M: monenlaista karvakasaa

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Viesti
Julkaisija
Susityttö
Höpsö veitikka

M: monenlaista karvakasaa

#1 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Su Helmi 22, 2009 10:52 am

Osa koirista etsii sijoituskotia, mutta osa on lähdössä myös omaksi. Osalla koirista on edes jonkinlaisia tuloksia, mutta osa on sitten ihan täysin kisaamattomia. Kannattaa googletella tuloksia. Kaikkien kutsumanimet saa vaihtaa.

amerikanakitan BH vSWEW-08 vDKW-09 vSWE*, vDK*, vKRE* MVA Jääkyyneleen Ciclamen "Cilla"
C-pentue
lähtee vain sijoitukseen
kuvat mukaan © Carita - luonne mukaan © Veera

amerikanakitan Jääkyyneleen Kannabis "Pirre" Päihde-pentue
ei tuloksia, kuvat voi saada minulta

basset houndn Jääkyyneleen Pikku Kovis Pikku-pentue
EH2, EH2, ERI2 PN3, H, EH2
kuvaa voi kysellä Iiviltä

Lasipisaran K-pentue
lbu BH Hk1 vNM-09 Lasipisaran Kauhu Kartano "Juntti"

nsnu BH Hk1 Vk1 RH-E TK1 vNM-09 Ternen Fièvre "Evil" F-pentue
Jalostuskäyttö harkiten, koska molemmilla sisaruksilla on pentueet. F-pentueen ainokainen joka ei ole tokovalio joten toiveissa olisi, että uudessa kodissa oltaisiin innokkaita tokoilemaan. Kuvattu terveeksi.

nsnu RH-F B Ternen Ingéniosité "Välkky" I-pentue
RH-E, RH-F A & RH-F B. Lonkat B/A, muuten terve. Yleisestä suvusta jossa esiintyy sama koira (Utuhaukun Diamond Is Beautyful iie ja ieeie) kaksi kertaa, mutta Välkyn emä on narttu jota ei löydy kuin I-pentujen suvusta.

nsnu BH Hk1 Ternen Kangourou "Ruu" K-pentue
kuvattu terveeksi

O-pentue, 1n
prtn LUT D vAGIW-07 Nella, viralliselta nimeltään Räyhän Onnellisin Olivia. Hän on todella reipas ja iloinen tyttö. Menestynyt näyttelyissä (ei mitään hyötyä kun kuvia ei saa mukaan), agista yksi vKUMA ja titteli ja luolakokeissa on kisattu.
Terveystulokset on L: A/A, K: 0:0, P: 0/0, S: terveet

H-pentue, 3n
tämä pentue oli täysi fiasko. Kaikki pennut palautuivat minulle..
prtn Hattara eli Räyhän Haittatekijä. Hattara on täys käyttökoira. Hän vihaa näyttelyiden hälinää ja sitä, että siellä pitäisi olla kunnolla.
Terveystulokset L: A/A, K: 0:0, P: 0/0, S: terveet
prtn Nelly eli Räyhän Hiipijä. Hän on todella kaunis tyttö ja onkin menestynyt näyttelyissä ihan hienosti (taaskaan tästä ette hyödy). Luola- ja mejäkokeisiin Nellyllä on kauhea hinku ja hän odottaa pääsevänsä kisaamaan niihin. Ilmoitettu PAKK'n.
Terveystulokset L: A/A, K: 0:0, P: 0/0, S: terveet

Susityttö
Höpsö veitikka

Re: M: amerikanakitan ja basset houndu

#2 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Ti Maalis 03, 2009 6:32 pm

kiinnostuneita?

tellu.
Floodari

#3 Viesti Kirjoittaja tellu. » Ti Maalis 03, 2009 6:37 pm

Ei oo ennen oikein sijoitusta ollut. Olisin nimittäin kiinnostunut akitasta. Siis, pitäisikö minun tehdä koiralle omat sivut vai kelpaako nuo sinun ?? Sillee et, koira olis mun kennelissä, mut sivu menis tonne Tican sivulle. Sit vain kisaisin sillä ja sillee. Niinkö ??
Tosin voisinkos minä tehrä sille sit kilpailukalenterin omalle sivulle, että saisin päivitettyä sitä ?? Ja sinä sit lisäisit linkin tuonne sivuille. Miten ois tällenen juttu, ymmärsinkö oikein ?? Samallahan voisin kirjoittaa sille luonteen : D
LOPETTANUT!!

Milja
Ei enää ikinä uudestaan

#4 Viesti Kirjoittaja Milja » Ti Maalis 03, 2009 6:45 pm

Sori kun tungen kuononi joka paikkaan, mutta Lalina, tietääkseni sijoituskoira tarkoittaa sitä, että kasvattaja sijoittaa jonkun kasvattinsa asumaan toisen ihmisen luokse, joka tekee sivut itse, ja kisaa sillä jonkin aikaa. Kun kasvattajan mielestä koiralla on tarpeeksi tuloksia, sille teetetään pennut KASVATTAJAN kennelnimen alla, eli et saa ensimmäistä / sovittuja jälkimmäisiä pentueita oman kennelnimesi alle, vaan kasvattajan. Ja riippuen siitä, kuinka monen pentueen sijoitussopimus on tehty, saat koiran sen jälkeen kokonaan itsellesi. Tässä tämmönen mun versioni asiasta, korjatkaa jos olen aivan väärässä.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.

