Waporen tarun loppu - koirat myynnissä!

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Viesti
Julkaisija
Vermil
Ei enää ikinä uudestaan

Waporen tarun loppu - koirat myynnissä!

#1 Viesti Kirjoittaja Vermil » Pe Helmi 06, 2009 10:19 pm

Tässä elämän vaiheessani näen parhaaksi lopettaa virtuaalikoirailun, ja näillä näkymin ihan pysyvästi. Täällä foorumilla pysyn yhä teidän riesananne, mutta Wapore tosin kuopataan, ja koirille olisi siis uudet kodit etsinnässä. Kasvattajat saavat pitää minua millaisena pissipäänä tahtovat, mutta valitettavasti tässä nyt käy näin, ja jotkut ovat varmaan huomanneetkin että en ole enää lähes vuoteen kovin aktiivisesti pyörinyt v-koirien parissa.
Kaikkien koirien tiedät löytyvät täältä.

MYYNNISSÄ VIELÄ:
Free Dragon's Karate Of Love, shetlanninlammaskoira, narttu VARATTU SADULLE!

MYYDYT:
Kastehelmen Caramell - Hobu
Wolftame's Genial Gael - Wolfie
Lasimeren Cicero - Hassu
Wolftame's Lost In Illusion - Pehko
Standby's Daring Dustin - Juulia
Ratapihan Itkevä Ihme - Janita

Kotien pitäisi olla ennen kaikkea pysyviä, muita rajoituksia en juurikaan anna.
Alle vapaamuotoista hakemusta.

PS: Kasvattaja, jos tahdot itse etsiä koirallesi uuden kodin niin ilmoita minulle yksityisviestillä.

Viivi
Höpsö veitikka

Re: Waporen tarun loppu - koirat myynnissä!

#2 Viesti Kirjoittaja Viivi » Pe Helmi 06, 2009 10:24 pm

EEEIII Vermil >:| Inkan sivut on tekosella, muoksin hieman niitä vielä.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri

Joana
Floodari

#3 Viesti Kirjoittaja Joana » Pe Helmi 06, 2009 10:37 pm

Harmi että lopetat :( Wapore oli niin hieno kennel.
Uskaltaisitko mulle luovuttaa Kastehelmen Caramelin? Breathtakingiin pääsisi sekalaisen porukan jatkoksi. Pysyvän kodin lupaan, luovun koiristani vasta kun itse lopetan, ja vielä olen ainakin innostuneena pysynyt. Jatkettaisiin kisailua noissa lajeissa mitä aiemminkin on harrastanut, näyttelyissä varmaan siirryttäisiin piviko-puolelle. Onko Nelliä mahdollista käyttää vielä joskus jalostukseen?
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.

Hasse
Söi navetan kaksi nautaa

#4 Viesti Kirjoittaja Hasse » Pe Helmi 06, 2009 10:55 pm

Tosi harmi, että lopetat, mutta minkäs sille mahtaa että kiinnostus lopahtaa :/

Ja asiaan, tulin kyselemään shetlanninlammaskoira urosta Ratapiha Itkevää Ihmettä. Poika pääsisi joukon jatkoksi kenneliini, Syksyn. Koira saisi pysyvän kodin minulta. Kisauttaisisin sitä lajeissa ainakin näyttelyissä, agilityssä, tokossa, flyballissa, maastoesteissä. Paimennuksessa ei enää tarvitsekkaan :D Kisaan aktiivisesti, ja painotan eniten näyttelyihin ja paimennukseen. Mutta hyvin aktiivisesti myös muihin lajeihin. Kisanäyttöä voisi olla vaikka tällä ja tällä.

Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

#5 Viesti Kirjoittaja Narya » La Helmi 07, 2009 12:04 am

OT// Pysytkö edelleen Virtuaalisten Colliesanomien toimittajana, vaikka lopetatkin virtuaalikenneelaamisen? (: Ymmärrän toki jos kiinnostuksesi ei riitä tmvstv.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &

Janina
Höpsö veitikka

#6 Viesti Kirjoittaja Janina » La Helmi 07, 2009 12:06 am

-

Hassu
Höpsö veitikka
Viesti:

#7 Viesti Kirjoittaja Hassu » La Helmi 07, 2009 8:54 am

Voi harmi, että Wapore lopettaa.. =( Mun on kohta pakko tehdä tosta Genial Gaelista tarjousta, aivan ihana hurtta! Olis täydelliset kuvatkin (; Mutta oottaa nyt vielä hetkisen.
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski

Vermil
Ei enää ikinä uudestaan

#8 Viesti Kirjoittaja Vermil » La Helmi 07, 2009 9:54 am

Ihan varteen otettavia kotitarjouksia tänne näkejään tullutkin, katselen näitä kaikkia koteja tässä vielä tarkemmin, ja lisää tarjouksiakin saa vielä toki laittaa kaikista koirista.
Pehko - Valitettavasti lopetan myös v-colliesanomien toimituksessa, mutta minulla olisi jo materiaalia tähän toiseen lehteen, eli tämän toisen numeron ajan pysyn vielä mukana, ettei koko työnjakoa tarvitsisi uusia :)

Hassu
Höpsö veitikka
Viesti:

#9 Viesti Kirjoittaja Hassu » La Helmi 07, 2009 10:16 am

Mutta periaatteessa Lasimeren Cicerokin olisi tosi kiva, ja niinpä laitan tästä herrasta tarjousta :)

