Tänään on Pe Heinä 30, 2010 11:16 pm
* Kirjaudu sisään   * Rekisteröidy * UKK    * Etsi

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kiinnostusta groenendael pupseille? SYNTYNEET
ViestiLähetetty: Ti Touko 12, 2009 8:29 pm 
Poissa
Höpsö veitikka
Käyttäjän avatar

Bakemonoon olisi suunnitteilla belgianpaimenkoira groenendael pentuja kesäksi. Riippuu aivan varaajista, milloin heille sopisi pentueen ajankohta. Itse olen ajatellut ajankohdaksi toukokuun loppua tai kesäkuun alkua. On myös mahdollista, että pentuetta voidaan siirtää myös myöhemmälle ajankohdalle.

Toivoisin aktiivisuutta ja ehdottomasti kisaavaa kotia, jossa ei jätetä pentua nurkkaan kyhjöttämään. Koska suku on hyvin harvinainen, pentuja saa käyttää jalostukseen, kunhan eka tsekkaa multa luvan. olen aika tarkka minne pennun annan, tämä pentue on Bakemonon ensimmäinen, enkä mielellään tahtoisi näitä heitteille. Antaisin mielelläni yhden tästä pentueesta yhden sijoitukseen, mutta se ei ole välttämätöntä, jos kukaan ei ole kiinnostunut sijoitukseen otosta. Kysellä saa yvllä tai tässä ihan mistä vaan, mikä liittyy pentueeseen. Jos jokin jäi epäselväksi, ota yhteyttä.
Kuulumisia olisi kiva kuulla aina välillä, minä toivon, että jokainen itse kertoisi koiran kuulumisia minulle, ettei minun tarvitse ruveta herättelemään. Toivon myös, että jokainen rekisteröi koiran vFCI:n rekisteriin, jos et itse jaksa, niin minä voin hoitaa sen.

isänä on hyvin ylpeä Multicam Game Over "Max", joka on pärjännyt hyvin melkein missä tahansa, mihin ryhtyy. Hänellä on vakaa luonne ja on hyvin aktiivinen koira, jonka kanssa on helppo harrastaa. Max on pärjännyt niin käytössä, kuin näytössä, kuin hupilajeissakin.
Tällä hetkellä tittelirivi on BH Jk3 FIN KVA* RH-E RH-FL A TK1 vPVA vKTV vFBV vGERW-09. Maxilla on myös 1x SERT, 1xCACIB, useita PU-sijoituksia, yksi mekuma ja neljä vkumaa. Vepestä myös hyväksytty soveltuvuuskoe. Hänen sukunsa on kokonaan evm, eikä omaa sisaruksia. Maxilla ei myöskään ole aikaisempia pentueita.
Pentujen oletetaan olevan myös hyvin terveitä, sillä Maxilla on A/A lonkat, silmissäkään ei ole mitään vikaa. Hyvät käyttöominaisuudet, hyvät hermot ja miellyttävä ulkonäkö periytyvät toivottavasti myös pennuille.

Emä on evm narttu Fidge's Commercial Diamond, joka on menestynyt niin näyttössä kuin käytössäkin. Se on kokonaan evm, ettei suvusta tulisi liian yleinen, sillä Maxia tullaan käyttämään vielä toisen kerran myöhemmällä ajankohdalla.

Varaajia otan kahdesta neljään. Varalle otan myös mielelläni porukkaa, jos vaikka joku peruisikin. Nimiä sunmuita olen miettinyt, ja mahdollisesti joku teema, tulisi olemaan tämän pentueen nimiteemana. Nimiä saa vaihtaa ennen pentujen syntymää niin paljon kun haluaa, kunhan löytyy se mieleinen

Varaajat 4/4
mio, Rawanay, uros, Bakemonon Requiem sijoitukseen
Viivi, Creldale's Belgians, narttu, Bakemonon Gigpig Boogie
Isla, Rio Grande, uros, Bakemonon to Be wiz U
Eppy, Meowyin's, uros, Bakemonon Rumor

Pentue on syntymässä varmasti, sillä varaajia on tarpeeksi.

Nimet
Nimien teemana on japanilaisen rokkari artistin, Miyavin biisien nimiä. Jos olet tyytymätön näihin nimiin, niin kysy toki lisää vaihtoehtoja.

