Skogurin havannalapset

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Viesti
Julkaisija
Iiskala
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Skogurin havannalapset

#1 Viesti Kirjoittaja Iiskala » Su Kesä 26, 2016 5:46 pm

Tälläisia pienia pörröjä olisi tarjolla. Itse en enää juurikaan kerkeä harrastamaan virtuaalikoiria, mutta tämän pentueen olen aina halunnut tehdä.
Kuva
Eli ylpeät vanhemmat ovat:

Isä Echinops Ritro BH vFIN MVA vLTW-11 vESTW-12 vGBRW-13
Tämä on ihka ensimmäinen virtuaalikoirani. (joka kantaa typerästi oman IRL-koirani nimeä, mutta silloin nuorempana tuntui hyvältä idealta) Nitron kanssa olisi tarkoitus vielä joskus kisata agilityssä valioksia ja hankkia vielä hieman lisää tuloksia näytelyistä.

Emä Lindsen Floffy Tara BH vAVA vFRAW-11 vNLDW-11 vGBRW-12 vSWEW-12 vFINW-12 vGBRW-13 vLTUW-14 vISLW-15
On yksi suosikeistani. Sen kanssa on kilpailtu ahkerasti ja se onkin jo valioitunut agilityssä. Tavotteena olisi kuitenkin vielä joskus saada useamman maan muotovalioksi.

Pentuja tulee niin paljon kuin kysyntää riittää. Nimet saa itse valita, mutta niihin liitetään etuliite Skogur.
Esimerkiksi Skogur One Step Away

Pentujen ottajille ei ole vaatimuksia, toivon vaan, että havannat lisääntyisivät myös virtuaalimaailmassa :) Pentujen syntymäpäivä voidaan sopia yhdessä kun tiedetään kuinka moni on kiinnostunut.
Kuvia minulla ei ole antaa, mutta voin koittaa käsin piirtää joitakin kuvia, jos uusi omistaja niin haluaa. Nyt siis vapaamuotoisia tarjouksia alle! :)
Vain yksi voi olla täydellinen
Se on Mimosa