Lilithian seuraavat

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Viesti
Julkaisija
Kirsi
Höpsö veitikka

Lilithian seuraavat

#1 Viesti Kirjoittaja Kirsi » La Kesä 16, 2012 9:54 pm

Sakuja taas! Jos haluut pennun, niin kisanäyttö vaaditaan. Kovaa kisautusta en vaadi, 1-2 lajin valious riittää mainiosti. PK tärkein, kaikki muut plussaa. Kasvatan yleisesti käyttölinjaisia, joten olen happyhappy, jos löydät pennulle käyttölinjaisen koiran kuvat tai edes vähän suoraselkäisempää näyttelylinjaista. En kuitenkaan ala vahtimaan kuvavalintoja (jokanen valitsee itse omalla omatunnolla) eikä kuvia tarvitse olla valmiina. Piirretytkin käy mainiosti!

11. pentue - K

ISÄ on BH JK3 TK3 vAVA vPVA vFIN KVA & TVA Maben Comedy Irony eli Damon. Damon on Mabelin pikimusta kasvatti, joka on loistanut jäljessä, paimennuksessa, tokossa että myös agilityssa valioitumiseen asti. Damon on itselleni hyvin tärkeä uros, yhtenä syynä sen isänemä, joka oli minun oma tuontinarttuni Bela (Luvian Roses of Eluria).

EMÄ on BH vFIN TVA VAVA vPVA vFIN KVA TK4 SchH3 RH-F B RH-FL B RH-T A Lilithia Glamorous Rock eli Rinna. Rinna on kuvankaunis sijoitusnarttuni, jossa on selvästi vähän näyttelylinjaakin. Luonteeltaan narttu on vastaanottavainen ja rohkea. Se on käyttövalio suojelusta, jonka lisäksi se on loistanut monissa muissakin lajeissa.

VARAAJAT 3/4
1. Kirsi x n x Lilithia x Lilithia Katerina
2. Shady x n x de la Dorado x Lilithia Kora
3. elena x n x kennel x Lilithia Kalina

Nimet ovat tällä kertaa jo päätetty valmiiksi, sillä olen odottanut k-kirjainta tätä varten. Nimet ovat tällä kertaa yksiosaisia ja alkukirjaimen tulee olla K. Nimeksi käy mikä vain sana että erisnimet, kunhan ei ole suomea. Saa olla englantia, siansaksaa, erisnimi... Ihan mitä vaan, kunhan ei ole mitään suomenkielisiä sanoja. Tosin jos välttämättä haluat Lilithia Kallen, niin ehkä sen voi sinulle suoda.

Lilithia...

NARTUT
  • Kleopatra
    Kalina
    Kelseya
    Kleinia
    Karla
    Karoline
    Katherine / Katrina / Katerina
    Kora
    Kelly
UROKSET
  • Klaus
    Kaelin
    Kale
    Kaemon
    Kain
    Kami
    Keane
    Keith
    Kin
(jne)

12. pentue - L

ISÄ on BH vPoK1 vFIN KVA TVA vPVA vjNW-11 Lilithia Frosty Falcon eli Falco. Falco on oma kasvattini, jonka Aveline ystävällisesti antoi jalostuslainaan. Tämä poika on menestynyt ihmeen hyvin näyttelyissä ollakseen käyttölinjainen! Vielä paremmin kuitenkin käyttölajeissa, joista se on valioitunut suojelusta, paimennuksesta ja tokosta. Falco on luonteeltaan kuuliainen ja aina valmis työskentelyyn.

EMÄ on oma narttuni vFRAW-10 vGRC, vFIN, vFRA, vEST MVA BH Hk3 vFIN KVA vPVA Lilithia Dim Ring eli Galadriel, joka käyttölinjastaan huolimatta on menestynyt hemmetin hyvin näyttelyissä. Narttu on suorastaan multivalio! Käyttöpuolella Gala on valioitunut paimennuksesta ja hausta. Luonteeltaan se on lempeä ja aina valmis työskentelyyn.

VARAAJAT 2/3
1. Crissu x u x vom Sauer Regen x Lilithia Leo Lionhart
2. Sigitius x n x Shaghas x Lilithia Luna Lovegood
3. Pataposki x u x Daeron x Lilithia Liam Lucario

Nimet
Lilithia...

