai qualityksi ainoastaan 28... o__o

Adaeze
Nakkisotilas
Viesti:

#317 Viesti Kirjoittaja Adaeze » Pe Joulu 28, 2012 6:56 pm

Teetin nyt viisi pentuetta kun päätin, että yritän saada noi HHt kuntoon eka. Ja kaikissa pentueissa ainakin yks pentu oli vanhempia parempi, jee!
So back up back up take another chance
Don't you mess up mess up I don't wanna lose you

rust
Kanada

#318 Viesti Kirjoittaja rust » Pe Joulu 28, 2012 11:39 pm

Haluaako joku sakemannilapsen? 20-24HH, 1 narttu ja 2 urosta mut voin yhden vaan jakaa eteenpäin. Kattelen hintaa taas ton laadun mukaan et miten se kohoaa mut kymppitonnilla tuollainen lähtisi mukaan ainakin.
feel love before it's gone

Janina
Höpsö veitikka

#319 Viesti Kirjoittaja Janina » La Joulu 29, 2012 12:00 am

Haluisko kukaan vaihtaa FPP:itä noihin joulukalenterista tulleisiin kamoihin? Eli mitä sielt ny sai noita crittereitä, rypäleitä ja durable combeja.

Kendra
Höpsö veitikka

#320 Viesti Kirjoittaja Kendra » La Joulu 29, 2012 12:13 am

Kaipaisin apua!

Haluaisin tämän pennun itselleni, mutta menin kiinnostuksen vuoksi ostamaan toisella tunnuksellani tuon toisen nartun tuolta. Yritin sitten temppuilla niin, että ostaisin kolmannella tunnuksella tuon pennun, mutta en taida saada sitä neloslevelille ikinä.

Voisko joku kiltti turri ostaa tuon pennun vaikka satasella ja myydä sen sitten mulle hieman isommalla summalla? Tietty voisin nopeesti koittaa nakuttaa tota kolmatta tunnusta ylöspäin.. :D
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose

Coma
Analysaattori

#321 Viesti Kirjoittaja Coma » La Joulu 29, 2012 11:01 am

Kendra kirjoitti:Kaipaisin apua!

Haluaisin tämän pennun itselleni, mutta menin kiinnostuksen vuoksi ostamaan toisella tunnuksellani tuon toisen nartun tuolta. Yritin sitten temppuilla niin, että ostaisin kolmannella tunnuksella tuon pennun, mutta en taida saada sitä neloslevelille ikinä.

Voisko joku kiltti turri ostaa tuon pennun vaikka satasella ja myydä sen sitten mulle hieman isommalla summalla? Tietty voisin nopeesti koittaa nakuttaa tota kolmatta tunnusta ylöspäin.. :D
Sä et pysty tuosta pentueesta pitämään/myymään kahta pentua. Eli jotta sä saisit ton kolmospennun, pitäis kutospennun varaus peruuttaa. Jos sulta löytyis eliitti, niin sitten olis mahollista napata noi kaks pentua.

Kendra
Höpsö veitikka

#322 Viesti Kirjoittaja Kendra » La Joulu 29, 2012 2:13 pm

Joo no niin mä vähän kelailin tos keskellä yötä. :D Tosin en tienny, et ton voi perua.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose

horros
Toistolla tehoa
Viesti:

#323 Viesti Kirjoittaja horros » Su Joulu 30, 2012 11:08 am

Yhdistin eilen tunnukseni, joten muutama koira myynnissä kohtuuhintaan! Hyviä koiria, tarkoitukseni oli käyttää niitä jalostukseen, joten ei (ainakaan omasta mielestäni) mitään roskakamaa :D
Vuoden 2012 kennelinperustaja

Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

#324 Viesti Kirjoittaja Juinttu » Ti Tammi 01, 2013 7:11 am

Tähän väliin vaan pakko angstata, että mitä helvettiä nää earthdog trials kisojen kisamaksut on! Kattokaa:
AE skyn Eedi (RED BLACK SABLE MASK --- 6HH/3hh 71.88 good | kk AyAy SS Lla) has been entered in 15 Advanced Earthdog Trials competitions. You have paid $750 in entry fees. The competition results will be posted tomorrow!
Ois varmaan pitänyt pidättäytyä noitten terriereittenkin kanssa jossain agilityssä. Tää on niin vääryyttä perkele. :D

Mietinkin miten multa rahat hupenee niin nopeasti... Tosin noissa on ihan hyvät voitot, kunhan miulla olis hyvät koirat. Kyllä noista päivässä tulee 10-20K, mutta vähintään se saman verran menee noihin kisailmoihin. Höh.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!

horros
Toistolla tehoa
Viesti:

