Furry-Paws #2

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Viesti
Julkaisija
Janina
Höpsö veitikka

Re: Furry-Paws #2

#226 Viesti Kirjoittaja Janina » Pe Joulu 14, 2012 4:48 pm

Tuli musta sheltti, lala agistr agiagi 13HH 1hh. Toivon ettei ole kuitenkaan niin tumma ettei erota yksityiskohtia ym. :mrgreen: Tästä sit jalostamaan kokomerleä.

Coma
Analysaattori

#227 Viesti Kirjoittaja Coma » Pe Joulu 14, 2012 7:38 pm

Mä tässä just pohdiskelen, jättäsinkö tästä pentueesta ketään ittelleni. Tuo viimeinen narttu olis aika jepa statseiltaan ja ihan OK terveydeltään, mutta väri! Toinen vaihtoehto olisi sitten tuo neljäs, mutta se on taas uros ja LL.

Josefina
Ei enää ikinä uudestaan

#228 Viesti Kirjoittaja Josefina » Pe Joulu 14, 2012 8:16 pm

Kamala musta tuntuu ihan jälkeenjääneeltä kun te mietitte niin ahkeraan kaikkia värijuttuja ja muita. :D Mä vaan jalostan pyrkien siihen 24HH, oli väri sit mitä tahansa...

Mietiskelin tässä, että jos ottaisin mulle jonkun sivurodun tonne kasvatukseen, mutten keksi mitä haluisin... :D Mulle kuiteski mahtuis vielä rutkasti lisää koiria, ja oon varsinkin pehkojen kanssa niin nirso ettei tuolta noita myytävänä olevia tule ostettua kun mulla on jo niin laadukkaat pehkot (itsekehu haisee hehheh...).
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way

Vuoden Optimisti 2013

horros
Toistolla tehoa
Viesti:

#229 Viesti Kirjoittaja horros » La Joulu 15, 2012 11:40 am

Minulla on borzoi-kasvatus sillä mallilla, etten tahdo löytää enää kohtuuhintaisia (alle 75 000) koiria myynnistä. Ei minulla ole varaa laittaa 200 000 johonkin koiraan :D
Vuoden 2012 kennelinperustaja

Janina
Höpsö veitikka

#230 Viesti Kirjoittaja Janina » La Joulu 15, 2012 5:05 pm

Josefina kirjoitti:Kamala musta tuntuu ihan jälkeenjääneeltä kun te mietitte niin ahkeraan kaikkia värijuttuja ja muita. :D Mä vaan jalostan pyrkien siihen 24HH, oli väri sit mitä tahansa...

Mietiskelin tässä, että jos ottaisin mulle jonkun sivurodun tonne kasvatukseen, mutten keksi mitä haluisin... :D Mulle kuiteski mahtuis vielä rutkasti lisää koiria, ja oon varsinkin pehkojen kanssa niin nirso ettei tuolta noita myytävänä olevia tule ostettua kun mulla on jo niin laadukkaat pehkot (itsekehu haisee hehheh...).
Itelläkin on pari linjaa joissa en välitä väreistä. Shelttejä kasvattelen lähinnä juuri värien takia, koska ton FP-sheltin ulkonäkö ei liiemmin innosta kasvattelemaan 24HH-koiria hyvillä statseilla. :D Vaikkakin yritän myös niihin panostaa, mutten kuitenkaan suurempia tavoitteita ole laittanut. Kettareissa mulla on vaan yks väri jonka en halua vakiintuvan linjoihini (joo no ja tietysti mun kaks tällä hetkellä parasta koiraa edustaa kyseistä värejä samoine geeneineen...). Agibortsuissa yritän statsien ja HH:iden lisäksi saada väreihin tavallista merleä valkoisin merkein ja punaisin tanein sekä red & white -väriä (ee-keltaista siis), koska ne on musta kauneimpia vaikka bortsuissa värijakauma onkin varsin laaja ja ihmiset on jalostaneet vaikka millaisia värejä. Näyttelylinjan bortsuissa mulle riittää ihan tavalliset mustavalkoiset tickingillä. :)

Tajusin tässä just että Hh + Hh = voi tulla hh.
Terv. Gene Geniessä viiteensataan päässyt.

// Oho mun sheltti kasvatti just kolme leveliä kerralla! Ennen oon saanu max. kaks kerralla.