Susityttö
Höpsö veitikka

#5 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Ti Maalis 03, 2009 6:47 pm

Nuo Tican sivut ovat sen ex-omistajan tekemät. (: Sinä tekisit Ticalle omat sivut kenneliisi ja kisailisit sillä miten haluat. Itse voisin ilmoitella näyttelyyn ja yrittää ilmoitella PAKK'n, voisin kisata myös mejässä, ihan toki niin miten itse haluat. Sitten kun meidän molempien mielestä Tica on riittävän hyvin kisattu, teettäisin sillä pentueen Jääkyyneleen nimen alle. Toki, jos Tica ei ole terve, niin sitä ei tulla jalostukseen käyttämään ja samalla seuraillaan vähän muitten sisarusten jalostuskäyttöä. Teettäisin Ticalla siis yhden pentueen, jos kaikki menee hyvin ja toivoisin, että sitä ei toista kertaa tulla käyttämään. (:

Eli noin niinkuin Milja asian selittikin tuossa.

tellu.
Floodari

#6 Viesti Kirjoittaja tellu. » Ti Maalis 03, 2009 6:49 pm

Ahaa, kyllähän se onnistuisi. Miten ois, tulisiko Tica [url=http://aamuvirkku_.webs.com/index.htm]meille[/url] ?? Voin kyllä ihan itsekkin kisata, mutta kyllähän tuokin onnistuu. Mites noi kuvat ??
LOPETTANUT!!

Susityttö
Höpsö veitikka

#7 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Ti Maalis 03, 2009 6:51 pm

Mielelläni minä Tican sinulle annan (: Kuvat saat Ticalle mukaan, copyiksi Susityttö ja linkki mailiini susityttogrr[@]gmail.com
Kävisikö sinulle, että ilmoittelisin Ticaa näyttelyihin ja sinä kisaisit sitten muissa lajeissa?

tellu.
Floodari

#8 Viesti Kirjoittaja tellu. » Ke Maalis 04, 2009 4:59 pm

Käyhän se hyvinkin.
//Teen sivut heti kun ehdin.
LOPETTANUT!!

Susityttö
Höpsö veitikka

#9 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Ke Maalis 04, 2009 5:02 pm

Sivuilla ei ole mikään kiire (: Mielellään parin viikon sisällä, mutta joustan kyllä tuosta.

tellu.
Floodari

Re: M: basset houndu

#10 Viesti Kirjoittaja tellu. » Ke Maalis 04, 2009 5:40 pm

Mites muut kisasuoritukset ??
Tässä tulisi sitten sivut. Lisätään A&A:n sivuillekkin heti. Heh, nehän muuten tuli äkkiä : D
LOPETTANUT!!

Susityttö
Höpsö veitikka

Re: M: basset houndu

#11 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Ke Maalis 04, 2009 6:11 pm

Kiitos paljon sivuista. (: Hyvät on kunhan linkittelisit vain Jääkyyneleen -> www.freewebs.com/jaakyynel
Voin joku päivä sulle ettiä noi kisatulokset ja lähetellä yv'llä. (:

Susityttö
Höpsö veitikka

Re: M: 2xbasset houndu, novascotiannoutajau

#12 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Pe Maalis 13, 2009 9:13 pm

uusi basset hound myynnissä.

tellu.
Floodari

#13 Viesti Kirjoittaja tellu. » La Maalis 14, 2009 10:50 am

Lisään Jääkyyneleen linkin heti kun kerkeän. Tai siis tämän päivän aikana tässä kohta. Olen jo sen verran kisauttanut Ticaa, että on mejän VOI luokassa. Ja ilmoitettuna muistaakseni ainakin kahteen näyttelyyn. Lisäksi agilityssä ollaan jo kahdessa kisassa mukana. Tokoa ei olla vielä päästy maistamaan, mutta ajallaan kaikki.
Paljon on tullut kehuja koirasta, hyvät kuvat on joo.
LOPETTANUT!!

Susityttö
Höpsö veitikka

#14 Viesti Kirjoittaja Susityttö » La Maalis 14, 2009 9:22 pm

Hienosti on ura Tican kanssa alkanut (: Jostain kun saisin aikaa, niin etsin Tican näyttelytulokset.

Susityttö
Höpsö veitikka

Re: M: mm. suomenpystykorva & harmaa norjanhirvikoira

#15 Viesti Kirjoittaja Susityttö » Ti Huhti 14, 2009 9:49 am

Nyt olisi tarjolla suomenpystykorva ja harmaa norjanhirvikoira kuvien kera sijoitukseen.

Vastaa Viestiin