Paranoid: kk saksanseisoja - syntymäpäivä

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Viesti
Julkaisija
Zellie
Ammattimouhoaja

Paranoid: kk saksanseisoja - syntymäpäivä

#1 Viesti Kirjoittaja Zellie » Su Huhti 03, 2011 7:05 pm

On se vaan kumma, kun ensimmäisenä aloitetaan muulla kuin weimaripentueella, mutta minkäs tuolle mahtaa - tämän pentueen kuitenkin haluan ns. alta pois, jolloin pääsätän Chayan kisauksen kanssa himmailemaan ja keskittymään enemmän muihin koiriin.

Vanhemmat
Pentueen emänä toimii Spyron kasvatti Acarden Vuonna 85', tutummin Chaya. Narttu ehti ennen Paranoidiin muuttoa kisailemaan aikaisemman omistajansa kanssa, mutta senkin jälkeen tuloksia on kartutettu kiitettävästi. Tällä hetkellä tittelirivi näyttää tältä: BH vV-09 vMV-09 vAMV-09 vSWEW-10 vESTW-10 vDKW-10 vNLW-10 vFINW-10 vFIN vDNK vLTU vGRC vUSA vSWE vEST vNLD vKANS MVA TK1. Erinäisten näyttelytulosten ja tittelirivistöllä näkyvien BH:n ja TK1:n lisäksi Chayalla on kanakoirakokeista kaksi I-palkintoa (kilpailee siis voittajaluokassa) ja Tanskan mejästä yksi I-palkinto. Luonteeltaan Chaya on energinen pakkaus, joka muistuttaa suuresti emäänsä.

-> Suku
emä Chayan emä on jo edesmennyt The Golden Mean "Mona", jonka suku on täysin evm. Narttu on niittänyt tyttärensä tavoin mainetta näyttelyissä, mutta myös valioitunut kanakoirakokeista. Metsäjäljessä sillä on yksi I-palkinto Suomesta, TK1 tokosta ja BH. Monalla on yksi kolmen pennun pentue.

sisarukset Chayalla on virtuaalimaailmassa sisar Dixie ja veli Nero. Dixietä tullaan tulevaisuudessa käyttämään jalostukseen, Neron jalostuskäytöstä en tiedä.

Pentueen isänä toimii evm. sukuinen uros Schwaer Zauberer eli Waldo, jonka sain lainata Henjiltä. Uros on myöskin kilpaillut ansiokkaasi näyttelyissä, ja sen tittelirivi näyttää tällä hetkellä seuraavalta: vjISW-10 vjESTW-10 vjAMW-10 vjLUXW-10 RH-E RH-F A. Sertejä Waldolle ei ole tipahtanut, useasti se on yltänyt rop-junioriksi.

Varaajat
-Zellie, Paranoid, narttu, Paranoid Graf Spee "Gerda"
-Juippi, Hallara, uros, Paranoid Hunley "Hukka"
-Remi, Scarlets Gundogs, narttu, Paranoid Bluebird K7 "Birdie"
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me

Juippi
Toistolla tehoa

Re: Paranoid: kk saksanseisoja / Remi ja Juippi?

#2 Viesti Kirjoittaja Juippi » Su Huhti 03, 2011 7:29 pm

Ehdottomasti olen edelleen kiinnostunut (:

Tarjoisin siis kotia Hallarasta. Kisanäyttöä löytyy yhtä koiraa lukuunottamatta kaikilta. Valionarvosuunnitelmina kanakoirakokeet, tottelevaisuuskokeet, bh-tunnus sekä parin maan piirretty muotovalio. Eli mikäli ei haittaa, pentu tosiaan saisi piirretyt kuvat. Satunnaisesti metsäjälkeä, pelastuskoirakokeita, agilitya tai koiratanssia voisi kisailla, valionarvoja en niistä kuitenkaan lupaa (laiska minä!).
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.

kirby
Höpsö veitikka

#3 Viesti Kirjoittaja kirby » Su Huhti 03, 2011 8:29 pm

Joo mulle!

Scarlets gundogsiin asustelemaan samanhenkiseen porukkaan - pääpainoitteisesti näyttelyihin sekä kanakoirakokeisiin, ajan salliessa myös muihin mahdollisiin lajeihin sekä BH- tunnuksen pyrin hankkimaan jokaiselle piskille. Mun kisautus on aika rentoa mut toivon ettei se haittaa, mulla ei vaan oo aikaa metsästää kisoja kauheen aktiivisesti. :mrgreen:

Sukupuolesta ei oo vielä mitään varmuutta, vähän kuvien mukaan. Ehkä se olis narttu. Mut en osaa luvata! :D
I'll find my way, find my way home
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016

Zellie
Ammattimouhoaja

#4 Viesti Kirjoittaja Zellie » Ma Huhti 04, 2011 7:28 am

Eiköhän teille kummallekin pentu lähde. Juipille sen verran, että ehdottomasti käyvät myös piirretyt kuvat. Voi olla, että sellaiset myös itselle hankin (saatan kysyä siltäkin suunnalta, että varaudupas :mrgreen: Ja tosiaan, rento kisailu riittää - kyllä niitä tuloksia sitten tulee. Enhän mäkään Remi nyt mitenkään huipusti ole sun kasvattejasi kisaillut - etenkään Huldaa. Ja sukupuolen ehditte vielä molemmat päättää.

