heisoooooooooo:------------)

Risut ja ruusut, kehitysehdotukset ja muu laudan toimintaan ja ylläpitoon liittyvä.
Viesti
Julkaisija
entinen karvaturrilainen

heisoooooooooo:------------)

#1 Viesti Kirjoittaja entinen karvaturrilainen » La Syys 26, 2009 5:02 pm

Joo tiiän, että karvaturrit poistaa tän jne. ! mutta joooo, kuka on oikeesti niin nolife, et on 24/7 jossai karvaturrissa ei kukaa :o! olin ennen täällä, ja sitten vaa tajusin, et joo mitä ihmettä mä teen täällä. Porukka pitää jtn "virtuaalikenneleitä" jossa koirat käy näyttelyissä yms, ookoo se on hauskaa ehkä vähän aikaa, mut hei kelakkaa minkä ikäsii ttääl on osa ! kypsiä aikuisia<3 haavemaailmassassaan ! (: oke m0 ! hankkikaa elämä kultsit !<3 ja sitte ku te kaikki luette tän nii ootte varmaa iha et "HYI TOI ON IHA KAUHEE" OMG ! mut jooooooooo onnee vaa ja pitäkää tätä aina ! joo ja ei oikeesti oo tarve loukata ketää, mutta on vaa pakko sanoo tää ! ku siskoki on iha et jeeee mun on päästävä tuwwilaan hahahha mo ! joo ja tosi kypsäsi kirjotin tän xDDDD almost 96!!!!

Odea
Höpsö veitikka

Re: heisoooooooooo:------------)

#2 Viesti Kirjoittaja Odea » La Syys 26, 2009 6:50 pm

Voi jumalauta.

Luuletsie todellakin et turreilla ei oo muuta elämää ku dataaminen? Monet opiskelee, monet käy töissä jne jne jne... virtuaalipuuhat ei myöskään TODELLAAKAAN ole pelkkää koirien juoksuttamista näyttelyissä, vaan paljon, paljon muuta. Siun kandeis oikeesti ottaa asioista selvää ennenkuin lähetät mitä lapsellisimpia ja hölmömpiä juttuja tänne :D Ja muka ihmiset roikkuu täällä 24/7, älä puhu paskaa. Ja eiks ihmiset saa toteuttaa omaa itseään miten haluavat, tehdä vaikka kuinka lapsellisia juttuja, jos myö kerta niin halutaan? Toi siun mielipide nimittäin on kaikkea muuta ku rakentava. Lisäksi, läheskään kaikki turrit eivät pidä virtuaalikenneleitä, vaan täällä jutellaan ja kirjotellaan kaikesta, ihan samalla tavalla täältä voi löytää kivoja ihmisiä kuin vaikka MySpacesta tai Facebookista. Itseasiassa vielä paremmin, täältä löytää ihmisten kirjoittamia juttuja, jotka kertoo paljon enemmän kuin yks naamakuva, ainakin imo.

Men todellakaan tajua tota sun kantaas enkä haluukaan tajuta. Kasva aikuiseks ja pidä ne mölyt mahassas ja mieti vähän sanomisiasi. Mie nimittäin uskon, että nolasit itsesi tolla tekstilläsi aika karmaisevasti, turrejen edessä nimittäin. On vähän vaikea uskoa että sinä mukamas oot ollut turrilassa, kun noin vähän tästä tiedät. Rotta ja Siika sentään on tehnyt aika pirusti hommia tän foorumin takia, ne maksaa tästä, kelaa teini! Tää ei oo mikään ihkuraksukoirahommelipleissi, nimittäin esimerkiksi Koirien hoitaminen -topic on elintärkeä neuvomaja monelle ihmiselle. Voisin sanoo siulle että kato peiliin. Mut mielipiteensä kullakin, kannattais vaan miettiä miten ne ilmaset. S--:

kiz
Epätoivoinen katse

#3 Viesti Kirjoittaja kiz » La Syys 26, 2009 7:13 pm

Odea on ihan oikeessa. Mitä väliä, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan virtuaalitouhut? Se ei kuitenkaan sua liikuta, joten voit ihan hyvin pitää pääsi kiinni. Ja me "nolifelaiset" kyllä tosiaankin NAUTIMME virtuaalitouhuista.

Ja ajatteleppas, miten ihana keksintö virtuaalikennelit on. Monet on allergisia koirille, eivätkä välttämättä pysty ottamaan IKINÄ omaa irl-koiraa, joten eikö ole aika kätevää, että tälläiset on sitten keksitty? No, mielipiteensä kullakin, ei silti tarvitse tulla tänne mäkättämään toisten mieltymyksistä.
You say you hate me, I just love you more,
You don't want me, I just want you more.

Samantha
Ei riitä.
Viesti:

#4 Viesti Kirjoittaja Samantha » La Syys 26, 2009 7:19 pm

Alottajalla taitaa olla huono päivä tänään, vai?

Itse olen 21-vuotias pienen lapsen opiskeleva äiti, ja täällä sitä vaan "leikitään virtuaalikenneleillä". Ja voin sanoa, että kyllä on kivaa! Jos on jotain henkilökohtaista päänräävintää tarvetta esittää, niin sen voi sitten samantien jättää tekemättä. Mun mielestäni tämä on sangen mukavaa ja that's it, en minäkään tykkää jääkiekosta (mutten silti mene kaukalon laidalle huutelemaan mahdollisimman lapsellisella äänenkäytöllä sitä, miksi laji on mun mielestäni sieltä ja syvältä).

kiz
Epätoivoinen katse

#5 Viesti Kirjoittaja kiz » La Syys 26, 2009 7:20 pm

Just näin. Ja luultavasti topicin perustaja itse on vuosimallia -96 ja on vain kateellinen siitä, ettei itse osaa tehdä menestyvää ja upeaa kenneliä. Joita täällä on useallakin.
You say you hate me, I just love you more,
You don't want me, I just want you more.

Vermil
Ei enää ikinä uudestaan

#6 Viesti Kirjoittaja Vermil » La Syys 26, 2009 7:22 pm

Mahtaa olla omassakin elämässä vähän puutetta kun jaksat siitä huolimatta vaikket enää täällä olekkaan niin silti tänne postailla? ^^

Rotta
Todellisuuden Avokämmen
Viesti:

#7 Viesti Kirjoittaja Rotta » La Syys 26, 2009 11:05 pm

Ei niitä trolleja kande viihdyttää.

"Keskustelun herättäminen vaatii sen, että jonkun on pantava itsensä likoon ärsyttääkseen muita."
- Helena Suni

http://sarjatuli.net

Viestiketju Lukittu