ostetaan kolme malinoisia palveluskoirakäyttöön (pääosin)

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Viesti
Julkaisija
Milka L.
Alkupalat

ostetaan kolme malinoisia palveluskoirakäyttöön (pääosin)

#1 Viesti Kirjoittaja Milka L. » Ti Tammi 06, 2009 1:50 pm

Humor eli mein uusin projekti alkaa vähitellen valmistua, ulkosua tosin saatan yrittää vielä uudestaan ja kuvat ovat yhä täysin hakusessa, mutta mulla on ollut kuitenkin tapana aloittaa kilpaileminen aina mahdollisimman nopeasti ja nyt iski taas innostus iskeä koirat ensimmäiseen uuteen bh -kokeeseen ja alkaa jännätä tuloksia, mutta mitenkäs se onnistuu ilman koiria? Suvuttomista alan kuitenkin saada kyllikseni, ja lisäksi jonkun toisen kasvattamiin koiriin (ja muihin elukoihin) jaksaa jotenkin panostaa enemmän ja pitempään, eli ajattelin nyt katsoa, minkälaisia otuksia teillä olisi myynnissä ennen kuin teen mitään häiköityä - koirien parissa kun tuskin tilarit ovat mahdollisia.

Nyt olisi siis hankinnassa belgianpaimenkoira malinois kertaa kolme, yksi uros ja kaksi narttua. Koirilla olisi edessään mahdollisimman aktiivinen kisaura palveluskoiralajien kanssa, eli vanhempien toivoisin kilpailleen niissä myös, mutta agility ja toko ovat luonnollisesti mukana kuvioissa mutta hieman epäaktiivisemmin. Yritän luonnollisesti toteuttaa kaikki kasvattajan toiveet mahdollisimman hyvin, totta kai. Jälkeläisiä sitten kun meriittejä löytyy.

Jaja. Pitikös täälläkin olla kisanäyöt? Itse kennelin sivuja en pääse vielä paljastamaan, mutta löytyihän sitä kait yksi toinenkin koira minulta, jonka kanssa harrastelen myös yhtä lailla. Kilpailla en ole kyseisellä otuksella ehtinyt vielä paljoakaan ja herran kanssa on tavoitteet yhtä korkealla kuin Humorinkin koirilla tulee olemaan (kuten minulla aina), aikaa olen valmis käyttämään paljonkin (;

Toivottavasti vakuutti edes jonkun. Kiitos. Niin, ja huomatkaa toimivani hevosten kanssa nimellä Milka L. eli noiden kahden esimerkkielukan omistajaksi on merkitty sitten se.
sateenkaari päättyi nakkikioskille