Nimi vaihtoon.
- Memmu
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Nimi vaihtoon.
Minne minun pitäisi lähettää nimen vaihto juttu, olen yrittänyt lähettää ylläpitäjille yv:tä ja johonkin osoitteeseen jota en muista, mutta mitään vastausta ei kuulu, olen siis odotellut n. kuukauden.
Anna mun olla syypää sun hymyyn
- Rotta
- Todellisuuden Avokämmen
- Viesti:
Re: Nimi vaihtoon.
Ootko lähettänyt yv:tä mulle vai Vaaksiaiselle? Mä en nimittäin ainakaan ole saanut sellaista, ja jos oot laittanut Vaaksiaiselle niin voi olla että hän ei oo ehtinyt muuton ja muun takia.
"Keskustelun herättäminen vaatii sen, että jonkun on pantava itsensä likoon ärsyttääkseen muita."
- Helena Suni
http://sarjatuli.net
- Kuskikärpänen
- Hanipupu
- Viesti:
Ei olt tullut minullekaan.
Kannattaa laittaa uudestaan yksityisviestiä jommalle kummalle. Yleensä ainakin itse olen vaihtanut viimeistään ihan päivässä-parissa, veikkaan ettei Rotalla juuri sen kauempaa mene.
Kannattaa laittaa uudestaan yksityisviestiä jommalle kummalle. Yleensä ainakin itse olen vaihtanut viimeistään ihan päivässä-parissa, veikkaan ettei Rotalla juuri sen kauempaa mene.
Mä laitoin Rotalle viestii ja näemmä luettu, mut mitään ei oo tapahtunu? :)
- Rotta
- Todellisuuden Avokämmen
- Viesti:
^ Tarkistin mun yksityisviestit heinäkuuhun asti eikä löytynyt yhtään sulta tullutta viestiä. Jospa laittaisitte molemmat tuleen uudelleen niin laitetaan vaihtoon.
"Keskustelun herättäminen vaatii sen, että jonkun on pantava itsensä likoon ärsyttääkseen muita."
- Helena Suni
http://sarjatuli.net