Profiilikuvan laittaminen

Risut ja ruusut, kehitysehdotukset ja muu laudan toimintaan ja ylläpitoon liittyvä.
Viesti
Julkaisija
Lume
Alkupalat

Profiilikuvan laittaminen

#1 Viesti Kirjoittaja Lume » Su Marras 18, 2018 5:43 pm

Nyyyh, oon ehkä aivan liian tyhmä. Minkälainen kuva profiilikuvaksi sopii? Kaikki kuvat mitä valitsen, ei muka kelpaa. Sanoo vaan että "kuvan koko pitää olla 0......9Kib" tai vastaavaa, en nyt täysin ulkoa muista.
Can u help me? :mrgreen:

/niijja hei, sanokaa jos tää ei tänne sovi!

nisha
Vuohenruokaa

Re: Profiilikuvan laittaminen

#2 Viesti Kirjoittaja nisha » Su Marras 18, 2018 6:53 pm

Emmä tiedä onko oikeessa paikassa, mutta neuvon silti c: Itse teen siis tällä tavalla:

1) Rajaan haluamastani kuvasta neliön, ja pienennän sen 80 x 80 kokoon photoshopissa
2) Lataan rajatun kuvan https://imgur.com/upload
3) Valitsen avatarvaihtoehdoista "Linkitä toiselta sivustolta:" kohdan, ja lisään URL-kohtaan sen juuri ladatun kuvan linkin, EI albumin linkkiä (eli se ladattu kuva raahataan uuteen tabiin ja kopsataan linkki, tai ihan hiiren oikealla klikillä "copy image address")

Mulla on aina toiminut tällä tavalla profiilikuvan asettaminen. Mulle voi laittaa viestiä jos tarviit viel lisää apua tän suhteen!

Kuskikärpänen
Hanipupu
Viesti:

Re: Profiilikuvan laittaminen

#3 Viesti Kirjoittaja Kuskikärpänen » Su Marras 18, 2018 7:16 pm

Täällä on aihe jossa on ihmetelty samoja asioita
http://karvaturrit.net/viewtopic.php?f=21&t=60
Eli ongelma on suurella todennäköisyydellä siinä, että kuvasi on liian painava (tai ylittää sen 80x80 pikselin kokorajoituksen). Tämän voi kiertää lataamalla kuvan ulkoiselle palvelimelle, eli vaikkapa sinne imguriin. :)

Jos et osaa itse, niin pyynnöissä ja tarjouksissa voit käydä kyselemässä josko joku voisi tehdä sen puolestasi. Siihen on aikoinaan ollut ihan oma aihekin, joka löytyy tästä:
viewtopic.php?f=18&t=7828
Kuva Kuva

Viestiketju Lukittu