Tsekko, villiksiä, sammari... -TILLI?

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Viesti
Julkaisija
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Re: Chihu, tsekko, villiksiä, sammari, husky... (vapaita)

#31 Viesti Kirjoittaja Sparkle » To Tammi 03, 2013 4:38 pm

Henji kirjoitti:VILLAKOIRA, MUUT KOOT

i. Kawada Hiroshi Seiko BH RH-E vPVA vAVA vFIN TVA, vFRAW-10 vISW-10 vSWEW-10 vDKW-10 vFINW-10 vAMW-10 vLUXW-10 vLTW-11 vFRAW-11 vGERW-11 vMV-11 vNLW-11 vFINW-11 vFIN & vDK & vKRE & vESP & vFRA & vISL & vEST & vSWE & vUSA & vLUX & vGER & vNLD & vKANS MVA
e. Stole My Heart at Greoland BH vAVA vFIN TVA Tk4 vFIN & vSWE & vESP & vEST & vFRA & vBEL & vKANS MVA vSWEW-12 vESTW-12 vFINW-12

-Rodun vähälukuisuudenkin vuoksi kyseessä on harvinaisempi kokomuunnosten risteytys. Samalla hyväksyn pentueeseen mahdollisuudeksi syntyä kaikkia kokoluokkia (poissuljettuna tietysti isovillakoira).
-Molemmat vanhemmat evm-taustaisia. Kakashista haavailen saavani maastoestevaliota, Sparkystä olisi tarkoitus kisata tanssivalio.
-Näistähän on moneen menoon.
-Joulukuulle.

Mullois kai yhden veteraanikoiran kuva tarjota, ei vissiin muita.

Varaustilanne: 1/3
Chessie, Reel Cool - u./n. Free Dragon's ___
kuka, minne - u./n. Free Dragon's ___
kuka, minne - u./n. Free Dragon's ___

- - - -- - -- - -- - -- - -- - -- - -- - -- - -- -
Tämän pentueen emä on enää vain 5p. vajaa vKTV-S, ja on ilmoitettu moneen ko. lajin kilpailuun, eli pian lienee valious plakkarissa tästäkin lajista! :) Sitten ois Sparky kisansa kisannut, tietty näyttelykehiä lukuunottamatta.
Näiden pienoisten syntymät ilmeisesti ovat siirtyneet nyt tähän tammi-helmikuun kieppeille pienoisen varausjoukon johdosta? Ottakaa nyt ihmeessä, kyllä jollekin aina sylipuudeli mahtuu.
Jos hyvää näyttelymenestystä mielii koiralle, niin Sparky ainakin ryntää kuoppaan heti pentueen jälkeen, niin tämän kuvat ois mahdollista saada sitten käyttöön! Asian vahvistus on toki ensin kysyttävä Comalta ennen kuin lähdetään kuvia kierrättämään, mutta uskon vahvasti, ettei tässä olisi mitään probleemia.

Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

#32 Viesti Kirjoittaja Henji » To Tammi 03, 2013 5:52 pm

Syntymäpäivämuistutukset.
Henji kirjoitti: CHIHUAHUA
· Syntyvät 6.1.2013.

ISOVILLAKOIRA
· Syntyvät 3.1.2013.

SIPERIANHUSKY
· Syntyvät 9.1.2013.

Ainakaan vanhemmista ei ole kiinni muiden villakoirakokejen kiinnostavuus. Mukava yhdistelmä sekä harvinaisesti pitkään aikaan ylipäätään tällainen pentue, ja nimenomaan kaksi vanhempaa eikä toinen evm.
Mullon muuten yhdestä keskari(urokse)stakin mun mielestä ihan kivat kuvat tarjota.

Villakoiria kattelen tammikuulle johonkin väliin, kuun loppuun enemmän, kovasti toivoisin että edes yksi varaaja jostain nyt saataisiin lisää.

Chessielle kiitos sivuista ja tsemppiä matkaan! :)

Tässä muutama hiskikuva, vihdoin, mitä piti näyttää. Oon varma että mulla olis jossain muistakin yksilöistä, mutta en millään löytänyt.. :S Tässä yksilöistä yhdet kuvat, lisää on. Ensimmäisestä on vain huonoja kuvia päästä. :S
xXx
xXx
xXx

mikopon
Nakkisotilas

#33 Viesti Kirjoittaja mikopon » Pe Tammi 04, 2013 8:05 pm

Kolmannen huskyn kuvia saisiko Chevylle? :) Oisko sammareille milloin nimiteemaa/syntymäpäivää?

Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viesti:

#34 Viesti Kirjoittaja Tilli » Pe Tammi 04, 2013 8:20 pm

Sopiiko isovillis nartun nimeksi Free Dragon's Belebey?
Tilli somessa
twitter: @pemberleysim
google+: Pemberley

Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

#35 Viesti Kirjoittaja Henji » La Tammi 05, 2013 5:23 pm

^^ Tuosta mullon tosi samanlaisia kuvia, mutta eniveis tässä muutama lisäkuva, siis: xXx yYy zZz. Jos otat tuon kuvat, niin jonnekkin sivuille copyiksi Henni S. ja siitä linkki sivulle http://www.brenna07.net. :)
Niin ja kiitos sivuista! Suvusta narttu "ee. evm Wolfgans Winter Present" osion kohdalta voisi varmaan jossain päivityksessä napata tuon "evm" tekstin pois. ;')

^ Jees, merkitty ylös!

