Furry-Paws

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Viesti
Julkaisija
Marras
Turrilan Tukija

Furry-Paws

#1 Viesti Kirjoittaja Marras » To Kesä 12, 2008 5:58 pm

Jatketaanpas taas keskustelua täällä, kun kukaan ei ole vielä topiikkia tehnyt.

Furry-Paws on siis tekstipohjainen peli, jossa sinulla on mahdollisuus perustaa oma kenneli ja kasvattaa koiria ^^. Koirista pitää kuitenkin pitää huolta: niitä pitää ruokkia joka päivä, huolehtia, että vettä on ja leikkiä sekä harjata. Peli on englanniksi, eli tässä on hyvä mahdollisuus kohottaa myös englanninkielen taitojaan.

Itse pelaan tunnuksella katsuda (# 679979) ja kasvatan silkkivinttikoiria sekä luultavasti nyt dandieita :). Dandiet valitsin siksi, että jos niiden määrä ja suosio ehkäpä nousisi Furryssa. Tiukkaa tekee, 501 yksilöä vain koko pelissä.

http://www.furry-paws.com

Hyödyllisiä linkkejä
http://www.terralights.de/bellos/gencalc.php
http://fp.blackwinter.org/
http://www.furmagic.com/rissa/
http://www.furry-paws.com/post.php?postid=558189

(ilmoittakaa linkkejä lisää, jos niitä on:D)

Vieras

Re: Furry-Paws

#2 Viesti Kirjoittaja Vieras » To Kesä 12, 2008 6:22 pm

Mä kasvatan FPssä welsh corgi cardiganeja. Jos jollain on jotain kysyttävää FPstä niin kysymykset voi tietenkin postata tähän topaan. Ja tervetuloa katsomaan koiriani eli tunnukseni on Helkkuli (#220045) ja kennelin nimi Sherazade (lyhenteenä toimii Sz´s)

Dien
Ei riitä.
Viesti:

#3 Viesti Kirjoittaja Dien » To Kesä 12, 2008 6:43 pm

Itselläni on tunnus #313640 Dien. Kennelnimeni on NewMorning´s ja kasvatan tällä hetkellä dobermanneja, alaskanmalamuutteja, japaninpystykorvia ja karjalankarhukoiria. Ja minultakin saa tulla ihan rohkeasti kyselemään jos on ongelmia, ja eliitin tullessa minulta voi kysellä tageja (ilmaisia, mikä bisnes :"D), kun tykkään niitä väritellä.

Mutta, lisääppä tuonne linkkijuttuun ainakin nämä:
http://fp.blackwinter.org/
http://www.furmagic.com/rissa/ - löytyy myös värien genetiikka, toisin kuin tuosta toisesta
http://www.furry-paws.com/post.php?postid=558189 - hihnat, pannat sun muut
Love is not a victory march

Tiia
Le-ppä-ker-ttu

#4 Viesti Kirjoittaja Tiia » To Kesä 12, 2008 6:48 pm

Minulla ja Eviellä on yhteinen tunnus nimestä Tiievi #173038. Minä kasvatan kultsuja ja fieldin spanielejä. Evie kasvattaa lk. ja pk. collieita, ja kennelnimenä toimii Kingma's :)
Meillä on myös casso suomalaisille pelaajille Liittykää ihmeessä :)

Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

#5 Viesti Kirjoittaja Eros » To Kesä 12, 2008 6:56 pm

Minä kasvatan Hubblen avustuksella salukeja ja faaraokoiria, siinä sivussa myös kultsuja sekä ibizoja, kennelin nimi on Galadriel´s ja lyhenne GL´s. Tunnus on #520233 ja nick Eros. Tällä hetkellä mulla on kaksi salukipentuetta, joista saa varata pentuja jos kiinnostaa. :)

redroses
Keilapallo

#6 Viesti Kirjoittaja redroses » To Kesä 12, 2008 7:00 pm

liityin finn cassoon ;D rosapeikko - nimellä pyörin, juuri aloitin. ihana peli. 8o <3

Sage
Alkupalat

#7 Viesti Kirjoittaja Sage » To Kesä 12, 2008 7:07 pm

Minut löytää FPstä nimellä Tumppu ja ID on #146469. Kasvatan cavalierejä, salukeita sekä pienimuotoisesti kingcharlesinspanieleita prefixillä Laya, jonka saatan vaihtaa varsinaiseksi kennelnimeksikin piakkoin. Seuraava pentue tiedossa noin viikon päästä, salukeita jos joku vaikkapa kiinnostuisi. Vanhemmat tällä hetkellä lvl 29 & 26.