NARTUT
  • Lacie Laced
    Laleh Ladette
    Lana Ledian
    Liana Lingonberry
    Lilah Liar
    Lily Liptease
    Lola Lovesick
    Lumilla Lumineon
UROKSET
  • Leo Lionhart
    Lex Luxray
    Liam Lucario
    Lochan Laggymuffin
    London Linstock
    Lowell Lacewood
    Luca Lackswag
    Lucius Laidback
(jne)
  • It's always darkest before the dawn.

Shady
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

Re: Lilithian seuraavat

#2 Viesti Kirjoittaja Shady » Su Kesä 17, 2012 1:52 pm

Mä olisin kiinnostunut K pentueesta. Olen lähes vuoden päivät suunnitellut ottavani saksalaisen, mutta kuvien takia ajatus on jäänyt vain sille ajatustasolle. Nyt kuitenkin piirtämään innostuneena voisin ottaa piirroskuvallisena.
Pentu pääsisi asustelemaan de la Doradoon sekalaisen sakin seuraksi. Sieltä voi kisa näyttöä katsella, mutta esimerkkinä voisin heittää vaikkapa Vallun tai no kisautukseni onkin sulle varmaan tuttua jo ennestään. Pentu saisi itselleen siis piirroskuvat ja tarkoituksena olisi tehdä hieman kevyempää mallia ja värinä joko harmaa tai musta. Pennun pää asiallinen kisaaminen painoittuisi palveluskoira lajeihin, lähissa pasuun sekä poliiskoirakokeisiin. Kisausta muissakin lajeissa tulisi olemaan, muttei välttämättä ihan yhtä paljon kuin edellä mainituissa. Muita mahdollisia lajeja ovat toko, flyball, koiratanssi sekä pelastuskokeet, mahdollisesti muitakin yksittäisiä tuloksia muista lajeista. Toki myös piviko näytelmiinkin tultaisiin ilmoittelemaan.
Niin ja narttu olisi haaveissa :)
Vuoden Kasvattaja 2013
Vuoden Ratamestari & Tuomari 2013
Vuoden Kennelinpitäjä, Pokaalikahmija & Aktiivikasvattaja 2014
Vuoden Liitonpitäjä 2015
Vuoden Kennelinpitäjä, Ratamestari, Aktiivikasvattaja & Liitonpitäjä 2016
Vuoden Pokaalikahmija, Ratamestari, Ulkoasuntekijä & Aktiivikävijä 2017
Vuoden Liitonpitäjä, Pilkunviilaaja & Ulkoasuntekijä 2018

VFCI - Käräytys - KultsuRinki - VTL - PIVIKO - Virkakoirat - Canis Rabiosi - Vuoden näyttelykoira - Vuoden näyttely PIVIKO

Kirsi
Höpsö veitikka

#3 Viesti Kirjoittaja Kirsi » Su Kesä 17, 2012 7:43 pm

Mäpä laitan sulle nartun varaukseen!

Shady
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

#4 Viesti Kirjoittaja Shady » Ti Heinä 03, 2012 9:50 pm

Mikäs on pentueen tilanne? :)
Ottaisin nimeksi mieluusti Lilithia Kora
Vuoden Kasvattaja 2013
Vuoden Ratamestari & Tuomari 2013
Vuoden Kennelinpitäjä, Pokaalikahmija & Aktiivikasvattaja 2014
Vuoden Liitonpitäjä 2015
Vuoden Kennelinpitäjä, Ratamestari, Aktiivikasvattaja & Liitonpitäjä 2016
Vuoden Pokaalikahmija, Ratamestari, Ulkoasuntekijä & Aktiivikävijä 2017
Vuoden Liitonpitäjä, Pilkunviilaaja & Ulkoasuntekijä 2018

VFCI - Käräytys - KultsuRinki - VTL - PIVIKO - Virkakoirat - Canis Rabiosi - Vuoden näyttelykoira - Vuoden näyttely PIVIKO

Kirsi
Höpsö veitikka

#5 Viesti Kirjoittaja Kirsi » Ti Heinä 03, 2012 10:06 pm

Vähän huono, kerta kukaan ei halua. :D Laitan sulle Koran!

