|
| Kirjoittaja |
Viesti |
|
Hobu
|
Viestin otsikko: Re: Bordersky bordercolliet, nimet Lähetetty: Ke Joulu 02, 2009 7:38 pm |
|
 |
| Vuohenruokaa |
 |
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm Viestit: 1977 Paikkakunta: Rovaniemi
|
|
Sulle se. (:
Thundista tuli muotovalio! Alan nyt miettiä syntymäpäivämäärää. (:
// Pennut syntyvät 12.12. mikäli kaikille käy.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Rebecca
|
Viestin otsikko: Re: Bordersky bordercolliet, synt. pvm. Lähetetty: Ke Joulu 02, 2009 9:22 pm |
|
 |
| Höpsö veitikka |
 |
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am Viestit: 6872 Paikkakunta: Helsingfors
|
|
Joo sure. Sivuja tulee pikkuhiljaa, heti kun kuvat saan ja näin (:
_________________ Vuoden 2009 eniten aikaansaanut&addikti&aktiivisin kävijä&nousukas
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Ricea
|
Viestin otsikko: Re: Bordersky bordercolliet, synt. pvm. Lähetetty: La Joulu 05, 2009 11:13 am |
|
 |
| Kanada |
 |
|
JEE MUN SYNTTÄRIPÄIVÄ  eli hyvin käy mullekin. Vois jossain vaiheessa alkaa värkkäämään sivuja. //: aaa, anteeksi oikeesti tosi paljon, mutta mä oon varmaan sittenkin lopettelemassa näitä virtuaalitouhuja, kun ei aika eikä mikään oikein riitä, joten mä joudun peruuttamaan varaukseni :< harmittaa itteäni kyllä nyt! ;<
_________________ And it's killin’ me when you're away
I wouldn't leave and I wouldn’t stay
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Hobu
|
Viestin otsikko: Re: Bordersky bordercolliet, Repo Lähetetty: To Joulu 10, 2009 6:18 pm |
|
 |
| Vuohenruokaa |
 |
|
|
^ Ei mitään. (:
Eli nyt olisi sitten yksi pentu vapaana ja jos Reposta ei kuulu mitään maanataihin mennessä niin vapautuu toinenkin pentu.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Repo
|
Viestin otsikko: Re: Bordersky bordercolliet, Repo Lähetetty: To Joulu 10, 2009 8:05 pm |
|
 |
| Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset |
 |
|
|
Sionn miulle ^^ ja juu tosiaan, anteeksi antiaktiivisuuteni, viime viikot menny kauheessa opiskeluasuntolahässäkässä, joka onneksi on nyt rauhottunu and I'm back in da business again ^^
eli ylihuomenna syntyvät hää? ^^ Selevähän se, onko siulla antaa sitten niitä kuvia, niin mie voin ruveta sivuja ja blogia valamistelemaan?
_________________ Ketunmutkan[size=85]
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Fanny
|
Viestin otsikko: Re: Bordersky bordercolliet, Repo Lähetetty: To Joulu 10, 2009 8:29 pm |
|
 |
| Sumopainija |
 |
Liittynyt: To Loka 15, 2009 4:14 pm Viestit: 1234 Paikkakunta: Tampere
|
Moikka! Mulla on kennu, jossa kasvatetaan tollereita, kultaisianoutajia ja bordercollieita ( http://www.tollers.suntuubi.com). Kyselisin sulta, että voisitko pistää mulle varauksen? Ymmärrän kyllä, jos et halua  . MUOKS// Kuvailisin sitten tuolta Tampereen KV:stä vai pitääkö olla heti kuvat, kun pentu tulee?
| Ylös |
|
 |
|
Hobu
|
Viestin otsikko: Re: Bordersky bordercolliet, Repo Lähetetty: Pe Joulu 11, 2009 4:37 pm |
|
 |
| Vuohenruokaa |
 |
|
|
Repo, Se sulle. (: Kuvaan huomenna ja tänään messarista sullekkin jotain, sillä mulla ei tällä hetkellä ole tarpeeksi kivoja kuvia varastossa. (: Ja juu, huomenna syntyilevät.