Edith
Epätoivoinen katse

#8 Viesti Kirjoittaja Edith » To Kesä 12, 2008 7:59 pm

En ole muutamaan päivään käynyt FP'ssä ja voi voi kun on asiat huonosti. :DD Kasvatan/alan kasvattamaan siis samojedinkoiria tunnuksella Josefiinan ja ID'llä #679990. :) Täysiverinen n00b olen, ja tällä hetkellä omistan vain yhden koiran. Sitä alan sitten pikkuhiljaa kehittämään. :) Mulla on ennenkin ollut tunnuksia yksi jos toinen (siksi noin pölvästi nimi.. :D), mutten ole päässyt juonesta kiinni. Nyt peli on kuitenkin paljon kiinnostavampi, kun enemmän noita juttuja tajuan. :)

Ääh, ärsyttää kun käytin uxpit jonkun typerän tempun opettamiseen, kun en tajunnut, mitä ne oli. :| No, yritän parempaa työpaikkaa myöhemmin :) Paljonko noita uxpeja tarvitsee siirtyäkseen veterinary trainerista training assistantiksi? :)
  • não há bela sem senão
MYKHA > EDITH

redroses
Keilapallo

#9 Viesti Kirjoittaja redroses » To Kesä 12, 2008 8:04 pm

tarvitset 20 uxpia kohotaksesi ylemmäksi ;DD

Edith
Epätoivoinen katse

#10 Viesti Kirjoittaja Edith » To Kesä 12, 2008 8:31 pm

^ Katoin just, eikö se oo 10? :0
  • não há bela sem senão
MYKHA > EDITH

noel
Aspartaamin annostelija

#11 Viesti Kirjoittaja noel » To Kesä 12, 2008 8:37 pm

En pitkään aikaan ollut Furry Pawsissa, mutta nyt on pakko aloittaa uudelleen :D.

Minä olen miettinyt kauan, miten tuolla kisataan koirilla? Ja miten teetetään pentueita?

Marras
Turrilan Tukija

#12 Viesti Kirjoittaja Marras » To Kesä 12, 2008 8:39 pm

10uxp:ta niin pääsee etenee yhden portaan urallaan. 18uxp niin voi vaihtaa alaansa.

Muistan kun mulla oli joskus jotain 200uxp:ta ja vaihtelin vain ammatista koko ajan toiseen :D se oli ihan hirveetä jostain syystä. Uskaltaiskohan tehdä yhden dandien? Jos sille tulee huonot statsit... No mie katon sitä joskus myöhemmin :D.

Pentuja teetetään niin, että mennään jalostusurokset/nartun sivulle ja painetaan "Make a Breeding Request". Enempää en sitten muistakaan :D. Yhden koiran voi päivittäin ilmoitaa 30 kisaan (eikös siinä yhdessä ammatissa edetessään menettänyt näitä kisamääriä?) ja automaattisesti sitten tulokset.. Riippuen statseista ja kunnosta (?).

Sage
Alkupalat

#13 Viesti Kirjoittaja Sage » To Kesä 12, 2008 10:50 pm

Eikös se mennyt jotenkin siihen tyyliin että alotus 10 uxp, seuraava vaikka 15 ja viimenen 20? oO Nykyisestä en kyllä tiedä, kun en ole ammatia vaihtanut vuoteen-pariin. Mutta eikös siinä sivulla mainita montako uxp:tä tarvitaan? Ja ei mun mielestä missään kisamääriä menettänyt, tosin star competitor saa tehdä yhden kisan vähemmän.

Jos haluat pennuttaa koirasi jonkun toisen omistajan koiran kanssa, niin siihen käytetään juuri tuota make a breeding request-linkkiä. Jos taas molemmat koirat on omiasi/kun toinen on hyväksynyt niin menet breed dogs-sivulle(löytyy sen koiralistan alapuolelta), valitset pennutettavan parin joko omista koiristasi tai otat sen valmiin parin ja painat breed dogs. Jos taas haluaa parempi koiria(kaksi tuplastatsia), niin kannattaa käyttää siellä alhaalla olevaa request services-kohtaa. Valitset jonkun siitä listasta ja lähetät pyynnön että se pennuttaisi sun koirasi, niin saat ne kaksi tuplastasia. Tämä tosin maksaa hiukan, mutta on ihan hyödyllinen.

Koiria voi kisata atlas - shows ja sitten vaan valitset haettavan kisan tiedot(laji mihin koira on koulutettu + kisan 'taso') ja ilmoittelet turren. Ennen kuin koiraa voi ilmoittaa kisoihin täytyy kuitenkin kouluttaa se johonkin lajiin(se a-este atlaksessa), ja koiralle sopivin laji katsotaan juuri stasien mukaan. Noissa ylempänä olevissa linkeissä taisikin olla joku mihin voi syöttää statsit ja katsoa sen mukaan mihin lajiin koira soveltuu parhaiten. Ruuilla + pannoilla ja hihnoilla kasvatetaan sitten niitä siinä lajissa tarpeellisia statseja, jotta koira pärjäisi paremmin. .P

Hoah, tulipas maratonviesti.

Shiipa
Alkupalat

#14 Viesti Kirjoittaja Shiipa » To Kesä 12, 2008 10:56 pm

En oo käyny piiiiiitkään aikaan, ihme että salasanankin muistin.
Shiipa (#304125) tunnuksella pelaan, Syksysateen on ilmeisesti kennelnimi ja saattanee vaihtua. Pitää opetella uudelleen käyttämään...

/e, hidastelee kyllä aika pahasti että taitaa jäädä tuo FP sitten pois päiväjärjestyksestä...
DON'T DRINK AND DRIVE, TAKE LSD AND TELEPORT

Dien
Ei riitä.
Viesti:

#15 Viesti Kirjoittaja Dien » Pe Kesä 13, 2008 7:34 am

^FP hidastelee eniten illalla, kun siellä on eniten porukkaa, mutta usein esim. aamupäivällä se toimii moitteettomasti.
Love is not a victory march

Viestiketju Lukittu