Uudet esittelyyn!

Risut ja ruusut, kehitysehdotukset ja muu laudan toimintaan ja ylläpitoon liittyvä.
Viesti
Julkaisija
Shanya
Vuohenruokaa

Re: Uudet esittelyyn!

#16 Viesti Kirjoittaja Shanya » Su Joulu 06, 2009 8:38 pm

Hmmm... Mielestäni tämmöinen esittelyjuttu olisi ihan kiva, mutta enpä tiedä, onko se loppujen lopuksi edes tarpeellinen...
Kuva

Milly
Sumopainija

#17 Viesti Kirjoittaja Milly » Ma Tammi 11, 2010 8:14 pm

Jos joskus harkitaan tätä uudelleen niin täällä on yksi kannattaja! Olisi kiva tietää turrikoista enemmänkin - siis yksilöinä. :) Mun(kin) mielestä oma alue olisi hyvä, kun ei niitä yhden topicin viestejä kuitenkaan jaksa mitenkään sieltä poimia, varsinkaan jos etsii jostain tietystä. Kätevähän se olisi, tarpeellisuuden määritelmästä en tiedä, uusia (ja vanhojakin) se auttaisi kun voisi kaikista "kiinnostavista" katsella esittelyä. Siis tämäkin oikeastaan siinä tapauksessa että suhteellisen moni sen esittelyn tekisi. Ja mun mielestä vanhojenkin kannattais tehä jos haluaa, uudet ja vanhat jotka eivät vielä tunne, voisivat sitten kurkkia. ;)
  • sometimes I wish someone out there will find me
    • 'til then I walk alone
[/size][/i]

Peto
Alkupalat

#18 Viesti Kirjoittaja Peto » Ma Maalis 15, 2010 9:45 pm

Itsekin olen uusi tuwwi ja olisihan se mukava jos olisi tämmöinen, saisi muista koiraihmisistä enemmän irti kun tietäisi noiden esittelyiden kautta vähän pohjatietoa. Tiedän ettei tämmöstä ole näillä näkymin tulossa mutta jos joskus aijotaan harkita, niin täältäkin olisi yksi kannattaja. <:
Sleep with one eye open.
flat-coated retrievers |

» poissa 29.3.-2.4.2010

Vastaa Viestiin