Sammareita panttaan vielä abt viikon ennen kuin alan tietoja miettiä/laittaa.

mikopon
Nakkisotilas

#36 Viesti Kirjoittaja mikopon » La Tammi 05, 2013 7:08 pm

Hyvä kun hoksasit, Henji! Nyt on korjattuna ja kuvat sivuilla. Osaatko sanoa/muistatko kuvan koiran ikää? :) ja sammareista asia seleevä.

Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

#37 Viesti Kirjoittaja Henji » La Tammi 05, 2013 11:30 pm

Ei ole varmaa tietoa, mutta sen perusteella mitä koiria olin kuvannut sen jälkeen plus että mitä just kattelin KoiraNetistä tuon päivän osallistujia, luulen että kyseessä on avo (vähän alle 4v poju).
// Copyihin jos korjaat Henji -> Henni :D

Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

#38 Viesti Kirjoittaja Sparkle » Su Tammi 06, 2013 12:03 am

vKTV-S Sparky, eli neiti ois tavoitteissaan! Näyttelytituleerauksia vielä voi toki kehittyä.

Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

#39 Viesti Kirjoittaja Henji » Su Tammi 13, 2013 11:05 pm

Upitataas.

Chihujen synde meni viikko sitten.
Huskyt syntyivät muutama päivä sitten.

Tulevalla viikolla laittelen muidenkin pentueiden tietoja, varaajamääristä riippumatta.

Susityttö
Höpsö veitikka

#40 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Su Tammi 13, 2013 11:20 pm

Mä en oo yhtään huomannut :O pistelen sivuja kun vaan kerkiän. Mulla on vaan ihan törkeä kiire ollut viime aikoina, mutta enköhän mä ton sivun saa ens viikolla tehtyä. Nimeksi tuo Free Dragon's Ak-Dovurak

Hilmeri
Le-ppä-ker-ttu

#41 Viesti Kirjoittaja Hilmeri » Ti Tammi 15, 2013 11:16 am

Minä haluaisin tollasen Tsekkiläisen "susikoiran". Voisin ottaa itse asiassa tuon sijoitus yksilön kenneliini Vervlogeniin. Näyttöön ja käyttöön koiraa olisin pääasiassa hakemassa. Suoritan koiran kanssa BH-kokeen. Lajeina ainakin toko, agi sun muut varmaankin muuta kivaa keksitään, tavoitteena valioituminen.
“A true teammate fights not because he hates the person in front of him,
but because he loves the person beside him.”

Kurris
Kanada

#42 Viesti Kirjoittaja Kurris » Ti Tammi 15, 2013 11:21 am

Mäkin olen pitkään mietiskellyt tuota tsekkoa, sijoitustakin pohdin mutta kuvat löytyy vain urokselle. Kuparikettuun tulis poitsu mutta en lupais mitään megakisautusta heti alkuun kun on pientä kiirettä koulussa. Kisanäyttöinä Reux ja Waylon
Taukoilen

Susityttö
Höpsö veitikka

#43 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Ti Tammi 15, 2013 11:56 am

Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

#44 Viesti Kirjoittaja Henji » Su Tammi 20, 2013 9:47 pm

^Kiitos sivuista, kaikki näytti olevan ok. Tsemppiä jatkoon! :-)

Hilmeri ja Kurris - molemmille laitetaan hukat varaukseen. :-) Todella mahtavaa että olis myös sijoituskoiralle koti tarjolla, aivan valtava apu mulle. Kummalle tahansa voin sijoittaa, mulle ei niin väliä, kun ei sillä sukupuolellakaan ole mulle merkitystä. Mitään mahdotontahan en tosiaan sijoituskoiraltakaan vaadi kisautuksen suhteen, ja tsekon kanssa ei mitään kiirettä/paineita. Edes yhdestä vapaavalintaisesta lajista toivoisin sen valioituvan. Koska mulle ei tosiaan ole yhtään väliä kummalle sijoittaisin, tehdäänkö niin, että se kumpi ensin kerkiää kommentoida, saa tuumata ottaisiko mielumin omaksi vai olisiko sijoitus oikein passeli vaihtoehto, ja mennään sen mukaan? ;)

Tässäpä vihdoin lopuille pentueille tiedot. Ja tosiaan se kahden viikon kuluessa syndestä toiveskelisin sivuja.

CESKOSLOVENSKY VLCAK
· Syntyvät 25.1.2013.
· Nimiteema "Venäläiset M kaupungit" ja vaihtoehdot tässä listassa kaikki m-kirjaimella alkavat. Esimerkiksi siis Free Dragon's Morozovsk.

VILLAKOIRA, MUUT KOOT
· Syntyvät 26.1.2013.
· Nimiteema "Venäläiset O kaupungit" ja vaihtoehdot tässä listassa kaikki o-kirjaimella alkavat. Esimerkiksi siis Free Dragon's Ostrovnoy.

SAMOJEDINKOIRA
· Syntyvät 24.1.2013.
· Nimiteema "Venäläiset K kaupungit" ja vaihtoehdot tässä listassa kaikki k-kirjaimella alkavat. Esimerkiksi siis Free Dragon's Kurovskoye.

Kurris
Kanada

#45 Viesti Kirjoittaja Kurris » Su Tammi 20, 2013 10:42 pm

Mulle sopii sijoitus koska en tee ihan "ikiomalla" mitään :)
Taukoilen

Vastaa Viestiin