Waor D-bordercolliet | NETRY!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Viesti
Julkaisija
Shanya
Vuohenruokaa

Waor D-bordercolliet | NETRY!

#1 Viesti Kirjoittaja Shanya » Pe Elo 12, 2011 9:19 am

WAORIN NELJÄNNET BORDERCOLLIEPENNUT
Waorin neljänsien bordercolliepentujen aika on käsillä. Nyt olisi siis taas hyvä mahdollisuus saada bordercolliepentu hyvästä suvusta. Varauksia pentueeseen otetaan 3, max 4 jos kiinnostuneita löytyy enemmänkin. Olisin kiinnostunut sijoittamaan yhden narttupennun, jos löytyy koti jonne sijoituspentu sopii. Nimet tulevat olemaan D-kirjaimella alkavia. Ajankohtainen pentue on tämän vuoden aikana, tarkempaa aikaa en pysty vielä sanomaan.

i. BH Jk3 Tk3 vPVA vKTV vAVA RH-F B FELTTOG FLØYTE
Decy on Netryn ja Leevin omistama mustavalkoinen käyttölinjainen uros. Koira on tuotu Norjasta, ja se on kokonaan evm-sukuinen. Kisatuloksia löytyy jo jonkin verran, mutta ennen pentueen syntymää Decy olisi tarkoitus kisata toko- ja käyttövalioksi.
(vielä ei ole sataprosenttisen varmaa että Decy tulee pentueen isäksi, mutta asia varmistuu pikkuhiljaa. Varmistus tarvitaan vielä koiran toiselta omistajalta.)

e. BH JK1 VPVA TK3 BEATSPEED LOYAL TO NO ONE
Noomi on Twiggyn kasvatti Beatspeedin ensimmäisestä pentueesta. Tämäkin koira on käyttölinjainen, kaunis red merle. Koiran kisautus on vielä vaiheessa, ja tarkoitus olisi valioitua tokosta, edetä jäljessä voittajaluokkaan ja yrittää edetä agilityssä kolmosluokkaan. Koiran sivuilla ei ole kaikkia tuloksia, sillä sivut ovat väliaikaiset. Uudet sivut ovat kuitenkin tekeillä, ja sieltä tulee löytymään sukutaulukin. Noomin isä on evm-sukuinen Ildful Kråke ja emä Trival Arnica. Emän vanhemmat ovat myös evm-sukuiset Sad Clown of Ironical ja Rajavyöhykkeen Hatchilia.

VARAUKSET
1. n. whokilledbambi, Roadrunner Coyotes - Waor Dolce Dermit
2. Netry?
3. u. Camilla, Carabee - Waor Dancy Desmond
4. n. Milie, ? - Waor Daya Desiree

NIMET
Valitse nimi näistä tai yhdistele itse täällä olevia sanoja kaksiosaisiksi nimiksi.

Dohia Dervla
Dahir Dethkaz
Dolfke Detania
Dajou Deves
Dowato Diabla
Dibah Doric
Danisha Diether
Dasso Davido
Daantje Dohia
Dhaila Donjha
Kuva

Shanya
Vuohenruokaa

Re: Waor D-bordercolliet

#2 Viesti Kirjoittaja Shanya » Pe Elo 12, 2011 8:51 pm

Laittelin esille jo muutamia nimiehdotuksia/esimerkkiä nimistä.
Kuva

Shanya
Vuohenruokaa

Re: Waor D-bordercolliet

#3 Viesti Kirjoittaja Shanya » La Elo 27, 2011 7:02 pm

Pennuilla on mahdollisesti jo kolme varaajaa, Netryltä kaipaisin varmistusta, haluaako pentua! Neljännekin pennun luovutan jos on kiinnostusta.
Kuva

Camilla
Vuohenruokaa

Re: Waor D-bordercolliet | nimet, yksi vapaana, Netry!

#4 Viesti Kirjoittaja Camilla » La Elo 27, 2011 10:05 pm

Miksen oo huomannut tätä aikasemmin? Oon jo aatellut nimittäin, että seuraava bortsunapero mulle tulee Waorilta, eheh. :D Mutta tuota noin, en sitten tiedä, kehtaisinko tästä lapsosta itselleni hamuta, kun on muutama aivan keskeneräinen koira Carabeessä. Kovasti kyllä mieli tekisi, ja pistän vakavaan harkintaan, mikäli itse voisit harkita pupelon antamista minulle!
and like a deer in the headlights
i meet my fate

Shanya
Vuohenruokaa

#5 Viesti Kirjoittaja Shanya » Su Elo 28, 2011 8:02 am

Kyllä sulle voin pennun luovuttaa!
Kuva

Camilla
Vuohenruokaa

#6 Viesti Kirjoittaja Camilla » Ma Elo 29, 2011 6:10 pm

Hmm no mulla on edelleen tämä hieman epävarmassa tilassa, mutta toisaalta Carabeehen mahtuisi yksi pikkuinen urospentu, kun noita uroksia on vielä vähemmän... Äää kamalaa, kun minulla kuitenkin on kaksi täysin kisaamatonta koiraa, mutta tokostahan saa nopeasti luokkia vapaaksi, tämän pennun voisi tyrkätä agilityyn ja sitten ne pari muuta johonkin toiseen lajiin ja koiratanssista valioituu kolme koiraa hyvin äkkiä, eli sinne pääsisi tämä kisaamaan - kunhan vKTL heräisi horroksestaan. Ja jos vekslaisin itse ahkerasti tokokisoja ja jos olisin niin ilkeä, että ilmoittaisin omia koiria kisoihin, niin jos sattuisi pari ykköstulosta tulemaan, hmm..

