O: monenlaista kullannuppua

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Viesti
Julkaisija
Cian
Kriisissä
Viesti:

O: monenlaista kullannuppua

#1 Viesti Kirjoittaja Cian » Ke Elo 04, 2010 2:08 am

Tanskandogit ovat minulle tosiaan tuttujuttu ja Dammen rinnalle kaipaisin kipeästi muutamaa vieraammissa lajeissa (esim. NOU, PK, Paimennus, MEJÄ jne.) kisaavaa koiraa. Tämä ei ole mikään hetken mielijohde, vaan pitkään harkittu siirto, haluan tutustua erilaisiin koiriin.

Lupaan koirille loppuelämänkodin (paljon luvattu, mutta koen olevani kykenevä pitämään lupaukseni), runsasta kisausta käyttöpuolella (ehkä näyttöpuolellakin, mutta siitä en mene takuuseen!) ja mahdollisesti pennut, ellei kyseinen koira tule sijoitukseen. Sen asian voisin itsestäni myös mainita, että aktiivinen ja innostava kasvattaja saa minutkin innostumaan, eli tykkään siis kirjoitella kuulumisia (ja näin ollen minulta löytyy myös puhtia kisaamiseen), ja toivon, että kasvattajakin tykkää vastaanottaa niitä.

Koirat tulevat saamaan itselleen hyvin pelkistetyt sivut ja luonnetta en niille rustaa laisinkaan, myöskään rakennekuvasta en mene takuuseen.

Koirien rodulle en sano muuta kriteeriä, kuin, että se ei saa olla tanskandoggi. Ostan koiria korkeintaan kolme (minulla on jo yksi koira) ja haluan vain parasta &.& Huippuhienoa olisi saada jokin noutaja, metsästyskoira tai pk-oikeukset omaava.
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am

Rebecca
Höpsö veitikka

Re: O: monenlaista kullannuppua

#2 Viesti Kirjoittaja Rebecca » Ke Elo 04, 2010 2:13 am

Mulla tulee bortsupentuja tos lähiaikoina. Ne kisaa ainakin paikussa ja pk:ssa.
Mikäli sä mejä koiran haluat, niin vielä nopeemmin tulis mulla varmasti farkkupentuja. Ne pääsis kanssa juoksemaan radoille.

Tällä hetkellä mulla on tulossa shelttipentuja ja siitä pentueesta löytyykin topic pentueet alueella. Ne ovat kätevän kokoisia koiria, omaa paimennusoikeudet luonnollisesti. Käy useaan lajiin. Musta on todella kiva, että tykkäät kirjoitella kuulumisia, sillä itse ainakin ilahdun kovasti kuulumisista :D Mutta tosiaan jos kiinnostaa joku noista kolmesta, niin voin bortsuista ja farkuista sulle yhdistelmää näyttää ja sellainen about ajankohta. Haluaisin vielä lisää tuloksia molemmille roduille.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude

Cian
Kriisissä
Viesti:

#3 Viesti Kirjoittaja Cian » Ke Elo 04, 2010 2:25 am

Rebecca, farkut on kyllä aina kiehtoneet jollain tapaa, en kyllä tiennyt, että niillä on juoksuoikeudetkin - plussaa vaan! Mä voisin niitä bortsujakin katella, mutta sheltit ei jotenki ole koskaan napanneet .. =)

Rebecca
Höpsö veitikka

#4 Viesti Kirjoittaja Rebecca » Ke Elo 04, 2010 2:41 am

Juu on niillä :D tosiaan tämä emä on FIN KVA-R eli suomen ratajuoksuvalio.
Mutta tosiaan, Ifda on ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa faaraokoirani. Se kisaa agilityn MAXI II luokassa, sillä on useita sertejä, yksi BIS-sijoitus, pari CACIB:ia ja sellaista. Sillä on 3xhyväksytty koejuoksu Suomesta, eli Suomen lisenssi. Se on myös juossut kerran hyväksytysti Iso-Britannian koejuoksun ja samaten Ruotsin. Lisenssiä ei ole vielä niistä, kun tarvitsee vielä kaksi hyväksyttyä tulosta molemmista maista. Se on tosiaan FIN KVA-R, eli ei enää kisaa ratajuoksuissa suomessa. Maastojuoksuissa narttu on ollut kohtuu hyvä, sillä on kaksi joksu SERT:iä, pyrkimys olisi saada se ehdottomasti valioksi siitäkin. Mejässä kisaa Suomessa ja Ruotsissa VOI luokassa. Vepen SOVE hyväksytty ja hupilajeista 47p. koiratanssista ja 45p. flyballista, eli siitä melkein valio. Titteleitä yhteensä BH RH-W A TK1 vFIN KVA-R vMEV-09 BEL & FIN MVA.
Urosta mulla ei ole, eikä pahemmin niitä kukaan lainaile, eli evm isällä syntyy. Pentue olisi Tawaretin B-pentue. Kisaamista edellytän lähinnä vain juoksuissa ja mejässä. Farkkupentue töpöä laittelen varmaan ihan tällä viikolla, kestää siinä kuitenkin aikansa ennen kun saa varaajat kasaan.