#325 Viesti Kirjoittaja horros » Ti Tammi 01, 2013 2:03 pm

jabberjay kirjoitti:Tähän väliin vaan pakko angstata, että mitä helvettiä nää earthdog trials kisojen kisamaksut on! Kattokaa:
AE skyn Eedi (RED BLACK SABLE MASK --- 6HH/3hh 71.88 good | kk AyAy SS Lla) has been entered in 15 Advanced Earthdog Trials competitions. You have paid $750 in entry fees. The competition results will be posted tomorrow!
Ois varmaan pitänyt pidättäytyä noitten terriereittenkin kanssa jossain agilityssä. Tää on niin vääryyttä perkele. :D

Mietinkin miten multa rahat hupenee niin nopeasti... Tosin noissa on ihan hyvät voitot, kunhan miulla olis hyvät koirat. Kyllä noista päivässä tulee 10-20K, mutta vähintään se saman verran menee noihin kisailmoihin. Höh.
mitä sie kitiset? :D Miulla maksaa usein n. 3 000 - 6 000 per koira, lajista riippuen. voitankin päivittäin n. 150 000, tosin.

Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

#326 Viesti Kirjoittaja Juinttu » Ti Tammi 01, 2013 2:06 pm

Aijjaa. D: Miun toisilla koirilla taas kisailmot on sitä korkeintaan $100 / päivä. Mutta jos sie hipsteröit jossain oudoissa lajeissa niin sit mie ymmärrän. :mrgreen:

Tosin kun miun terrieritunnus on niin köyhäkin ettei tätä menoa riitä rahat mihinkään enää. :c

horros
Toistolla tehoa
Viesti:

#327 Viesti Kirjoittaja horros » Ti Tammi 01, 2013 2:13 pm

Itse asiassa tuossa on vain muutama buustilla ja nuo on pääosin kai flyballissa, koiratanssissa, ratajuoksuissa ja agilityssa. Mutta mie laitan highest prize ja cheapest, ja sillä tuo on tuntunut parhaiten minulla toimivan. Juuri ilmoin piskit, maksoi pääosin 1875 per koira.

Janina
Höpsö veitikka

#328 Viesti Kirjoittaja Janina » Ti Tammi 01, 2013 2:46 pm

Mä laittelen kisailmoihin ekaks biasit ja tokaks fewest entries. Sellaset neuvot oon saanu muutamilta superlevelittäjiltä :-D Itellä ei kyllä tällä hetkellä oo kummempia tavotteita levelien suhteen, sit vasta kun saan noi genetiikat kuntoon. En oo kauheen aktiivisesti katellut et minkämoisia ilmomaksuja multa menee, mut voitot on päivittäin n. 100-135k, suurin osa koirista on level 15-20, seuraavaks suurin osa alempana ja pienin osa ylempänä. :mrgreen: En kyllä tiedä miten oon onnistunut kerään rahaa jo §715 000, mut kyllä sille sitte on käyttöä kun alan työstämään seuraavaa rotua! Vaikkakin se täytyy transferrata toiselle tunnukselle.

Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

#329 Viesti Kirjoittaja Juinttu » Ti Tammi 01, 2013 3:08 pm

Aijaa. :D No mulla on ollut ykkösenä cheapest ja tokana highest prizes ja ilmomaksut on sitä satasen luokkaa ollut. Nyt päätin olla hurja ja kokeilla tänään tota bias ja fewest entries. :mrgreen: Mitä bias muuten edes tarkoittaa? :D

Tosin mä oon kyllä niin pihi, vihdoinkin kun oon saanut kerättyä melkein 1,5M...

horros
Toistolla tehoa
Viesti:

#330 Viesti Kirjoittaja horros » Ti Tammi 01, 2013 5:37 pm

Minulla oli jonkin aikaa fewest entries ja bias, mutta koska minulla ei pahemmin ole bias-koiria ja tuo entries oli aika epävarma, olen todennut tämän toimivaksi.

Bias on se, joka huomioi yhtä statsia eniten. Jokaisessa bias-kilpailussa buustataan yhtä statsia, lajista ja kokeen tekijästä riippuen. Esim. agilityssa monesti buustataan agia. Silloin koiran agi-statsi on kaikkein merkittävin jos se osallistuu kisaan, jossa kyseinen statsi on bias. Monet huipulla olevat koirat ovat bias-koiria, koska sitä kautta on käsittääkseni kaikkein helpoin edetä.

Minulla on tällä hetkellä nuo korkealeveliset borzoit bias-koiria. Yleisesti ottaen pyrin kuitenkin tasapainoon. Helpompi itselle kun ilmoittaa koiria kisaan, ei tartte vaivata päätä mikä koira on buustattu ja mikä ei :mrgreen:

Viestiketju Lukittu