Kirsi
Höpsö veitikka

#6 Viesti Kirjoittaja Kirsi » La Heinä 21, 2012 12:55 pm

Eikö kukaan halua?

elena
Syvällistä
Viesti:

#7 Viesti Kirjoittaja elena » La Heinä 21, 2012 9:56 pm

Mulla jostain syystä houkuttelis mielettömästi ottaa yks saku malikoitten seuraksi, mutta kuvia ei oo vielä. :D Kun todennäkösesti kyselen parilta sakukenneliltä lupia lähipäivinä, ja jos tärppää, haluaisin Whitbackiin ehottomasti käyttösakun, sukupuolesta ei vielä tietoa. Kisanäyttöä voit katella hurttien sivuilta, ja jos mulle nyt sakemanni lähtis, lajeiksi sille tulis tottakai pk ja paimennus, ja niiden lisäksi vähintään toko, agility ja vepe. Näyttelyissä ei välttis käytäis, riippuu vähän niistä kuvista, mutta käyttökuvia etupäässä haen. :)

seita
Kriisissä

#8 Viesti Kirjoittaja seita » La Heinä 21, 2012 10:00 pm

muakin kiinnostaa ihan hirmuna k-pentu mutta kun itseasiassa molemmissa pentueissa pyörii suvuissa nimiä joita on myös mun Railon ja Savun sukutauluissa niin en raaskisi ottaa. :| möh!
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä

Kirsi
Höpsö veitikka

#9 Viesti Kirjoittaja Kirsi » Su Heinä 22, 2012 8:45 am

seita, möh. :l Mutta elenalle pentu! Haluatko tosta k-pentueesta? Lähemmin mietittynä tuo menisi paremminkin kolmella varaajalla, joten tämän jälkeen voisi syntyä koska tahansa.

elena
Syvällistä
Viesti:

#10 Viesti Kirjoittaja elena » Su Heinä 22, 2012 1:39 pm

Joo K-pentueesta mulle, kuvia ei ole tosiaan vielä mutta ne tulee sitten ajallaan. :) Ja narttupentu, nimeksi Lilithia Kalina.

Kirsi
Höpsö veitikka

#11 Viesti Kirjoittaja Kirsi » Su Heinä 22, 2012 2:48 pm

Laitoin sulle Kalinan. :D

Cookiemonster
Kanada
Viesti:

#12 Viesti Kirjoittaja Cookiemonster » Ma Heinä 30, 2012 7:28 pm

Multa toisiaan löytyis mielenkiintoo varata tuolta L -pentueesta yks sakukakara vom Sauer Regeniin toisen sakun kaveriksi.

Pentu pääsisi aktiiviseen kotiin, missä eritoten painotettais käyttölajeihin +näyttöpuoleltakin tultaisiin hakemaan muutamia tuloksia samalla.
Tarkoituksena olis tähdätä käyttövalioon ja poliisikoiranvaliokin olisi suuresti tähtäimessä +tokoa voitaisii kokeilla ja kurkkailla miten lähtee käyntiin.
Guthrun - bordercolliet vuodesta 2010
Narvik - saksanpaimenkoirat vuodesta 2012
Stepmaker's - venäjänvinttikoirat vuodesta 2016
Gloomkiller - lyhyt-ja pitkäkarvaiset colliet vuodesta 2018
Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015

Kirsi
Höpsö veitikka

#13 Viesti Kirjoittaja Kirsi » Ma Heinä 30, 2012 7:40 pm

Mäpäs laitan sulle pennun! Tuon pentueen tulemiseen saattaa kyllä mennä hetki, kun haluajia tuntuu olevan niin vähän. Kerro sukupuoli, kun tiiät sen.

/ Käykö K-pentueen varaajille, että pennut syntyvät 4.8.? Odottelen sivuja sen jälkeen pari viikkoa, joten ei oo kiirettä.

elena
Syvällistä
Viesti:

#14 Viesti Kirjoittaja elena » Ma Heinä 30, 2012 8:02 pm

Mulle ainakin käy hyvin. :) Ai niin ja mun osalta noi sivutkin jo valmiit, eli Brie esittäytyy!

Sigitius
Keilapallo
Viesti:

#15 Viesti Kirjoittaja Sigitius » Ma Heinä 30, 2012 9:26 pm

Apua, en oo huomannut tätä topicia.

Mun piti ottaa pentu jostain nartusta, en muista kyllä mistä, mutta ainakin Galadriel näyttää tosi tutulta että sä oot sitä mulle esitellyt joskus kun sakuista kysyin. :'D Oliko se tää L-pentue?
KuvaKuva

Vastaa Viestiin