Bakemonon Freedom Fighter
Bakemonon Rumor Eppy
Bakemonon Bakana Hito
Bakemonon Jibun Kakumei
Bakemonon Senor Senora Senorita
Bakemonon Selfish Love
Bakemonon What a Wonderfull World
Bakemonon Kekkonshiki no Uta
Bakemonon Itoshii Ito
Bakemonon please please please
Bakemonon Requiem MIOLLE
Bakemonon Gigpig Boogie VIIVILLE
Bakemonon Boom Hah Boom Hah Hah
Bakemonon to be wiz U ISLALLE
Bakemonon Girls be ambitious
Bakemonon tariraritarira

Tulee mahdollisesti vielä lisää, jos nimet eivät miellytä.

Hakemusta sitten vaan alle. Toivon myös varmoilta varaajilta vielä varmistusta ;>

//Pentueen sivu.

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Kiinnostusta groenendael pupseille? (Bakemono A)
ViestiLähetetty: Ke Touko 13, 2009 11:49 am 
Poissa
Floodari
Käyttäjän avatar

Minä olla todellakin kiinnostunut, varmaan narttu siitä tulee! Ehdottomasti paras isä ikinä. [: Keskustellaan myöhemmin mesessä, mun pitää kato tulevia sivuja vähän väsäillä vielä. Mutta siis, tyttönen tulloo meille jos se käy. Nimiehdotuksessa minulla on Metallican biisejä, eli ei aivan A-pentueeseen kuuluva. Esim. Bakemonon Creeping Death, Bakemonon Harvester Of Sorrow, Bakemonon Curse Of The Pharaohs ja vaikka Bakemonon Until It Sleeps. :)

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Touko 13, 2009 11:52 am 
Poissa
Höpsö veitikka
Käyttäjän avatar

Mahtavaa viivi, laitan sulle varman varauksen. Minne sä ajattelit tunkee sen 8))? Ja hei hienoo, että Max on mieleinen uros.
Mulla on jo omia nimivaihtoehtoja ja harkinnassa olisi Miyavin biisien nimiä esim Bakemonon Jibun Kakumei, Bakemonon Senor Senora Senorita, Bakemonon Rumor, Bakemonon Selfish Love, Bakemonon Freedom Fighters jne. Nimiä en oo vielä lyönnyt lukkoon, sillä nämä eivät välttämättä kelpaa kaikille.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Touko 13, 2009 2:50 pm 
Poissa
Nakkisotilas
Käyttäjän avatar

Hei gronttuja, loistavaa! Mä olenkin sellaista Rio Grandeen kaavaillut, joten.

Mä teen tämän varauksen nyt täysin epävarmalla pohjalla, en osaa vielä sanoa riittääkö mulla aikaa ja kiinnostusta näin pian uudelle pupsille, kun Grandeen on kuitenkin tulossa kaksi koiraa melko lyhyen ajan sisällä. Jos kuitenkin voisit mua varalla pitää, niin hieno homma. Pistän nyt kuitenkin vähän selostusta näistä mun kisailusuunnitelmista jos ja kun teiltä koira meille muuttaisi.

Elieli. Mä nyt ensinnäkin ilmoitan, etten ole mikään hyperaktiivinen kisaaja. Ilmottelen koiriani kisoihin ihan fiilispohjalta, mutta semmonen kisa tai pari per kaksi viikkoa on aika minimi; parhaillaan yhdessä päivässä useampaan kisaan. Koirat kuitenkin elää ihan useampaa vuotta, joten kyllähän siinä ehtii. Kisailua mä olen Lucin kanssa harrastanut agilityn, tokon, PK:n, paimennuksen, flyballin, maastoesteiden ja näyttelyiden parissa, joten samaa laatua tulisi olemaan muidenkin koirien harrastelu. Ja vaikka noita meriittejä ei vielä Lucille hirveästi olekaan vielä kertynyt, niin suunta on vain ylöspäin ja valioituminen esmes tokossa, agilityssä ja paimennuksessa ovat haaveissa ja tavoitteissa. Samansuuntaista toimintaa varmasti jokaisen Grandeen muuttavan koiran kanssa tulisi olemaan, joten jos kelpaa niin mukavaa.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Touko 13, 2009 2:53 pm 
Poissa
Floodari
Käyttäjän avatar

Nimiehdotukset passaa, laitatko vaikka aloitusviestiin lisää nimiehdotusksia!

