Uusien käyttäjien hyväksyminen foorumille

Risut ja ruusut, kehitysehdotukset ja muu laudan toimintaan ja ylläpitoon liittyvä.
Viesti
Julkaisija
Timberwolf
Höpsö veitikka

Uusien käyttäjien hyväksyminen foorumille

#1 Viesti Kirjoittaja Timberwolf » Ma Elo 22, 2016 4:40 pm

Oon huomannut, että silloin tällöin eri puolilla nousee esille uuden käyttäjän esittämä kysymys "miten pian tunnukseni aukeaa", johon joku käy vastaamassa yleensä näillä sanoilla: "hyväksymisessä voi kestää jonkin aikaa....".

Voisivatko ylläpitäjät (= Rotta ja Kurkikärpänen) kertoa asian todellisen laidan näin julkisesti? :D Samalla olisi varmaan hyvä kertoa, mitä kautta teidät saa kiinni, jos haluaa tunnuksensa auki justhetinyt.
Kuva

Vuoden avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016
Vuoden lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010
Vuoden kaikkien kaveri 2015, 2016
Vuoden avatar 2015

Kurkikärpänen
Hanipupu
Viesti:

Re: Uusien käyttäjien hyväksyminen foorumille

#2 Viesti Kirjoittaja Kurkikärpänen » Ke Elo 31, 2016 8:43 pm

Joo, en tosiaan muista kovin usein hyväksyä.
Saa kiinni sähköpostista vaaksi@gmail.com jos haluaa muistutella että menepäs hyväksymään.
Kuva Kuva Kuva Kuva

Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

#3 Viesti Kirjoittaja Sigitius » To Syys 01, 2016 2:54 pm

Tarviitteks te apua siin hommassa?
Jos vaaksi ei hirveen usein muista ja Rotallaki on elämässä hemmetisti muuta (chatin perusteella), ni auttaisko se teitä jos olis vaik yks ylimääräinen apulainen? Tää ei oo sit tarkotettu hyökkäyksenä ettette tee sitä duunia vaan oikeesti et jos on paljon muutaki elämää niin olisko se avuksi. Mun tietääkseni kun siihen hommaan saa annettua yksittäiset oikeudet ilman että tarvitsee antaa mitään muita moderointi/ylläpito-oikeuksia foorumilla.

Mietin vaan meidän virtuaalipiski-harrastuksenkin kannalta et nyt jos/kun me aletaan markkinoimaan vähän enempi virtuaalipiskejä ihmisille niin että turrila pidetään harrastajien ensisijaisena kokoontumispaikkana, ois jees saada ne uudet sisään "asap" ilman että ahdistellaan ja muistutellaan jatkuvasti teitä. :)
KuvaKuva

Rotta
Todellisuuden Avokämmen
Viesti:

#4 Viesti Kirjoittaja Rotta » Pe Loka 14, 2016 10:35 am

Mä oon hyväksynyt keväästä asti todella usein ja harvoin kerkee olla mitään jonoa eikä aina ole välttämättä ketään hyväksyttävää (eli muita kuin roskakäyttäjiä) kun katon. Kerran on tänä syksynä tainnut olla niin et oli kiireempi viikko enkä ehtinyt hyväksyä. Sen hoidin kyllä heti kun sanottiin.

Rekisteröityjä ei ihan älyttömästi ole, joten uusien naamojen puuttuminen ei johdu siitä, suurin osa näyttää myös tulevan vaan tonne virtuaalipuolen keskusteluihin.

"Keskustelun herättäminen vaatii sen, että jonkun on pantava itsensä likoon ärsyttääkseen muita."
- Helena Suni

http://sarjatuli.net

Timberwolf
Höpsö veitikka

#5 Viesti Kirjoittaja Timberwolf » Pe Loka 14, 2016 11:31 am

Rotta kirjoitti:Mä oon hyväksynyt keväästä asti todella usein ja harvoin kerkee olla mitään jonoa eikä aina ole välttämättä ketään hyväksyttävää (eli muita kuin roskakäyttäjiä) kun katon.
Itse asiassa mä mietin tätä, koska mulla on ollut mielikuva, että sä kuitenkin ihan aktiivisesti seuraisit sitä käyttäjäjonoa. Siksi mä tätä huutelinkin, kun ajattelin, että ois hyvä saada itse hyväksyjiltä tämä vastaus, eikä niin, että joku peruskäyttäjä sanoo "kyllä ne uusia hyväksyy!!". :D
Kuva

Vuoden avatar 2015

Rotta
Todellisuuden Avokämmen
Viesti:

#6 Viesti Kirjoittaja Rotta » La Loka 15, 2016 6:51 am

Joo, paljon helpottui sillä et sain ton toimimaan puhelimella kätevästi, niin voin vaikka duunissa kuormaa odottaessa hyväksyä, koska koneella en nykyään oikein ehdi olla ollenkaan, ja jos oon niin vaan sen mitä duunijutut vaatii.
Sigitius kirjoitti:Mun tietääkseni kun siihen hommaan saa annettua yksittäiset oikeudet ilman että tarvitsee antaa mitään muita moderointi/ylläpito-oikeuksia foorumilla.
Ei saa, jotta pääsee hoitaa hyväksymisen, sais oikeudet koko helvetin paskaan. Niinku kaikkeen. Ni ei.

"Keskustelun herättäminen vaatii sen, että jonkun on pantava itsensä likoon ärsyttääkseen muita."
- Helena Suni

http://sarjatuli.net

Timberwolf
Höpsö veitikka

#7 Viesti Kirjoittaja Timberwolf » La Loka 15, 2016 11:13 am

^ Oisko toi voinut muuttua jonkun päivityksen yhteydessä? Oon nimittäin ite joskus värkännyt phpBB-foorumilla niin, että käyttäjällä on mukamas ylläpidon oikeudet, mutta ne on rajattu niin, että oikeasti sillä on oikeus vain käyttäjienhallintaan. Ylläpidon paneelissa ei siis näy mitään muuta kuin "Käyttäjät ja ryhmät" -välilehti ja sillä välilehdellä on vain "Hallitse käyttäjiä" ja "Vahvistamattomat käyttäjät". Tietty jos nyt ei oo tarvetta tälle, niin ei oo, mut jos joskus tilanne muuttuu, niin sen voisi kokeilla uudestaan?
Kuva

Vuoden avatar 2015

Vastaa Viestiin