kirby
Höpsö veitikka

Re: Paranoid: kk saksanseisoja

#5 Viesti Kirjoittaja kirby » Ma Huhti 04, 2011 2:24 pm

Jee! :) Koska nää alustavasti syntyis, onko sulla mitään käryä?
vuoden kadehdituin 2012

Zellie
Ammattimouhoaja

#6 Viesti Kirjoittaja Zellie » Ma Huhti 04, 2011 2:30 pm

Mun puolesta voivat periaatteessa syntyä hyvinkin nopeasti (kolmas pentu jää ainakin aluksi Paranoidiin), eli miten vain teille parhaiten sopii. Nimiehdotuksia otan myös mielelläni vastaan, mikäli jotain tulee mieleen. Saadaan sitten teille mieleiset nimetkin.

kirby
Höpsö veitikka

#7 Viesti Kirjoittaja kirby » Ma Huhti 04, 2011 2:40 pm

Minkälaisia nimiä sä oot aatellu? :D Tai siis, haluatko että otetaan joku tietty kirjain/aiheteema? Kirjaimen suhteen mulle käy oikeastaan mikä vaan mutta teemoille mulla vois olla parikin ehdotusta! Tunnettuja teitä & katuja, tunnettuja laivojen nimiä (sivu 2), alkuaineita ja kemikaaleja.. Musta etenkin tuolla kuuluisten laivojen nimien joukossa oli joitain tosi kivoja! :mrgreen:

(niin et jos vaan laivateema näyttää kivalle, se käy muillekin varaajille tai nimi on muuten vain itse päätettävissä niin ihastuin kamalasti nimeen Bluebird K7!)
vuoden kadehdituin 2012

Zellie
Ammattimouhoaja

#8 Viesti Kirjoittaja Zellie » Ma Huhti 04, 2011 2:54 pm

Tuolla laivoissa ja veneissä oli kyllä sen verran kivoja nimiä, että voitaisiin niillä mennä. Paranoid pitää vielä jollakin lailla saada nimiin, sitä täytynee miettiä. Mutta mutta, laivojen nimillä mennään.

kirby
Höpsö veitikka

#9 Viesti Kirjoittaja kirby » Ma Huhti 04, 2011 2:56 pm

Selkis! Eli mun kakara on sit (Paranoid) Bluebird K7. :D Kutsumanimeks taidan heittää Birdien ja näillä näkymin otan nartun.
vuoden kadehdituin 2012

Zellie
Ammattimouhoaja

#10 Viesti Kirjoittaja Zellie » Ma Huhti 04, 2011 4:04 pm

Sulle merkkailin nimen. Ja sen nartun kuvat, joiska laatumainintaa kyselit, oli kyllä mukavan näköiset (vaikken mikään tuomari olekaan).
Juippi, säkin voit katsella nimeä tuolta laivoista.

Juippi
Toistolla tehoa

#11 Viesti Kirjoittaja Juippi » Ma Huhti 04, 2011 4:13 pm

Kiva teema, itse meinasin tuolta yhdelle tuontikoiralle nimeä ettiä mutta en sitten ettinytkään. Mulle uros, Paranoid Hunley, lempinimeksi tulee varmaan Hukka (: Toisaalta tuo Kalakala olisi kyllä ollut ihan huippunimi, mutta Hunley on ehkä hiukan virallisemman "en-ole-kännissä" nimi. Ehkä semmonen Kalakala tulee joskus vielä löytymään tuontien suvuista tai itse koiran nimenä!

Mulle on tosiaan ihan sama millon syntyy, mulla menee kuitenkin joka tapauksessa vielä pari päivää saada kuvia valmiiksi yms. Ja multa saa kyllä tulla kinumaan kuvia, en sitä kiellä!
/voit pistää turrilan kautta tai sähköpostilla, miten vain haluat.
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.

Zellie
Ammattimouhoaja

Re: Paranoid: kk saksanseisoja - syntymäpäivä

#12 Viesti Kirjoittaja Zellie » Ti Huhti 05, 2011 7:25 am

Juippi, sulle tuo. Laitanko niistä kuvista jotain pyyntöä kera mallin, vai miten?
Omasta pennustani tulee narttu ja nimeksi Paranoid Graf Spee. Nyt kun kaikilla koirilla on nimet, voitaisiin tarkemmin miettiä syntymäpäivää. Onko ehdotuksia?

kirby
Höpsö veitikka

#13 Viesti Kirjoittaja kirby » Ti Huhti 05, 2011 2:16 pm

No mulle käy oikeastaan koska vaan. Jos vaikka tämän kuun puolissa välin?
vuoden kadehdituin 2012

Zellie
Ammattimouhoaja

#14 Viesti Kirjoittaja Zellie » Ti Huhti 05, 2011 2:20 pm

Laittelen sulle Juippi tänään myöhemmin (kun tulen jäähallilta) viestiä. Mites ois syntymäpäiväksi ensiviikon perjantai eli 15. tätä kuuta?

Juippi
Toistolla tehoa

#15 Viesti Kirjoittaja Juippi » Ti Huhti 05, 2011 2:21 pm

Mulle käy hyvin (:

Vastaa Viestiin