Toisaalta, jos nyt ottaisin tästä pennun, niin saattaisi tulla seuraava Waor-yhdistelmä, jossa olisi vielä mahdimmat vanhemmat.. Mutta sitten jos otan tästä, niin ehkei minulla olekaan enää hinkua toiseen Waor-koiraan jajaja. Täytyy ajatella nyt oikein pitkälle! Minulla kuitenkin olisi hinku käyttää tämmöisen koiran kuvia jollain puppelilla, mutta onko tällaisesta yhdistelmästä edes mahdollista tulla tuollaista erikoisemman väristä pentua, itse kun en näistä värigeeneistä tiedä... Vaikka eihän se niin kamalasti kuvista riipu, mutta kuitenkin. >:D

Aika mielelläni kyllä tästä pennun nappaisin, mutta täytynee vielä katsella hieman ja niin, kauhea selitys päällä.
i meet my fate

Shanya
Vuohenruokaa

#7 Viesti Kirjoittaja Shanya » Ma Elo 29, 2011 6:36 pm

Mulle on ihan sama minkä värisiä pennut ovat, eli hyvin tommoset kuvat käyvät. Viime pentueestakin kaikki kolme pentua oli eri värisiä... :D Seuraavasta pentueesta voin sanoa sen verran, että se tulee omalle kasvatilleni Waor Soberille ja jollekin omista nartuistani, joita voi kurkkia täältä. Mutta sulle siis ilomielin pennun luovutan, laitan sulle nyt alustavan varauksen tonne.
Kuva

Camilla
Vuohenruokaa

#8 Viesti Kirjoittaja Camilla » Pe Syys 09, 2011 6:44 pm

Noniin, kyllä mä tästä sen pennun otan, on niin hyvä yhdistelmä etten voi kiertää ja etenkin emä on niin ihana! Uros tosiaan tänne suunnalle, saan pojan heti tyrkättyä koiratanssin freestyleen ja jos sitten jonnekin muualle myös ajan kanssa. Dancy Desmond nimeksi, kuulostaapa hienolta. :D
i meet my fate

Shanya
Vuohenruokaa

#9 Viesti Kirjoittaja Shanya » Pe Syys 09, 2011 6:46 pm

Noniin selvä homma! Nyt odottelen enää Twiggyltä nimea ja Netryltä varmistusta pennusta, jotta voidaan alkaa miettimään syntymäpäivää, joka voisi olla mahdollinen ehkä ensikuussa? Kisaan vielä tuolla nartulla joissakin lajeissa eteenpäin.
Kuva

Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

#10 Viesti Kirjoittaja Peppi » Su Syys 11, 2011 1:15 pm

Mulle käy ihan mikä vaan synttäripäivä :)

Camilla
Vuohenruokaa

#11 Viesti Kirjoittaja Camilla » Su Syys 11, 2011 2:41 pm

Mullekin sopii mikä tahansa synttäripäiväksi! Ja Jim esittäytyy jo näin syntymättömänä.
i meet my fate

Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

#12 Viesti Kirjoittaja Peppi » Su Syys 18, 2011 5:04 pm

Mä perun tän pennun. Kisausinto ei nyt riitä uudelle bortsulle.

Shanya
Vuohenruokaa

#13 Viesti Kirjoittaja Shanya » Su Syys 18, 2011 6:56 pm

Harmi. ): No yksi pentu vielä vapaana, ja Netryltä vahvistusta asiaan!
Kuva

Zema
Söi navetan kaksi nautaa

#14 Viesti Kirjoittaja Zema » Su Syys 18, 2011 7:02 pm

Heiheiheii! Mulleee! Mä olen kattonu tätä topicia jo varmaan miljoona vuotta ja venannu et joku peruu tai jtn. Mä haluun tämmösen pupselin tulevaan bortsukenneliini, Schitterensiin. Tällä hetkellä on alokasluokat aika täynnä, mutta kyllä paimennuksessa, pkssa ja koiratanssin HTM:ssä on ainakin tilaa... Myöhemmin olis tarkotus kisata ainakin myös tokossa. :) Nartusta olisin kiinnostunut. Tuli vähän sekava viesti, mutta mulla on kiire, ettei kukaan ehdi ennen! Kerron mielelläni lisää tulevaisuudensuunnitelmista.
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin

Camilla
Vuohenruokaa

#15 Viesti Kirjoittaja Camilla » Ke Syys 21, 2011 3:42 pm

Minä vaihtelin Jimille toiset kuvat (koska Tarmo maailman kauneinihaninsuloisinupeinmahtavinlapsibortsumiäs!) ja nyt herra on sitten perus mustavalkoinen.
i meet my fate

Vastaa Viestiin