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Touko 13, 2009 3:07 pm 
Poissa
Höpsö veitikka
Käyttäjän avatar

Viivi joo laittelen. Mä kanssa vielä miolta kyselen, että ovatko noi nimet ok. Laittelen lisää, mä nopeesti vielä etsin lisää noita biisejä :--D kaikkia en ulkoa muista.

Isla, tästä puhuttiinkin yvllä, ja lupasin sulle antaa pennun, ja pidän lupauksiani. Kyllä mä uskon, että kisailet. Eikä sen kisaamisen tarttee ollakaan sellaista "minä vahdin liittojen kalentereita 24/7" tyyliä 8)) oma tahti riittää, kunhan tiedän, ettei se jää heitteille.

mioskulta vielä varmistus ja pieni kerranta. Jollekin lähtee vielä mahdollisesti yksi baksulainen maailmaan.

haluaako Isla tai Viivi tai mio ottaa sijoitukseen kenties :mrgreen: ?

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Touko 13, 2009 3:16 pm 
Poissa
Aspartaamin annostelija
Käyttäjän avatar

joo mä vahvistan, ja yksityiseksi tulisi ihan tää kakru. :---) mulle sopii noi nimet ihan hyvin. sukupuolta mä mietin vielä.

poissa 15.-22.7.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Touko 13, 2009 3:23 pm 
Poissa
Höpsö veitikka
Käyttäjän avatar

Hyvä että nimet käyvät. Onko niille sun yksityisille osoitetta, minkä voisin tuonne lisätä? mieti rauhassa sukupuolta, ei tässä kiire ole.

Edelleen mahdollisesti yksi painajaispupsi lähtisi jollekin

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Touko 13, 2009 4:02 pm 
Poissa
Aspartaamin annostelija
Käyttäjän avatar

ei oikeestaan oo mitään sen kummempaa osotetta. :---)

poissa 15.-22.7.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Touko 13, 2009 4:02 pm 
Poissa
Nakkisotilas
Käyttäjän avatar

No tämä on mukava kuulla. Ja koska sulle kelpaa mun oma kisavauhti ja koira ei heitteille varmasti jäisi, niin voisinpa melkein pistää varauksen varmaksi. Ja uros siis minulle. Voisko to be wiz U olla uroksen nimi? Jos voisi niin mulle sitten se ;3

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Touko 13, 2009 4:04 pm 
Poissa
Aspartaamin annostelija
Käyttäjän avatar

mä voisin ottaa nimeksi Bakemonon Requiem. :--)

poissa 15.-22.7.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Touko 13, 2009 4:08 pm 
Poissa
Höpsö veitikka
Käyttäjän avatar

mio, jees mä laittelen tonne. Mieti ihan rauhassa skptä, mä laitan ton nimen sulle. :mrgreen: kun tässä menee vielä aikaa, ennen kun Maxille saadaan noi valion arvot.

Musta tuntuu, että toi emä pysyy evm narttuna, koska mulla ei ole omasta takaa kisattua gronttu narttua saatika kellään muullakaan, joka tahtoisi lainata mulle narttuaansa.

Isla, no en tietenkään voi vaatia sen kummempia, kun mitä itse pystyt/haluat. Onhan porukoilla muukin elämä ku kone ja virt. koirien kisaaminen :mrgreen: joo laittelen sulle ton nimen ja ton skpn ja varmistan sut.

Vielä kysyn, olisiko mio tai Isla halukkaita sijoitukseen ottaa? Nimittäin tästä pentueesta voisi lupaava grontunalku sijoitukseen saada. Siis ei mikään pakko, kunhan kysyn ;>

Vielä yksi hurmuri vapaana.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Touko 13, 2009 4:09 pm 
Poissa
Aspartaamin annostelija
Käyttäjän avatar

no hmm. jos kukaan muu ei halua ni voisin kai sijoitusipanan sit ottaa. :---D

poissa 15.-22.7.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Touko 13, 2009 4:11 pm 
Poissa
Höpsö veitikka
Käyttäjän avatar

mio, sulle mä antaisin hyvin mielelläni sijoitukseen^. Laittelen sulle sijotuspupsin.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Touko 13, 2009 4:13 pm 
Poissa
Aspartaamin annostelija
Käyttäjän avatar

käviskö sulle kuviksi nää? 1 2 3 4 5
jos käy ni sukupuoleksi tulis uros. ite tykkään noista kuvista ihan kohtalaisesti.

poissa 15.-22.7.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava