M: krou & Bh SchH1 Tk2 jDNKW-10 jUSAW-10 jNW-11 bpmn

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Viesti
Julkaisija
matty
Keilapallo

M: krou & Bh SchH1 Tk2 jDNKW-10 jUSAW-10 jNW-11 bpmn

#1 Viesti Kirjoittaja matty » To Joulu 30, 2010 5:56 pm

Voivoivoi, leikin tiukkiskasvattajaa yhden yön ja heti tuli kasvattipalautuksia. Epäaktiivinen ja ei-niin-tosissaan-otettava kasvattaja kun olen, tykkään pitää mottona sellaista "ei määrä vaan se laatu". Vielä kun kasvatusrotuina on pari sellaista omasta mielestäni harvinaisempaa rotua, joille ei suurta kysyntää ole, niin olisi hienoa saada näistä omista kasvateista sellaisia, jotka oikeasti viitsii sivuillekin listata. Otan sen riskin, että nämä eivät välttämättä mene kellekään, mutta pakko sanoa: jättäkää tyhjät lupaukset ostotarjouksista pois. Jos et pysty tarjoamaan pitkäaikaista kotia, älä sanoko niin. Jos et pysty kilpailemaan valionarvoihin asti, älä sanoko niin. Jos et aio käyttää koiraa jalostuksessa, älä sanoko niin. En vaadi elinikäistä kotia tai valionarvoihin asti kilpailua eikä ostotarjouksien ei tarvitse olla pitkiä, kunhan pääkohdat löytyy niin parin lauseenkin tarjous voi vakuuttaa. Mitään hurjaa kilpailukäyttöä en vaadi, mutta vaadin lupausten pitämistä. Huomioithan, että kun koira sinulle siirtyy, saat itse päättää sen kuolemasta jne, mutta mikäli kasvatin sivuilla ei oikesti tapahdu yhtään mitään, pistelen sähköpostia tulemaan.

Krou Bitang jc
Virtuaalimaailman ensimmäisistä kroatianpaimenkoirista (isän nykyiset muistosivut) suoraan polveutuva poitsu kolmella siskolla. Vanhemmat lähinnä näyttökoiria kun silloin ei ollut kroatianpaimenkoirilla käyttöoikeuksia - Raivosta toivoisin käyttökoiraa, mutta myös näyttelyuralle lähtee mielellään. Edellinen omistaja noel, myynnissä kennelin lopettaessa. Kilpailemssa mulla (perusrata). Pentuesivu, nimen merkitys varas/roisto/rosvo, kutsuttu Raivoksi edellisessä kodissa.

Hyvään kotiin Dzsakarta jc! Menestynyt vähän joka lajissa. varattu
olin kerran herranterttu

Häidee
Kriisissä

Re: M: käyttömudeja, -kroaatteja & -malikoita

#2 Viesti Kirjoittaja Häidee » Pe Joulu 31, 2010 3:42 pm

Cudar kiinnostaisi kovasti. Jos mulle lähtee niin pääsee Hollywood Madnessiin.
Kilpailusuunnitelmissa olisi tavoitteena valioitua ainakin PK:ssa, paimennuksessa ja agilityssä. Toukokuun lopulla saisi kuvat (, jos vain kivan näköisiä mudeja Rauma Show:ssa olisi). Toko on vähän siinä ja tässä, mutta kyllä siinä varmaan pariin kertaan tullaan kilpailemaan. Kilpalunäyttönä voit katsoa - kaksi koiraa.
Pariin pentueeseen käyttäisin jalostukseen.
Ehdottomasti pysyvän kodin saa!
61°07 45 N 21°30 20 E

matty
Keilapallo

#3 Viesti Kirjoittaja matty » Ti Tammi 04, 2011 7:00 pm

Olen tässä vähän kahden vaiheilla, varsinkaan kärsimättömyys (yksityisviesti) ei nyt hirveästi iske. Nyt kuitenkin positiivisin toivein lähetän pojan teille, kuvat eivät ole niin oleellinen juttu :-) Sen verran vielä, että tottis on aika tärkeä juttu ainakin itselle, joten toivoisin, että myös siinä tulisitte Cudarin kanssa kilpailemaan. Sitten pentueasiasta, Cudar on 1-polvinen, joten varmasti löytyy helposti puoliso eri suvusta - toivon, ettei kasvattejani astuta evm-koirilla tai eripitusen suvun omaavilla. Lisäksi uskon, että yksi pentue riittää - mudeille ei ole hurjaa kysyntää :-)
olin kerran herranterttu

Häidee
Kriisissä

#4 Viesti Kirjoittaja Häidee » Ke Tammi 05, 2011 2:56 pm

Ajattelin vain ettet ole huomannut viestiäni (sen takia laitoin yksäriä) ja voin toki kilpailla tokossa. :)
Sivut olen jo tylsyyteeni väsäillyt. Cudar.
61°07 45 N 21°30 20 E

matty
Keilapallo

#5 Viesti Kirjoittaja matty » La Tammi 22, 2011 5:40 pm

Kiitos :-)
olin kerran herranterttu

matty
Keilapallo

#6 Viesti Kirjoittaja matty » Su Maalis 20, 2011 1:26 pm

Nostellaanpas.
olin kerran herranterttu

Juippi
Toistolla tehoa

#7 Viesti Kirjoittaja Juippi » Ma Maalis 21, 2011 5:34 pm

Mitä ihmettä, Raivo myynnissä? Äää, haluaisin, mutten halua!
otot :D
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.

matty
Keilapallo

#8 Viesti Kirjoittaja matty » Ma Huhti 04, 2011 12:17 am

Ikävä kyllä, mitä Saanan kanssa viimeksi puhuin vuonna nakki niin hän oli ainakin silloin lopettanut :-D Itsehän olen niin hurjan aktiivinen, etten osaa yhtään sanoa, mitä kenneliä edes "loppuaikoinaan" pyöritti. Muistaakseni Raivo kuitenkin harmikseni päätyi tähän myyntiröykkiöön. Veisit pois vain, kunhan kodin jollain aktiviteeteilla näille sais ni kelpais ;-)
olin kerran herranterttu

matty
Keilapallo

#9 Viesti Kirjoittaja matty » To Kesä 09, 2011 3:45 pm

Nostoa pitkästä aikaa.
olin kerran herranterttu

karyn
Alkupalat

#10 Viesti Kirjoittaja karyn » Su Kesä 12, 2011 1:17 pm

Tarjoaisin tuosta Bodrista:

Olen pyörinyt virtuaalihevosten puolella useita vuosia. Nyt kuitenkin olisi mukava ottaa myös tallikoira, jonka kanssa voisi alkaa puuhailla. Kroatianpaimenkoira on sattunut silmään aikaisemminkin, joten sellainen olisi kiva saada. Pääsisi pyörimään Peikkopihaan ja tekisin sille samanlaiset sivut kuin siellä asuville hevosillekin. Lähtisin todennäköisesti kokeilemaan koiran kanssa vähän lajia kuin lajia, mutta ensimmäisenä virtuaalikoiranani en mitään valioita siis pystyisi lupaamaan. Tekstejä sivulle tulisi, koira pyörisi mukana talliturinoissa ja kuvat tulee jos tulee. Myöhemmin varmasti ainakin yksi pentue olisi paikallaan.

matty
Keilapallo

#11 Viesti Kirjoittaja matty » Ma Kesä 13, 2011 2:51 pm

Noni, great :) Ota mukaasi vain! Tärkeintä on koti, jossa näkee, että jotain tapahtuukin, ei niinkään kilpailumenestys. Kuvilla ei ole väliä. Ilmoittele sivuja tähän tai yksityisviestillä tai miten parhaiten saat laitettua :D

/ Jos kuvaa tarvii niin multa löytyy tällainen tuherrus. Kaikki copyt on jo kuvassa :)
olin kerran herranterttu

matty
Keilapallo

Re: M: käyttökroaatteja & -malikoita

#12 Viesti Kirjoittaja matty » Pe Kesä 17, 2011 12:37 pm

Bodri jc myyty.
olin kerran herranterttu

matty
Keilapallo

Re: M: krou, bpmu, bpmn

#13 Viesti Kirjoittaja matty » Ti Heinä 19, 2011 9:48 pm

Disja jc myyty.
olin kerran herranterttu

matty
Keilapallo

Re: M: krou, bpmn & Bh SchH1 Tk2 jDNKW-10 jUSAW-10 jNW-11 bpmn

#14 Viesti Kirjoittaja matty » Su Elo 07, 2011 2:49 am

Rakas Sapu myyntiin :(
olin kerran herranterttu

Twiggy
Balettineuvos

Re: M: krou, bpmn & Bh SchH1 Tk2 jDNKW-10 jUSAW-10 jNW-11 bpmn

#15 Viesti Kirjoittaja Twiggy » Su Elo 07, 2011 3:01 pm

Lähtisköhän Sasha minulle ja cantarelille yhteisomistukseen? Tyttö muuttaisi Terranoisiin (mun ja Lanian kennel). Pääsisi kisaamaan aktiivisesti, mun kisanäyttöä tässä ja cantarelin tässä.
Tulevaisuudessa cantarel tulisi teettämään yhden pentueen Lychee-nimen alle.

Vastaa Viestiin