En pääse kirjautumaan sisään

Risut ja ruusut, kehitysehdotukset ja muu laudan toimintaan ja ylläpitoon liittyvä.
Viesti
Julkaisija
Hannazzz

En pääse kirjautumaan sisään

#1 Viesti Kirjoittaja Hannazzz » To Touko 13, 2010 12:28 pm

heiij, en ole päässyt kirjautumaan sisään piiiitkään aikaan,
turrila ei hyväksy salasanaani eikä suostu edes lähettämään sitä sähköpostiin kun painaa unohdin salasanani kohtaa.
olen yrittänyt tätä jo monta kertaa,
nyt alkaa kohta olemaan jo kauheita vierotusoireita :D

Vieras

Re: En pääse kirjautumaan sisään

#2 Viesti Kirjoittaja Vieras » Ma Heinä 04, 2011 9:18 am

Mulla on ihan samanlainen ongelma! Turrila on tehnyt tän pari kertaa mulle jo meidän pöytäkoneella, mutta ei ikinä omalla koneellani, koska siinä on mulla automaattinen kirjautuminen päällä ja salasana muistissa. No, tänään yllättäen foorumi olikin heittänyt minut ulos enkä pääse enää kirjautumaan, vaikka laitoin oikean salasanan, käyttäjätunnuksen ja kirjoitin koodin oikein. Rämpytin jonkin aikaa ja pyysin sitten uutta salasanaa sähköpostiin - sekään ei toiminut. Mikä vikana? Oon kieltämättä vähän turrilariippuvainen joten olis kiva jos pääsisin mahdollisimman pian kirjautumaan normaalisti sisään..

turrila-Hassu

#3 Viesti Kirjoittaja turrila-Hassu » Ma Heinä 04, 2011 9:18 am

Mulla on ihan samanlainen ongelma! Turrila on tehnyt tän pari kertaa mulle jo meidän pöytäkoneella, mutta ei ikinä omalla koneellani, koska siinä on mulla automaattinen kirjautuminen päällä ja salasana muistissa. No, tänään yllättäen foorumi olikin heittänyt minut ulos enkä pääse enää kirjautumaan, vaikka laitoin oikean salasanan, käyttäjätunnuksen ja kirjoitin koodin oikein. Rämpytin jonkin aikaa ja pyysin sitten uutta salasanaa sähköpostiin - sekään ei toiminut. Mikä vikana? Oon kieltämättä vähän turrilariippuvainen joten olis kiva jos pääsisin mahdollisimman pian kirjautumaan normaalisti sisään..

eww_tunnuseitoimi:<

#4 Viesti Kirjoittaja eww_tunnuseitoimi:< » Ke Syys 28, 2011 6:33 am

Mulla sama ongelma. Mulla taitaa olla tunnuksen tiedoissa vanha sähköposti, joten aktivointiviestin lähettämisestä ei oo hyötyä. Toivottavasti joku ylläpitäjä näkis tän, ja vois jollakin tapaa toimittaa tunnukseni tiedot mun sähköpostiini emmmille [at] gmail.com kiitos!

Vastaa Viestiin