Bortsupentuja syntyy sitten yhdistelmästä Rainvalley's Julien eli käyttisnarttu Juuli ja sitten Shanyan uros, jonka nimeä taikka osoitetta en tähän hätään muista, mutta voin ilmoittaa sen aamummalla. Juulin kisaan tokossa valioksi, siltä puuttuu vain se KP niin FIN TVA napsahtaisi. Titteleinään BH Hk3 Tk3 RH-E RH-T B vPVA FIN KVA, eli suhteellisen vaatimaton. Näyttelyistä tullut H:ta, niin en ole merkannut niitä ylös. Mutta tosiaan täyskäyttis kyseessä, niin ei mulle näyttelyt merkkaa. Jatketaan tosiaan sen kanssa tokossa ja pelastuksessa olisi tarkoitus päästä eteen päin.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude

Shanya
Vuohenruokaa

#5 Viesti Kirjoittaja Shanya » Ke Elo 04, 2010 7:58 am

^Se uros on BH RH-E RH-F A RH-FL A TK3 JK2 Neverending Dream of Adele (:
Kuva

Aamu
Kanada
Viesti:

#6 Viesti Kirjoittaja Aamu » Ke Elo 04, 2010 11:01 am

Mulla on taas tulossa espanjanvesikoirapentue. Emänä olis BH HK2 JK1 EK1 VK1 vKREW -09 Ferico's Fish And Chips. Isänä evm. Perrojen kanssa voi kisata mejässä, paimennuksessa, näyttelyissä, flyballissa, koiratanssissa, tokossa, pelastuksessa ja peekoossa. Pentu ei tarvitsisi himokisatusta, pari kertaa kuukaudessa on ok määrä. Lisää tietoa saat kysymällä.

Mulla olis sitten myynnissä jos ei perro kiinnosta täällä cockerspanielinarttu ja suomenlapinkoirauros. Cockerien kanssa voi harrastaa mejää, hupilajeja (koiratanssi ja flyball esim.), näyttelyitä, pelastusta, tokoa ja paimennusta. Lappalaisten kanssa sama, mutta lisäksi peekoo vielä.

COPEL FROZEN WHIT SWANS "SARA" synt. 02.12.2009
Ei meriittejä, mutta tokossa ALO2 ja -3 ja paimennuksen perusrata hyväksytty. Näyttelytuloksia ei noilla kuvilla ole tullut, kaks H:ta vaan. Kuvat mukaan saa jos haluaa. Multa löytyy lisäksi vain yhden (xx) koiran kuvat, mutta nekin saa jos haluaa. Luonteenkin saa mukaan, copyiksi pitää vain laittaa Nettei. Ei tarvitse himokisatusta, näyttelyissä ja tokossa ainakin kuitenkin. Jalostusoikeus kolmen (tai alle) pennun pentueeseen. Lisää kysy jos on kysyttävää.

BAD BOY BY JOIKHAS "POJU" synt. 13.03.2010
Pojullakaan ei meriittejä, mutta vepestä sove ja paimennuksen perusrata hyväksytty. Kuvan saa mun puolestani mukaan, mutta kysythän piirtäjältä, Danay:ltä, lupaa myös. Ei himokisatusta (ellei halua), vepe, näyttelyt (piviko?) ja paimennus ainakin kuitenkin. Jalostusoikeus pieneen pentueeseen. Lisää kysy jos on kysyttävää![/quote]
It lurks behind you.

cantarel
Balettineuvos

#7 Viesti Kirjoittaja cantarel » Ke Elo 04, 2010 11:17 am

Noh, mä en osaa sanoa millon tää pentue tulee syntymään, mutta Diivalle olisi tulossa pentue, kunhan saadaan tytöstä KVA ja mahd VAVA kans. Että jos nahkapentu kiinnostaa niin mä olisin enemmän kuin mielelläni luovuttamassa sulle pentua tästä Lycheen A-pentueesta :) Jos kiinnostuit ja maltat oottaa niin jutellaan sitten tarkemmin kun pentue on ajankohtainen.

Zellie
Ammattimouhoaja

#8 Viesti Kirjoittaja Zellie » Ke Elo 04, 2010 11:24 am

Juulin pentue alkaa nyt olla ajankohtainen, kun tuo valioitui tokostakin. Pentujen määrää en ole vielä pähkäillyt, mutta 2-3 olen ajatellut, etenkin kun tuo toinen pieni pentue on neidille vielä tulossa, koska Fanny tyttöä haluaa käyttää. Vielä yksi VOI1 nomesta ja mahdollisesti hieman lisää kisailua palveluksessa, niin sitten voitaisiinkin alkaa odotella juoksuja. Marille oli ainakin pentueesta lähdössä pentu, smaoin meille varmaankin jää Rallikaistaan yksi + sitten syntyy vielä ehkä se yksi pentu..