elluuu, Haluaisin tietää enemmän minkälaista kisautusta pentu saisi. (: Kuvia ei todellakaan tarvi olla heti pentujen synnyttyä. Mutta kerrohhan lisää suunnitelmista niin voin päättää.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Fanny
|
Viestin otsikko: Re: Bordersky bordercolliet, Repo Lähetetty: Pe Joulu 11, 2009 4:59 pm |
|
 |
| Sumopainija |
 |
|
Paimennus on pääpainona, pk-puoli ja vepekin olisi. Ja mahdollisesti toko ja näyttelyt myös. Jos saan nartun niin mahdollisesti teetän sillä pennut jossain vaiheessa, kunhan saa kunnolla tuloksia  .
| Ylös |
|
 |
|
Hobu
|
Viestin otsikko: Re: Bordersky bordercolliet Lähetetty: Pe Joulu 11, 2009 5:42 pm |
|
 |
| Vuohenruokaa |
 |
|
|
^ En nyt aivan vakuuttunut, joten sinulle ei tällä kertaa pentua lähde.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Fanny
|
Viestin otsikko: Re: Bordersky bordercolliet Lähetetty: Pe Joulu 11, 2009 5:50 pm |
|
 |
| Sumopainija |
 |
|
Ok, no ei se haittaa  .
| Ylös |
|
 |
|
Repo
|
Viestin otsikko: Re: Bordersky bordercolliet Lähetetty: La Joulu 12, 2009 8:35 pm |
|
 |
| Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset |
 |
|
|
Selevä, miulla on jo sivut sun muut valmiina, kun saan kuvat niin lisään ne sinne, ja linkittelen siulle tänne sivut ja blogin osoitteen ^^~
_________________ Ketunmutkan[size=85]
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Svart
|
Viestin otsikko: Re: Bordersky bordercolliet Lähetetty: Su Joulu 13, 2009 5:14 pm |
|
 |
| Alkupalat |
 |
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2008 4:07 pm Viestit: 51 Paikkakunta: Kuusamo
|
Voih, olen niin pitkään kuolannut Borderskyn pentuja että pakko tarttua tilaisuuteen! Joo elikkäs, minullahan ei varsinaista kenneliä ole, vaan omat yksityiseni. Koira määrä minulla on pysynyt kasassa, ja suhteellisen hyvin on jo koirat kisattu, joten tämmönen pupelo mahtuisi mukaan oikein hyvin. Kisanäyttöä voi katsoa Ellalta jolta näkee millaisissa lajeissa tämä uusikin pentu pääsisi kisaamaan. Eli pk-lajit(ensin yksi päälaji, ja siitä sitten pikkuhiljaa laajennetaan), TOKO, paimennus, pelastuskoirakokeet ja vepe. Nuo on ne päälajit joissa olen kisannut oikeastaan kaikkien koirieni kanssa, ja päämäärä on tietenkin aina päästä mahdollisimman korkealla kaikissa lajeissa. Näyttelyt ovat minulle vähän toisarvoinen juttu verrattuna käyttöpuoleen, mutta voidaan sitä näyttelykehissäkin pyörähdellä jahka sellaiset kuvat saisi (: En ole vielä tarkistanut kuvatilannettani, voi olla että joitakin kuvia löytyy mutta jos ei niin olisiko sinulta mahdollista saada kuvat ? Tähän hätään en nyt enempää osaa kertoa, kysy toki jos jotain jäi epäselväksi.
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Hobu
|
Viestin otsikko: Re: Bordersky bordercolliet Lähetetty: Ti Joulu 15, 2009 4:50 pm |
|
 |
| Vuohenruokaa |
 |
|
|
Pentuja syntyi nyt vain kolme ja kaikille on nyt jo kodit. (:
|
|
| Ylös |
|
 |
|
Rebecca
|
Viestin otsikko: Re: Bordersky bordercolliet Lähetetty: Ke Joulu 30, 2009 3:59 pm |
|
 |
| Höpsö veitikka |
 |
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am Viestit: 6872 Paikkakunta: Helsingfors
|
Noniin, mä nyt vihdoin sain nämä sivut tehtyä, anteeksi että on kestänyt niin kauan. Rosvon sivut.
_________________ Vuoden 2009 eniten aikaansaanut&addikti&aktiivisin kävijä&nousukas
|
|
| Ylös |
|
 |