Wörkkiwärkkikelpuja Yawniin.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Viesti
Julkaisija
horros
Kriisissä
Viesti:

Re: Wörkkiwärkkikelpuja Yawniin.

#16 Viesti Kirjoittaja horros » Ti Kesä 25, 2013 4:17 pm

Kiva kun kelpaa :mrgreen:

Miulle on aikalailla sama syntymäpäivälle. Myötäilen muita!
Vuoden 2012 kennelinperustaja

Camilla
Vuohenruokaa

#17 Viesti Kirjoittaja Camilla » Ti Kesä 25, 2013 8:10 pm

Hehheh joo :mrgreen: Carabeehen, ja yritän tässä aktivoitua kisaamisessa ihan kunnolla ja lyön tämän naperon ensisijaisesti listoille agiin, tokoon ja paimennukseen ainakin, niissä tykkään eniten kisailla. Tällä hetkellä hengissä olevista koirista Jimillä, Kuutilla ja ööm Huisilla on kalentereissaan sitä, mitä lähdetään saalistamaan! Edesmenneiltä hauvoilta löytyy sitä hieman parempaa näyttöä. Minulla on aktiivisessa kisautuksessa vissiinkiin 5-6 koiraa, jotka eivät ole omia kasvattejani/tuonteja eli joita en syrji julmasti kisailmoissa. Yksi kelpie mahtuu siis hyvin listoilleni mukaan!
and like a deer in the headlights
i meet my fate

Sikko
Lassien tassuhiki

#18 Viesti Kirjoittaja Sikko » Ti Kesä 25, 2013 8:30 pm

:D Näitä sattuu! Mut kyllä kakara sulle lähtee ilomielin.
Edelleen kyselen sen syndepäivän perään? Horrokselle ihan sama, mites Nade ja Camilla?
you know what i like about people?
their dogs

Nade
Le-ppä-ker-ttu

#19 Viesti Kirjoittaja Nade » Ke Kesä 26, 2013 7:30 pm

Syntymäaika vaikka saman tien (: Eli kaikki käy, mites muille?
Tässä ois Mac.

Hiljaiselolla koska lukio

Sikko
Lassien tassuhiki

#20 Viesti Kirjoittaja Sikko » To Kesä 27, 2013 3:11 pm

No jos laitetaan vaikka 1.7.?

Nade, oot ilmeisesti pyytänyt luvat samasta paikasta kuin minä? Mulla oli nuo kuvat joskus muinoin käytössä Myytillä, eihän se sinällään haittaa että samoja on mutta.. Vie jotenkin sellasta aitoutta pois tästä hommasta, kun samat kuvat pyörii (varsinkin kun lupia saa aika helposti wörkkikasvattajilta..).
their dogs

Nade
Le-ppä-ker-ttu

#21 Viesti Kirjoittaja Nade » To Kesä 27, 2013 5:56 pm

Olen pyytänyt kuviin luvat ja katoin sinun koiristasi, ettei samoja hurttia ole. Sekin vielä, etten ole kuuna päivänä kyseistä Myyttiä nähnyt, joten on hiukan vaikea tietää onko samat kuvat olleet käytössä jo.

Sikko
Lassien tassuhiki

#22 Viesti Kirjoittaja Sikko » To Kesä 27, 2013 7:02 pm

Niin mutta vähän hassu sattuma, että juuri kaikista wörkkikasvattajista valitsit pyytää luvat just siitä paikasta, josta mulla on luvat.. Ennen oli ainakin tapana, että samoista paikoista kuvalupien kysymistä vältettiin (tietysti joissakin IRL harvalukuisissa roduissa vähän hankalaa). Noh, whaevs.
their dogs

Nade
Le-ppä-ker-ttu

#23 Viesti Kirjoittaja Nade » Pe Kesä 28, 2013 11:11 am

Voinhan toki poistaa, mutta siinä tapauksessa jää kuvan ettiminen kauas kauas elokuulle. Jos sillonkaan.

Sikko
Lassien tassuhiki

#24 Viesti Kirjoittaja Sikko » Pe Kesä 28, 2013 12:31 pm

Ööö? :D Kerkeätkö sitten kisaamaankaan koiran kanssa ollenkaan vai miten?