Shendi
Nakkisotilas

#231 Viesti Kirjoittaja Shendi » Su Joulu 16, 2012 6:04 pm

Mun on pitäny pari kuukautta jo rekata itteni tonne FP'iin ja ruveta kasvatteleen näitä iki-ihania ruttunaamarotikoita. Arvatkaa oonko vielä saanut edes aikaseks rekattua itteeni tonne? En.
Ehkä mä kohta toimin näin, ennenkun venyy taas parilla viikolla - kuukaudella. :'D

Räksä
Lepakkojen yöhyökkäys

#232 Viesti Kirjoittaja Räksä » Ma Joulu 17, 2012 3:01 pm

Mä tosiaan pitkästä aikaa taas kuukausi sitten koukutin itseni Furry Pawsiin... Skotlanninhirvikoiria pääsääntöisesti kasvattelen ja siinä sivussa sitten vähän kaikkea muutakin. :mrgreen: Tällä hetkellä mulla olisi pari oikein kivaa thai ridgebackpentuetta, klik ja klik, ei ketään sattuisi kiinnostamaan? Hinta on jotain samansuuntaista kuin noilla kotikoiriksi lähtevillä, eli varmaan noussee sinne $20,000 tienoille. Tuo pentujen isä on thaikkujen rankingin kärjessä pysytellyt nyt jo aika kauan, eli aika huipputasoisia ipanoita ovat nämä.
magic, madness, heaven, sins

Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

#233 Viesti Kirjoittaja Eros » Ma Joulu 17, 2012 3:12 pm

Onko kennelin levelöitymisestä jotain muuta hyötyä kuin se että voi vaihtaa isompaan naapurustoon?

Coma
Analysaattori

#234 Viesti Kirjoittaja Coma » Ma Joulu 17, 2012 4:19 pm

Eros kirjoitti:Onko kennelin levelöitymisestä jotain muuta hyötyä kuin se että voi vaihtaa isompaan naapurustoon?
Tasoilla 5, 10, 15 ja 20 saa myös noita profession pointseja, jotka tuo mukanaan omat edut.

Janina
Höpsö veitikka

#235 Viesti Kirjoittaja Janina » Ma Joulu 17, 2012 4:59 pm

Coma kirjoitti:
Eros kirjoitti:Onko kennelin levelöitymisestä jotain muuta hyötyä kuin se että voi vaihtaa isompaan naapurustoon?
Tasoilla 5, 10, 15 ja 20 saa myös noita profession pointseja, jotka tuo mukanaan omat edut.
Levelien kasvaminen myös avaa pääsyjä moniin paikkoihin ja toimintoihin.

Haluisko joku pienen bortsutytön? Pieni myyntiehto myös. Eli koira täytyis palauttaa mulle jos sitä ei haluta enää pitää, en halua sitä kelle vaan.

Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

#236 Viesti Kirjoittaja Eros » Ma Joulu 17, 2012 9:16 pm

^Mihin paikkoihin? Pääsen kohta levelille 15 ja ajattelin suurentaa kenneliä mutta voinko tehdä siis muutakin? :o

Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

#237 Viesti Kirjoittaja Juinttu » Ti Joulu 18, 2012 10:52 am

^ Ei niitä uusia paikkoja kymppilevelin jälkeen taida tulla muuta kun sitten tuo fame shop levelillä 20. Mutta level 15 on kiva kun saa treenialueet kolmetähtisiksi ja kaikkea. :3

Hei mikä toi memory garden -hommeli on. :o Ja miten sellasen saa?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!

Josefina
Ei enää ikinä uudestaan

#238 Viesti Kirjoittaja Josefina » Ti Joulu 18, 2012 12:52 pm

Siis ton memory gardenin saa, jos pelasi tolla samalla tunnuksella silloin BETA-version puolella. Mulla ainakin se luotiin automaattisesti, kun siirsin mun tunnuksen tuonne uudelle puolelle.
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way

Vuoden Optimisti 2013

Natali
Nostaa rautaa

#239 Viesti Kirjoittaja Natali » Ti Joulu 18, 2012 12:54 pm

Memory gardenin sai vain ne, jotka on ollu vanhassa FPssä. Sinne sai valita muutamia koiria, joista sitten listattiin muutama perustieto. Memory gardenilla ei kyllä sinällään tee mitään, eli se on vain eräänlainen koriste.

Halvalla lähtis nyt 24HH koiria! Tervetuloa kenneliin ostamaan omasi pois. Löytyy mm. corgeja, sakemanneja (myös mustina), greyhoundeja, labbiksia, kääpiö snautsereita sekä pari mäyristä.

KuroNeko
Kanada

#240 Viesti Kirjoittaja KuroNeko » Ti Joulu 18, 2012 3:26 pm

^ Ostin sulta yhden sakemannin. :)
Canihaukun ~ Hawktime ~ Doxfree & Fortamio ~ yksityiset

Those who mind don't matter, those who matter don't mind

Viestiketju Lukittu