Eli jos kiinnostaa, sulle voisi pentu varmastikin lähteä. : )
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me

Marcia
Höpsö veitikka

#9 Viesti Kirjoittaja Marcia » Ke Elo 04, 2010 11:27 am

viewtopic.php?f=17&t=10245

Mulla olis kultsuja tulossa (:
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies

Cian
Kriisissä
Viesti:

#10 Viesti Kirjoittaja Cian » Ke Elo 04, 2010 12:18 pm

Tännehän on tullut paljon vastauksia! En tee vielä mitään varmoja päätöksiä, niin paljon koiria tarjolla :o

Rebecan käyttöbortsut himottais niiiiiin paljon (en oo koskaan tykänny show-linjasista bortsuista), farkutkin jossain määrin kiinnostaa, mutta mutta. Osaatko sanoa mitään alustavaa syntymäaikaa noille bordereille?
Aamu, rodut ei oikeen napannu - oon varsin nirso ;D
Cantarel, kieltämättä nahkat on ruvenneet kiinnostamaan, lähinnä niiden käyttöominaisuuksien puolesta (vaikka joskus vannoinkin ettei mulle koskaan collieta tule :roll: ), mulla ei ole mikään kiire näiden koirien kanssa, eli laitteleppa mulle YV:tä kun pentue on tulossa niin katsotaan tilannetta?
Zellie, voi kamala, tolleritkin kiinnostaa hirmusti, mutta vaatisitko näillä näyttelyissä pyörimistä? Enemmänkin tykkäisin näiden koirien kanssa olla käyttöpuolella..
Mariza, kultsut ei oikeen nappaa =/

Zellie
Ammattimouhoaja

#11 Viesti Kirjoittaja Zellie » Ke Elo 04, 2010 12:24 pm

^ En mä mitään näyttelyissä käyntejä vaadi. Juulillahan on lähinnä kisattu käyttöpuolella, mitä nyt ollaan muiden koirien seurassa käyty näyttelyissäkin, eli siis ihan käyttöön tällainen pentu lähtee. Toki en näyttelyitäkään kiellä. Pentueen isähän on evm sukuinen uros Piri, jota saan lainata Marilta. Piri on näyttelyissä melko usein käynyt, mutta erinomainen käyttökoira silti, kuten tuloksista saattaa nähdä. : )

Liv
Lassien tassuhiki

#12 Viesti Kirjoittaja Liv » Ke Elo 04, 2010 1:03 pm

Miltä kuulostais suloinen, karvainen ja lempeä nallekarhu jalkoihin häärimään? Foundle'siin (tauolla) olis tulossa uudistuksen myötä newfoundlandinkoira A-pennut, yhdistelmästä Sam x Hope. Tarkoituksena olisi kisata ainakin Sam vesipelastusvalioksi, eli kyseessä on kuitenkin melko näyttelylinjainen pentue. Vesipelastusvietti kyllä löytyy jokaiselta pennnulta, eli jopa enemmän kuin mielelläni myyn pennun "käyttö"tarkoitukseen (nöffien tapaukessa siis vepeen, tokoon, pelastuskokeisiin jne., sinäänsä kun rodulla ei pk-oikeuksia ole). Jos sua kiinnosta kumminkin enemmän labradorinnoutajat, niin niistäkin kannattaa kysyä. Labuja ei ole vielä toviin tulossa (mutta kun on tullakseen, niin UPEASTA yhdistelmästä!), mutta newfoundlandinkoiria vielä tämän kuukauden puolella. Niin ja multa lähtee aina pennuille tarvittaessa kuvat mukaan. :)
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014

Cian
Kriisissä
Viesti:

#13 Viesti Kirjoittaja Cian » Ke Elo 04, 2010 1:10 pm

Zellie, ottaisitkos muhun yhteyttä uudemman kerran kun pennut ovat alullaan? =)
Liam, uuaa, newfoundlandit on kiinnostaneet aina (niitä olen joskus suunnitellut dammeenkin) ja varsinkin tuo vepe on yksi ihan lempparilajeista. Eli ehdottomasti haluaisin tälläisen nallen!

Zellie
Ammattimouhoaja

#14 Viesti Kirjoittaja Zellie » Ke Elo 04, 2010 1:13 pm

^ Juupelis. Hankin tuolle tyttöselle nomesta viimesen ykköstuloksen ja sen jälkeen otan vielä yhetyttä Mariin + suhun. : ) Eli ilmoittelenpi kun pennut 'aluillaan'.

Liv
Lassien tassuhiki

#15 Viesti Kirjoittaja Liv » Ke Elo 04, 2010 1:27 pm

Hei jee mahtavaa! Koitan pikaisesti saada noi fondun uudet sivut kuntoon niin laittelen sitten jossain vaiheessa pentuetopicin pystyyn. :)
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014

Vastaa Viestiin