Ei mun pointti ole olla ilkeä, vaan omasta mielestäni on jotenkin vähän.. törkeää pyytää samasta paikasta luvat (varsinkin kun tässä tapauksessa on aika selvää, että oot pyytänyt luvat tuolta paikasta (mistä mullakin on) ihan tarkoituksella). Tietty vahinkojahan aina sattuu, mutta mun mielestä tämä ei kyllä ole mikään vahinko..
their dogs

Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

#25 Viesti Kirjoittaja Juinttu » Pe Kesä 28, 2013 2:09 pm

Eihän aina voi tietää jos jollain on luvat johonkin kenneliin. Ja mitäpä siitä jos joku kysyy. Ei se nyt kuitenkaan niinkään ole epäkohteliasta tai törkeää. Tässä tapauksessa vieläpä kun ne kuvat ei näyttäneet olevan edes näyttelykuvia. Mitä väliä. :D

Sä et kuitenkaan voi omistaa jotain kelpikenneliä tai sen kuvia, vaikka kuinka olisit ainakin viisi vuotta aiemmin kysynyt luvat kuin joku toinen. Ja kysyi se toinen tahallaan tai vahingossa, niin kaipa siitä voi sopia jos haluat ettei niitä siun jonkun koiran kuvia esiintyisi toisella virtuaalikoiralla.

Jos haluat ihan ikiomia valokuvia joihin kukaan muu ei pääse koskemaan, niin kamera mukaan ja koiranäyttelyihin mars. ;)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!

Nade
Le-ppä-ker-ttu

#26 Viesti Kirjoittaja Nade » Pe Kesä 28, 2013 7:39 pm

Ja minäkö olen sitten tahallani ilkeä, kun pyydän luvat kuviin, jotka eivät edes ole enää sinulla käytössä? Mistähän minä olisin voinut tietää, että ne ovat joskus sinulla olleet? Ja tästä nousee kauhea haloo vaikkei, kuten jabberjay jo sanoikin, ole kyseessä edes näyttelykuvat.

Tuosta kisaamisesta. Kun tiedossa on mitä kisataan, niin ei se vie kuin hetken tehdä ilmoittautumiset ja siinä se. Ainakaan minulla ei ole tähän asti vienyt. Mutta se, että lähden tahkoamaan läpi workingkelpiekenneleitä (mitä muuten tein eilisen illan) kuvien perässä, vie hiukan enemmän aikaa.

Kuvat on nyt poistettu koiran sivulta. Luvat minulla silti niihin jää... Yhden kuvan löysin ja pistin siitä pyynnön. Toivottavasti tämän kennelin kuvia ei ole sinulla tai kellään muullakaan käytössä tai ollut käytössä. Jos en tuohon lupia saa, niin sitten kuvien etsiminen kyllä jää. Koska mielestäni on... törkeää istua tietokoneella etsimässä kuvia, kun olen jonkun ihmisen luona lomalla.

Sikko
Lassien tassuhiki

#27 Viesti Kirjoittaja Sikko » La Kesä 29, 2013 3:37 pm

En tietenkään omista? Kyse on siitä, että ainakin ennen vanhaan oli sellanen tyyli, että ei pyydetä tietentahtoen samasta paikasta kuvalupia. Tietty esim. mudien kohdalla asia on tyystin eri, koska IRL-mudikasvattajiakin on vähemmän ja kuvalupia vaikeammin saatavilla. Vahingothan on myös aivan toinen juttu, niillehän ei voi mitään.

Oon itse nähnyt suuren vaivan kuvalupien kyselemisessä ja sitten toinen ihminen vaan katsoo mistä mulla on luvat --> pyytää samasta paikasta. Mun mielestä se on törkeää, ehkä teidän mielestä ei. Näin me ihmiset ollaan erilaisia.

Pidä vaan Nade ne kuvat ei sen nyt väliä.
their dogs

Nade
Le-ppä-ker-ttu

#28 Viesti Kirjoittaja Nade » Su Kesä 30, 2013 2:03 pm

Tästä tuli kauhea haloo. Pyysin luvat vain tämän koiran kuviin, minulla ei todellakaan ole tarvetta kauhealle määrälle kelpieitä. Jos saan ne yhdet kuvat, joita perjantaina pyysin, niin pistän ne (musta merkein). Nyt ei ole laittaa vanhojakaan kuviakaan takas, kun en oo omalla koneella missä kuvat ois valmiiksi leikattuna.

Oliko syntymäpäivä 1.7. ?

Sikko
Lassien tassuhiki

#29 Viesti Kirjoittaja Sikko » Su Kesä 30, 2013 3:23 pm

Mun mielestä ei tullut kauheata haloota. Kerroin vaan oman mielipiteeni.
Johan sie saat ne kuvat sitten sieltä omalta koneelta? Ei niillä mikään kiire ole.

Jeps, synkkäripäivä on siis tuo 1.7.!
their dogs

Nade
Le-ppä-ker-ttu

#30 Viesti Kirjoittaja Nade » Su Heinä 07, 2013 6:20 pm

En ole vieläkään saanut vastausta henkilöltä, jolta kyselin uusia kuvia Macille. Yritän päästä kisaamiseen taas kiinni. Viikon typerä ja täysin epäonnistunut lomareissu tuhosi mahtavan tsempin kisauksen osalta. Onneksi loma jäi vain viikon mittaiseksi. Pari päivää voi vielä takkuilla, kun yritän selvittää ja päivittää virtuaalielämääni.

Vastaa Viestiin