Koiraherra muuttaisi siis luokseni Never Everiin. Omistan Never Everin Wolfien kanssa puoliksi, joten kisaamisesta ei tulisi ongelmaa. Cicerolla näytti olevan jo jonkin verran noita meriittejä, mutta eihän se tarkoita, että kisaaminen täytyisi lopettaa! Kisaisimme Cicerolla agilityssa ja mahdollisesti myös koiratanssissa, ja saatan myös kokeilla koiran kanssa flyballia. Myös näyttelyt ovat varteenotettava vaihtoehto - mikäli löydän jostain hyvät kuvat, saatamme ehkä jopa menestyäkin! Tosin nuo näyttelyt eivät ole se pääasia, painotamme enemminkin käyttölajeihin, mutta tietysti saatamme pyörähtää myös näyttöpuolellakin =)
Kuvaluvat minulla on From Let's Borderista, joten sieltä saattaa löytyä hyvätkin kuvat. Koti olisi pitkäaikainen (=pysyvä), ja aika aktiivinen. Tiedustelisin vielä, saako Ciceroa käyttää jalostuksessa? Tosin eipä se pahemmin haittaa vaikkei saisikaan =>

Kyseles lisää, jos jäi jotain unohtumaan =) Sivunäyttö ja kisanäyttö vaikka tässä, tosin kisaamisessa pystyn parempaankin!

// Huomasin muuten, että Cicen kuvat olisivat tulossa mukaan :) Eli mikäli saan ne mukaan, niin sitten unohdetaan nuo puheet From Let's Borderista =D
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski

Hobu
Floodari
Viesti:

#10 Viesti Kirjoittaja Hobu » La Helmi 07, 2009 11:32 am

EIKÄ! Ei Wapore voi lopettaa!

Mut mun on pakko saada toi Kastehelmeläinen (Kastehelmen Caramell). Oon niin kauan himoinnu Kastehelmeläistä bordercollieta ja nyt sitten tulee tämmönen yllättävä tilaisuus. Elikkäs Borderskyhin hyvin ahkeraan kisaukseen niissä kajeissa missä neiti ei vielä ole valioitunut. Ja niissä pyrittäisiin valioitumaan. Ehdottomasti saisi kodin kyllä loppuiäkseen. Kuvista en osaa sanoa, mutta ainakin ne tulisivat vaihtumaan, sillä joskus kysyessäni tuon koiran kuvia en saanut lupaa, joten en halua sitten käyttää nuita. Näyttelylinjaisen kuvat kuitenkin tällä tulisi, sillä emäkin on niin kaunis nly koira. Kisanäyttö tälläkertaa vaikka Kirasta, vaikka luulen että tiedät kisautukseni.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012

Pohjanmeren
Alkupalat
Viesti:

#11 Viesti Kirjoittaja Pohjanmeren » La Helmi 07, 2009 11:32 am

BH VPVA vV-08 Ratapihan Itkevä Ihme, shetlanninlammaskoira, uros
Free Dragon's Karate Of Love, shetlanninlammaskoira, narttu
Haluaisin ostaa sheltit Kennel Whiskaan. Etsiskelinkin juuri shelttejä. Sivut ovat vielä vähän keskeneräiset. Kisattasiin säännöllisesti, ja mahdollisesti käytettäisiin siitokseen. Osoite on tässä
Koiria, koiria, koiria.

Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

#12 Viesti Kirjoittaja Narya » La Helmi 07, 2009 2:19 pm

No voi hitsi. >>>: Tosi surullista, että Waporen ja sun ties virtuaalikoiramaailmassa päättyy. Hyvä kuitenkin, että jaksat tämän VCS -numeron pysyä vielä mukana toimittamassa, etkä jätä tilannetta ihan auki, olis nimittäin aika hankalaa mua kohtaan. Haluatko muuten pysyä edelleen tilaajana? (: //OT puoliks edelleen....
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &

Vermil
Ei enää ikinä uudestaan

#13 Viesti Kirjoittaja Vermil » La Helmi 07, 2009 3:06 pm

Pehko - Minut saa poistaa myös tilaajien joukosta tämän numeron jälkeen, sillä virtuaalicollieihin ei enää löydy kiinnostusta ;/

Hobulle mielelläni luovutan Kastehelmen Caramell:in, sillä Bordersky on minulle sellainen tuttu ja turvallinen paikka johon oikein mielelläni Nellin luovutan.
Lasimeren Cicero lähtee minun puolestani Hassulle, ja tuo kisatulevaisuus vaikuttaisi hyvin mukavalta. Tuossa aloitusviestissä tosin lukee että Cicen kuvat eivät tule mukaan, mutta toivottavasti löydät pojalle kuvat jostain muualta.
Ratapihan Itkevä ihme puolestaan lähtisi minun puolestani Janitalle.
Pohjanmeren - Valitettavasti ei nyt vakuuttanut, joten en valitettavasti taida nyt Lilista luopua, ja Jali saikin jo uuden kodin.

Tällaiset päätökset tällä kertaa näiden kotien suhteen.

Wolfie
Höpsö veitikka

#14 Viesti Kirjoittaja Wolfie » La Helmi 07, 2009 3:18 pm

Vermil eiköhän me Hassun kanssa jostain sille kuvat löydetä. Mä en just nyt ehdi tekemään sivuja mutta Hassu tekee varmaan piakkoin.
Tosi harmi että Vermil lopetat, Wapore oli just kanssa niin paras paikka. Toivottavasti kaikille noille löytyy koti (mulla on kamala piteleminen itsessäni etten ostaisi jotain collieta sulta Wolfeye'ssiin >XD)
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude

Vermil
Ei enää ikinä uudestaan

#15 Viesti Kirjoittaja Vermil » La Helmi 07, 2009 3:19 pm

Kyllä Wolfiellekkin meiltä collie voisi lähteä :)

Vastaa Viestiin